Vet seriöst inte vilket CS jag ska spela?

Permalänk
Avstängd

Vet seriöst inte vilket CS jag ska spela?

God kväll. Kan börja med att säga att jag älskar CS. Men jag har ett problem, jag vet inte vilket cs jag ska spela har 1.6, source och go. 1.6 har jag avinstallerat eftersom det kändes lite gammalt. Nu återstår det mellan source och go. Jag älskar båda ganska mycket, men om jag var tvungen och välja så hade jag nog valt source. Jag tycker source är roligare, och mycket lättare spel, får ganska många kills Om jag väljer source vad ska jag göra med go då? Några kanske kommer säga att jag ska spela båda fast jag vill inte det, spelar jag tex go så kommer det sen ta en stund att vänja sig sen vid source igen, så jag vill spela ett spel och hålla mig vid det. Om det nu blir så att jag väljer source över go vad ska jag göra med go då? Känns som om jag har kastat mina pengar i sjön. Det finns även nåt som säger till mig att välja go eftersom jag hör att det är framtiden. Om man går in på steam sidan och kollar peek så har go mest, sen 1.6 och sist source. Jag vet att ni inte direkt kan hjälpa mig med detta och säga vad jag ska spela, men vilket spel hade ni spelet och VARFÖR? här ser ni http://store.steampowered.com/stats/

Visa signatur

Intel Core I3 2120 3.3ghz, Geforce gtx 670, 4GB ram

Permalänk
Medlem
Skrivet av skådaxx:

God kväll. Kan börja med att säga att jag älskar CS. Men jag har ett problem, jag vet inte vilket cs jag ska spela har 1.6, source och go. 1.6 har jag avinstallerat eftersom det kändes lite gammalt. Nu återstår det mellan source och go. Jag älskar båda ganska mycket, men om jag var tvungen och välja så hade jag nog valt source. Jag tycker source är roligare, och mycket lättare spel, får ganska många kills Om jag väljer source vad ska jag göra med go då? Några kanske kommer säga att jag ska spela båda fast jag vill inte det, spelar jag tex go så kommer det sen ta en stund att vänja sig sen vid source igen, så jag vill spela ett spel och hålla mig vid det. Om det nu blir så att jag väljer source över go vad ska jag göra med go då? Känns som om jag har kastat mina pengar i sjön. Det finns även nåt som säger till mig att välja go eftersom jag hör att det är framtiden. Om man går in på steam sidan och kollar peek så har go mest, sen 1.6 och sist source. Jag vet att ni inte direkt kan hjälpa mig med detta och säga vad jag ska spela, men vilket spel hade ni spelet och VARFÖR? här ser ni http://store.steampowered.com/stats/

Välj Source. Varför? För om du var tvungen att välja, hade du valt Source.

Visa signatur

Thinkpad - Ubuntu

Permalänk
Avstängd

GO alla dagar

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av toobiasf:

GO alla dagar

Största anledningen varför jag ogillar go är för att man ser fienden så dåligt. Kan knappt se honom. och nej jag sitter inte för långt bort. Försöker sätta mig så nära skärmen så möjligt men kan fortfarande inte se fienden, han känns så långt bort....

Visa signatur

Intel Core I3 2120 3.3ghz, Geforce gtx 670, 4GB ram

Permalänk

Svaret kan ju inte bli lättare och du verkar ju redan veta svaret själv. Tycker du att source är roligare så är det ju klart att du ska spela source.

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk

Kör bf4 istället. ha ha

Visa signatur

Min dator
"Delid" I7 4790K@4.8Ghz 1.390v adaptiv volt + 16GB Gskill TridentX cl 9 2400mhz Vattenkylning EK-Supremacy naked Ivy mount. SLI 2xEvga GTX 980 Ti 6GB SC+ ACX 2.0 [Evga supernova P2 1000w]Min spel burk Corsair 900D

Permalänk
Medlem
Skrivet av skådaxx:

God kväll. Kan börja med att säga att jag älskar CS. Men jag har ett problem, jag vet inte vilket cs jag ska spela har 1.6, source och go. 1.6 har jag avinstallerat eftersom det kändes lite gammalt. Nu återstår det mellan source och go. Jag älskar båda ganska mycket, men om jag var tvungen och välja så hade jag nog valt source. Jag tycker source är roligare, och mycket lättare spel, får ganska många kills Om jag väljer source vad ska jag göra med go då? Några kanske kommer säga att jag ska spela båda fast jag vill inte det, spelar jag tex go så kommer det sen ta en stund att vänja sig sen vid source igen, så jag vill spela ett spel och hålla mig vid det. Om det nu blir så att jag väljer source över go vad ska jag göra med go då? Känns som om jag har kastat mina pengar i sjön. Det finns även nåt som säger till mig att välja go eftersom jag hör att det är framtiden. Om man går in på steam sidan och kollar peek så har go mest, sen 1.6 och sist source. Jag vet att ni inte direkt kan hjälpa mig med detta och säga vad jag ska spela, men vilket spel hade ni spelet och VARFÖR? här ser ni http://store.steampowered.com/stats/

Du besvarar din egen fråga när du säger att du hade valt source. Spela det då isf.

Permalänk
Avstängd

Bara Esport scenen i Sverige inom cs:go gör det bara värt att välja go. Dom uppdaterar spelet hela tiden för så bra gameplay som möjligt!

Visa signatur

13900k - GTX 4090 STRIX - 7600Mhz T-Force DDR5 - ASUS Z790 APEX - ASUS ROG Strix Helios - ASUS ROG THOR 1200 - Asus PG279QM 27" 240hz

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad till rätt forumdel*

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem

Csgo, svårare, bättre hitbox, allmänt skönare gameplay IMO. Men du svarade ju på din egna fråga