Microsoft demonstrerar Xbox One med nya Kinect och röststyrning

Permalänk

Om det fungerar så bra irl också är jag mycket imponerad
Kan inte vänta på att en vän skaffar xbox one, så att jag kan gå in in rummet och säga "xbox turn off"

Permalänk
Skrivet av kabex:

Enligt min erfarenhet gör den inte det.

Vad är din erfarenhet baserad på? Har du möjligen provat?

Visa signatur

| PC : i5 4690K 3,5 GHz @ 4,4 GHz/Argon AR01, MSI Z97 GAMING 5, ADATA 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz XPG, MSI GTX 970 Gaming 4G, 1TB Toshiba 7200rpm, SSD EVO 850 120GB, NZXT H440W Silent | Mac Pro, 2.66 GHz Quad | Xbox live : DoktorKrall | Bitter gammal gubbjävel på vintern |
Vilken var din första? - Fyndtråden - Inet Fraktfritt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Tvivlar dock på att röststyrning kommer bli något stort. Hur vanligt är det att man använder det till mobilen
eller kanske datorn mm? Känns som det är en av alla dessa funktioner som är "häftiga" men som inte har
någon större nytta som man faktiskt använder. Kan dock föreställa mig att vi i framtiden kommer ha röststyrning mer
men inte till såna här saker

Du ligger lite efter i tanken tycker jag, framtiden är här redan när det gäller röststyrning till pc!

Det finns program som fixar det jättebra.
Det enda som behövs är en någorlunda bra mic (glöm alla "reamicar" )

Gick själv igenom flera st röststyrningprog för ett år sen, och det finns flera som funkar väldigt bra som körs genom windows schemalagda aktiviteter.

Jag har inte installerat det nu, då jag ominstallerat OS, men faktum är att det vart rätt nice när man hade bråttom och man var ca en meter från stolen och sa "Starta Google" och när man satte sig, så var Google uppe.

En annan rolig sak jag fixade var "spela AC/DC" Det hade en hög impfaktor på vänner.

Och det funkade 10/10 och startade direkt! Jag vet inte hur många googlelänkar jag öppnade ibörjan bara för att det vart roligt, men minst ett par hundra

Jag har kvar proget någonstans på hårddiskarna, men jag kommer f*n inte ihåg vad det heter. Men får ta och leta upp det, saknar det jättemycket nu när tanken kom på det.

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nyxz:

haha sämst att man inte kan köra spel samtidigt som man sitter i skype, den tar ju över hela skärmen.

Eller t.ex. köra spel medans man kollar på Tv.

Jodå det kan du. Man kan snappa en aktivitet till sidan, eller kanske köra den i bakgrunden (inte säker) medans du spelar/kollar tv så det är inga problem. Samtidigt som du kollar tv kan du se fantasy football saker vid sidan av visade de upp på E3, så det borde rimligtvis fungera med allting. Det är därför de har sitt special-OS, för att du skall kunna multitaska sådär bekvämt!

Visa signatur

i5-2500K, Noctua NH-D14 ,ASUS P8Z68-V/GEN38GB PC6400, 16GB Corsair 1600MHz Vengeance, 2*XFX HD6950 1GB, Fractal Design Newton R2 1000W, Antec P280,BenQ G2420HDBL + BenQ G2420HDB, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G700, Steelseries Qck+ Fnatic edition

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Mocka:

Så det är inte scriptat som sist?

Undrar också det, ser ju onekligen ut som att tvn dom sitter vid inte alls spelas i rummet, dvs någon "trickfilmning" med bluescreen eller liknande?

Ang röststyrning så måste det fungera till 99.99%, att bara ett fåtal ggr behöva upprepa sig skulle störa mig alldeles för mycket då jag kan göra samma sak med kontrollen snabbare.

Kan jag "record that", "edit that", "go left" osv eller måste jag röststyra 50% och knappa med handkontrollen med övriga 50%?

Och angående Skype, kan vi inte 2014 få fönster sida vid sida även på konsol..kan ju vara så att man kanske spelar samtidigt? Eller visas det inte i detta klipp? Så är det va?

Men kan säkert bli bra, vore hursomhelst kul om Swec eller några andra kunde visa hur det fungerar, för allvarligt talat kan vi inte lita alls på demonstrationer av detta slag, vad är på riktigt och vad är rent påhitt? Vad patchas in/ut innan release osv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av RzrTrek:

http://i.imgur.com/lIfoRJU.jpg

XBOX ONE OFFICIAL WATCHDOG TRAILER IS PS4 FOOTAGE

Ska man skratta eller gråta?

XBOX 720?

http://www.youtube.com/watch?v=bRMqE9yPDpc

@Microsoft

Permalänk

Lär man inte känna sig rätt dum att prata med konsolen?
Jag menar, det lär ju knappast komma med svenskt plugin

Visa signatur

Asus ROG Swift PG348Q | MSI Tomahawk X570 WiFi | AMD Ryzen 5900X | Asus ROG 1000W | Corsair Vengeance 32GB DDR4@3200MHz | MSI GEFORCE® RTX 3080 VENTUS 3X OC EDITION | Fractal Design Meshify S2 | ASUS Xonar Essence STX | Noctua NH-D15 Cromax Black | WD Black SN750 nvme 1TB, KINGSTON KC2500 1TB, Samsung 850 EVO 1TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon4992:

Och angående Skype, kan vi inte 2014 få fönster sida vid sida även på konsol..kan ju vara så att man kanske spelar samtidigt? Eller visas det inte i detta klipp? Så är det va?

Jo det kan du. http://www.youtube.com/watch?v=lfwaD2zU14k där har du snap mode, skall fungera att ha skype där istället och ha spel ist för tv!

Visa signatur

i5-2500K, Noctua NH-D14 ,ASUS P8Z68-V/GEN38GB PC6400, 16GB Corsair 1600MHz Vengeance, 2*XFX HD6950 1GB, Fractal Design Newton R2 1000W, Antec P280,BenQ G2420HDBL + BenQ G2420HDB, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G700, Steelseries Qck+ Fnatic edition

Permalänk
Medlem

Själv tycker jag att det verkar som man får lite mer nytta/nöje av Xbox one än med Ps4:an.

Varför?

Svaret är: Det är en Microsoftprodukt. Jag har enbart Microsoft/Windowsprodukter.

Skulle aldrig köpt en Ps4 om jag sitter på flera olika Microsoftprodukter och diverse tjänster.

Klart att en Xbone skall ha en egen liten plats i nätverksparken

Att Ps4 har lite bättre hårdvara, ja vad skall man säga, mer än att jag skiter i vilket.

Har vänner som står i båda lägren, och som förbeställt. Dom får bli mina försökskaniner

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Doktor_Krall:

Vad är din erfarenhet baserad på? Har du möjligen provat?

Jag har en Kinect (Xbone-varianten) som stirrar mig i ansiktet dag ut och dag in.

Jag kanske inte har konfigurerat klart den, men när den ibland reagerar och ibland inte på samma kommando, tonläge och avstånd så kan man ju fundera.
Och när den plockar upp randomsaker som folk säger i bakgrunden som andra kommandon börjar man verkligen undra hur njutbar upplevelse man kommer få om man inte bor ensam i en ljudisolerad bunker.

Sen finns det andra saker som är helt åt helvete med konsollen.

Visa signatur

i7-10700K + Corsair H90 | Z490 | 64GB | RTX3080 | SSD 3*512GB + 500GB + 128GB | HDD 3TB | Phanteks P400S | TUF 750W | 31.5"+27"+24" | Corsair K95 RGB | Logitech G902 | Sennheiser RS 175

Permalänk
Medlem
Skrivet av kabex:

Jag har en Kinect (Xbone-varianten) som stirrar mig i ansiktet dag ut och dag in.

Jag kanske inte har konfigurerat klart den, men när den ibland reagerar och ibland inte på samma kommando, tonläge och avstånd så kan man ju fundera.
Och när den plockar upp randomsaker som folk säger i bakgrunden som andra kommandon börjar man verkligen undra hur njutbar upplevelse man kommer få om man inte bor ensam i en ljudisolerad bunker.

Sen finns det andra saker som är helt åt helvete med konsollen,

Grymt! Hur har du fått tag på den och konsollen? Fortsätt gärna ditt inlägg, vi vill nog alla veta vad med som är helt år helvete med konsollen!

Visa signatur

i5-2500K, Noctua NH-D14 ,ASUS P8Z68-V/GEN38GB PC6400, 16GB Corsair 1600MHz Vengeance, 2*XFX HD6950 1GB, Fractal Design Newton R2 1000W, Antec P280,BenQ G2420HDBL + BenQ G2420HDB, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G700, Steelseries Qck+ Fnatic edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Du ligger lite efter i tanken tycker jag, framtiden är här redan när det gäller röststyrning till pc!

Det finns program som fixar det jättebra.
Det enda som behövs är en någorlunda bra mic (glöm alla "reamicar" )

Gick själv igenom flera st röststyrningprog för ett år sen, och det finns flera som funkar väldigt bra som körs genom windows schemalagda aktiviteter.

Jag har inte installerat det nu, då jag ominstallerat OS, men faktum är att det vart rätt nice när man hade bråttom och man var ca en meter från stolen och sa "Starta Google" och när man satte sig, så var Google uppe.

En annan rolig sak jag fixade var "spela AC/DC" Det hade en hög impfaktor på vänner.

Och det funkade 10/10 och startade direkt! Jag vet inte hur många googlelänkar jag öppnade ibörjan bara för att det vart roligt, men minst ett par hundra

Jag har kvar proget någonstans på hårddiskarna, men jag kommer f*n inte ihåg vad det heter. Men får ta och leta upp det, saknar det jättemycket nu när tanken kom på det.

Jag tänker inte på hur bra det fungerar snarare vad som det används till och sånt.
Skulle aldrig vilja sitta och snacka till mobilen, plattan eller datorn, eller ens konsolen men om
vi i framtiden kanske kommer ha bostäder som är datorstyrda där vi kan bara prata med den
var vi än är i hemmet för att kontrollera belysning, låsa dörrar kanske och andra saker.

Antar att vi bara blir latare och latare. Snart kanske vi inte behöver röra oss alls

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Antar att vi bara blir latare och latare. Snart kanske vi inte behöver röra oss alls

Och där kommer Xbox Fitness in som använder sig av Kinect.
Microsoft har tänkt på allt ser du

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Jag tänker inte på hur bra det fungerar snarare vad som det används till och sånt.
Skulle aldrig vilja sitta och snacka till mobilen, plattan eller datorn, eller ens konsolen men om
vi i framtiden kanske kommer ha bostäder som är datorstyrda där vi kan bara prata med den
var vi än är i hemmet för att kontrollera belysning, låsa dörrar kanske och andra saker.

Antar att vi bara blir latare och latare. Snart kanske vi inte behöver röra oss alls

Nu är du ju där igen, i framtiden!

Det finns ingen "i framtiden" vi är redan där.

Vill du ha en bostad som du skriver "där du kan prata med den var du än är i hemmet för att kontrollera belysning, låsa dörrar kanske och andra saker" så är det bara att köpa, eller om du har kunskapen och tålamodet att göra det själv. Sen att det kostar är en annan 5:a.

Men min poäng är att du skriver precis som det är "tillbaka till framtiden" eller någon dålig "År 2020" film som är gjord på 80 talet, när dom trodde att bilarna kommer att flyga.

Och du har helt klart rätt i att många blir latare o latare (speciellt 90:talister)

Visa signatur

Pc 1--> [AsRock DualSata2][AMD4600+X2][7800GT] [Intel SSD X-25 80GB G2][1TB F3][750GB IDE][4GB XMSCorsiar]Pc 2--> [Asus Crosshair] [AMD 4800+X2] [2st 8800GT i SLI] [RAID 0 2x250GB] [6GB XMSCorsair] [Corsair HX750]Pc 3-->[HP Microserver 12TB]Pc 4--> AsRock P67 Extreme 4,i7 2600K @ 4.0 GHz,830 256GB,16GB 1600MHz, R9 290X Foto [Nikon D7000][70-300/35 1,8/18-55 [Skärmar=24",24",24" Eyefinity]

Permalänk
Medlem
Skrivet av skog1s:

Nu är du ju där igen, i framtiden!

Det finns ingen "i framtiden" vi är redan där.

Vill du ha en bostad som du skriver "där du kan prata med den var du än är i hemmet för att kontrollera belysning, låsa dörrar kanske och andra saker" så är det bara att köpa, eller om du har kunskapen och tålamodet att göra det själv. Sen att det kostar är en annan 5:a.

Men min poäng är att du skriver precis som det är "tillbaka till framtiden" eller någon dålig "År 2020" film som är gjord på 80 talet, när dom trodde att bilarna kommer att flyga.

Och du har helt klart rätt i att många blir latare o latare (speciellt 90:talister)

Då vet du uppenbarligen inte vad framtid betyder, framtiden är omöjligen nu, det är något som inte hänt ännu.
Nej vanliga bostäder har inte ett röststyrt datorsystem. Bara för att man kan göra det finns det inte
i hemmet eller så. I alla fall, så är jag inte intresserad, och tvivlar på att så speciellt många är det heller,
av att snacka med sin konsol. I princip alla köper den för att lira "vanliga" spel och inte för att
googla med röststyrning osv

Permalänk
Medlem
Skrivet av qwerty1337:

Well hello to you to NSA...

Lägg ner skitsnacket...

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte Z490M Gaming X CPU: i5 10600k @ 4,9ghz CPU kylare: Corsair H60v3 GPU: MSI GeForce RTX 3080 GAMING Z TRIO RAM: 16GB Corsair Vengeance DDR4 2933 mhz Nätagg: Antec HCG Gold 750W Lagring: Samsung 250gb SSD + M.2 Samsung 970 EVO 1TB Chassi: Fractal Design Focus G Mini

Permalänk
Medlem
Skrivet av som99:

Som jag skrev i en tidigare tråd blir underbart roligt när barnen lär sig skrika "xbox go home" i bakgrunden när man spelar

Jag tror att det inte kommer funka eftersom att den först använder ansiktsigenkänning för att logga in och sen kan du börja använda röststyrning, så ungarna måste sitta bredvid dig i soffan och inte bara springa runt i bakgrunden

Permalänk

"Xbox. Self Destruct."

Visa signatur

Ryzen 5800x | Corsair H100i V2 | 32 GB DDR4 Corsair VENGEANCE | Asus Z370 | Gigabyte RTX 3080 Xtreme | LG 27GL850 144hz NANO IPS | Corsair VOID wireless | Valve Index | Simlab P1 Cockpit | Fanatec set Simucube 2 pro | Triple 55" Oled surround

Permalänk
Medlem
Skrivet av Friterad:

Jag tänker inte på hur bra det fungerar snarare vad som det används till och sånt.
Skulle aldrig vilja sitta och snacka till mobilen, plattan eller datorn, eller ens konsolen men om
vi i framtiden kanske kommer ha bostäder som är datorstyrda där vi kan bara prata med den
var vi än är i hemmet för att kontrollera belysning, låsa dörrar kanske och andra saker.

Antar att vi bara blir latare och latare. Snart kanske vi inte behöver röra oss alls

Telefon och dator kan jag hålla med om att det känns lite onödigt då du håller den i handen/sitter vid tangentbord och mus, men till just TV/mediacenter kan det nog passa riktigt bra då man (i alla fall jag) i de flesta fall inte sitter och håller i fjärrkontrollen konstant/ om man ska upp och hämta popcorn/kontrollen ligger på fel sida soffbordet och du har händerna fulla med ölflaskor och dylika situationer.

Visa signatur

Dator: i7 4770K, MSI RTX 2060, 16 GB RAM, blandade SSD:s, en gul kabel från HDD till modermodemet

Permalänk
Medlem
Skrivet av fieskmask:

Lär man inte känna sig rätt dum att prata med konsolen?
Jag menar, det lär ju knappast komma med svenskt plugin

En av anledningarna Sverige inte är med i första releasevågen är pga röstlokalisering för Kinect

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Inaktiv

Det verkar ju som om dem försöker skifta fokus från spel till ett mycket bredare användningsområde, vilket direkt gör att jag tycker det vore bättre att köpa en PC om man vill fokusera på rent spelande, dock så verkar det vara mycket bra för en arbetande spelare som bara vill koppla av en timme eller 2(eller fler på helgen ).

Är mycket skeptisk till röst funktionen, det har inte kommigt ut någon bra hittills, så tvivlar starkt att dem skulle ha förbättrat det så pass mycket.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av naforce:

Jo det kan du. http://www.youtube.com/watch?v=lfwaD2zU14k där har du snap mode, skall fungera att ha skype där istället och ha spel ist för tv!

Gott, såg ju lite flashigt ut. Hoppas det fungerar med alla "appar".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Oneone:

zzzzz.... säger jag.

Vadå? Det läser ju av ditt ansikte och gör det personligt ModernUI style dvs blåa, gröna, röda eller gula kvadrater
Vet inte vad du står men ModernUI på burken är ju jättepersonligt med alla kvadrater i jämnförelse med skrivbordet...

Fast nej, att ha den den där kameran som följer allt och alla i rummet känns bara obehagligt och känns som Google Now/Siri dvs en gimmick.
Hur ofta känner du när du ligger i soffan och bläddrar i kanaler att du hellre vill prata med TV:n? Det är förövrigt samma anledning till att jag aldrig skulle köpa en smartTV med kamera.

Ledsen MS men en vinnande Handkontroll väger inte upp att själva konsolen och den riktning ni är på väg iom tex Win 8.x är förkastliga samt att det mesta inte ens kommer fungera i Sverige.

Jaja visst kan du prata engelska med den men jag tycker bara ideén att titta på TV på Xbox på TV:n är Xzibit

Dold text

+ Handkontroll
+ Kvalitén? (känns mer gedigen än konkurrenten men vi får se)

- 12åriga Troll kommer ha julafton någon gång under 2014 (Xbox go home)
- Hela konceptet, maskinen, kinect, UI, M$

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk

Jag köper PS för gran turismo och Xbox för forza. Övriga sakerna skiter jag i när det gäller konsoler. Funktioner som jag inte kommer använda ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| Lenovo E531 |

Permalänk
Skrivet av wingman92:

"Xbox. Self Destruct."

BOOM!

Visa signatur

Dator: I7 37.... Skit i det! den är bäst... för mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Monsterspelaren:

Jag köper PS för gran turismo och Xbox för forza. Övriga sakerna skiter jag i när det gäller konsoler. Funktioner som jag inte kommer använda ändå.

Skickades från m.sweclockers.com

Måste vara ett ruskigt dyrt spel, Ca 4500kr för att spela ett spel. Dessutom antar jag att du vill ha ratt och den biten antar jag? Lägg på ca 3000kr.
Nej för de pengarna vill ja ha komplett paketet med massor av kvalitativa funktioner utöver spelen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av leafbranch:

Måste vara ett ruskigt dyrt spel, Ca 4500kr för att spela ett spel. Dessutom antar jag att du vill ha ratt och den biten antar jag? Lägg på ca 3000kr.
Nej för de pengarna vill ja ha komplett paketet med massor av kvalitativa funktioner utöver spelen.

Det får du ju! Sen om du använder dem eller inte är en helt annan sak.. vissa kanske bara vill spela ett enda spel på ps4 och ett annat på xbone, och har gott om pengar, då är det ju bara att gratulera!

Visa signatur

i5-2500K, Noctua NH-D14 ,ASUS P8Z68-V/GEN38GB PC6400, 16GB Corsair 1600MHz Vengeance, 2*XFX HD6950 1GB, Fractal Design Newton R2 1000W, Antec P280,BenQ G2420HDBL + BenQ G2420HDB, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G700, Steelseries Qck+ Fnatic edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[sic:

;14067806']Vadå? Det läser ju av ditt ansikte och gör det personligt ModernUI style dvs blåa, gröna, röda eller gula kvadrater
Vet inte vad du står men ModernUI på burken är ju jättepersonligt med alla kvadrater i jämnförelse med skrivbordet...

Fast nej, att ha den den där kameran som följer allt och alla i rummet känns bara obehagligt och känns som Google Now/Siri dvs en gimmick.
Hur ofta känner du när du ligger i soffan och bläddrar i kanaler att du hellre vill prata med TV:n? Det är förövrigt samma anledning till att jag aldrig skulle köpa en smartTV med kamera.

Ledsen MS men en vinnande Handkontroll väger inte upp att själva konsolen och den riktning ni är på väg iom tex Win 8.x är förkastliga samt att det mesta inte ens kommer fungera i Sverige.

Jaja visst kan du prata engelska med den men jag tycker bara ideén att titta på TV på Xbox på TV:n är Xzibit

Dold text

+ Handkontroll
+ Kvalitén? (känns mer gedigen än konkurrenten men vi får se)

- 12åriga Troll kommer ha julafton någon gång under 2014 (Xbox go home)
- Hela konceptet, maskinen, kinect, UI, M$

Samtidigt om du är du rädd för kameror i hårdvara så faller ju alla(?) bärbara och i stort sett alla surfplattor bort.

Tror förövrigt att Googl£, $ony, Appl£ och resten av företagsvärlden är minst lika sugna på att tjäna pengar, det är nämligen så ett företag generellt sett efterstävar att fungera.

Visa signatur

/havoc

Permalänk
Medlem
Skrivet av havoc:

Samtidigt om du är du rädd för kameror i hårdvara så faller ju alla(?) bärbara och i stort sett alla surfplattor bort.

Tror förövrigt att Googl£, $ony, Appl£ och resten av företagsvärlden är minst lika sugna på att tjäna pengar, det är nämligen så ett företag generellt sett efterstävar att fungera.

Sorgligt men sant, får se var man står när S2:an ger upp men så länge jag slipper en övervakningskamera i mitt vardagsrum så är jag någorlunda nöjd även om den är i underhållssyfte (skulle inte kunna låta bli att tänka

).

Sen är ju mobilen rootad så det går ju att komma runt om man vill bara det att man är så förbaskat lat, har inte ens bytt tillbaka till firefox tex än mindre bytt sökmotor och mail men nog OT.

Visa signatur

Ω[sic] Sic (=thus, so), invariably bracketed and usually set in italics, is used to indicate that a preceding word or phrase in a quoted passage is reproduced as it appeared in the original passage. Sic at its best is intended to aid readers who might be confused about whether the quoter or the quoted writer is responsible for the spelling or grammatical anomaly.♠

Permalänk
Medlem
Skrivet av '[sic:

;14068460']Sorgligt men sant, får se var man står när S2:an ger upp men så länge jag slipper en övervakningskamera i mitt vardagsrum så är jag någorlunda nöjd även om den är i underhållssyfte (skulle inte kunna låta bli att tänka
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcR6jwsiTCPlcrnt9xfvUH...
).

Sen är ju mobilen rootad så det går ju att komma runt om man vill bara det att man är så förbaskat lat, har inte ens bytt tillbaka till firefox tex än mindre bytt sökmotor och mail men nog OT.

Är du så rädd för kinecten kan du stoppa den i en låda, om du inte litar på avstängningsfunktionen som finns tillgänglig. Den måste vara inkopplad, den måste inte stå och kolla på dig. Ljudisolera en låda och stoppa den däri!

Visa signatur

i5-2500K, Noctua NH-D14 ,ASUS P8Z68-V/GEN38GB PC6400, 16GB Corsair 1600MHz Vengeance, 2*XFX HD6950 1GB, Fractal Design Newton R2 1000W, Antec P280,BenQ G2420HDBL + BenQ G2420HDB, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech G700, Steelseries Qck+ Fnatic edition