Webhallen Never Settle?

Permalänk
Medlem

Webhallen Never Settle?

Hejsan! Jag köpte mig ett Asus 7970 Matrix för några timmar sedan och nu innan jag skulle lägga mig så slog det mig att jag inte kollat om Webhallen skickar med Never Settle med Crysis 3 och Bioshock: Infinite...

Är det någon som har ett snabbt svar på detta? Kan jag kräva att få den? Jag tänker eftersom det inte står någonstans på köpsidan att Never Settle inte följer med?

Tack på förhand!

Mvh Johan.

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Medlem

Naturligtvis kan du inte kräva att få med spelen om inte Webhallen deltar i denna kampanj, vilket de inte verkar göra enligt det här.
Du får avbeställa eller använda dig av din ångerrätt.

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Hejsan! Jag köpte mig ett Asus 7970 Matrix för några timmar sedan och nu innan jag skulle lägga mig så slog det mig att jag inte kollat om Webhallen skickar med Never Settle med Crysis 3 och Bioshock: Infinite...

Är det någon som har ett snabbt svar på detta? Kan jag kräva att få den? Jag tänker eftersom det inte står någonstans på köpsidan att Never Settle inte följer med?

Tack på förhand!

Mvh Johan.

Webhallen har få kort som ger med dessa spel ifall du kollar sidan.

Skrivet av twit:

Naturligtvis kan du inte kräva att få med spelen om inte Webhallen deltar i denna kampanj, vilket de inte verkar göra enligt det här.
Du får avbeställa eller använda dig av din ångerrätt.

De där är gamla never settle.

Permalänk
Medlem

Jag bryr mig mest om kortet det var bara att spelen var ett plus Blir väll att skita i Crysis 3 då man är fattig skolungdom igen ^^

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag bryr mig mest om kortet det var bara att spelen var ett plus Blir väll att skita i Crysis 3 då man är fattig skolungdom igen ^^

Det är nog fan alltid så tyvärr xD
Köper sig ett grafikkort för att spela spel. Grafikkortet är dyrt och inga pengar till spel finnes kvar.

Köper sig en ny plånbok, inga pengar att stoppa i plånboken finnes kvar

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Toxid_Fox:

Jag tänker eftersom det inte står någonstans på köpsidan att Never Settle inte följer med?

Tack på förhand!

Mvh Johan.

Tänk om samhället var uppbyggt så.
Det är ju givetvis klart bättre och enklare om man vet vad som ingår. Dock är det rätt ointressant att veta vad som inte ingår. Kan bli rätt mycket information om vad som inte ingår, om du förstår vad jag menar.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Toxid_Fox:

Hejsan! Jag köpte mig ett Asus 7970 Matrix för några timmar sedan och nu innan jag skulle lägga mig så slog det mig att jag inte kollat om Webhallen skickar med Never Settle med Crysis 3 och Bioshock: Infinite...

Är det någon som har ett snabbt svar på detta? Kan jag kräva att få den? Jag tänker eftersom det inte står någonstans på köpsidan att Never Settle inte följer med?

Tack på förhand!

Mvh Johan.

Hej, det finns två sätt att delta i AMDs kampanj.
Antingen kan vi köpa korten och få en kupong med på köpet direkt från leverantören.
Eller så kan man få kuponger av AMD och sjläv bundla ihop dem med de kort kampanjen gäller.

Vi valde den förstnämnda metoden och har kört på Sapphire.
Anledningen till detta är mest att varken AMD eller partnertillverkarna (förutom Sapphire) verkar särskilt intresserade av att pusha för denna kampanj.

Man kan inte kräva att få något som någon aldrig sagt att man ska få vid ett köp på det här sättet.
Däremot har du ju 14 dagars öppet köp om du handlat i butik och 14 dagars ångerrätt om du handlat på nätet. (Har du passerat den gränsen kan du skicka mig ett PM så kan vi säkert fixa något ändå.)

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, det finns två sätt att delta i AMDs kampanj.
Antingen kan vi köpa korten och få en kupong med på köpet direkt från leverantören.
Eller så kan man få kuponger av AMD och sjläv bundla ihop dem med de kort kampanjen gäller.

Vi valde den förstnämnda metoden och har kört på Sapphire.
Anledningen till detta är mest att varken AMD eller partnertillverkarna (förutom Sapphire) verkar särskilt intresserade av att pusha för denna kampanj.

Man kan inte kräva att få något som någon aldrig sagt att man ska få vid ett köp på det här sättet.
Däremot har du ju 14 dagars öppet köp om du handlat i butik och 14 dagars ångerrätt om du handlat på nätet. (Har du passerat den gränsen kan du skicka mig ett PM så kan vi säkert fixa något ändå.)

Tack för svaret! Synn att ni inte valde till denna kampanj då den ofta avgör vem man köper kortet från! Men eftersom det bara var ni som hade kortet så valde jag klart er.

Hade ju vart bättre om man kunde få koden om man registrerade sin serial kod från kortet på AMD's sida och via det sättet fått spelen... Men det är tydligen bara jag som tycker det ^^

Visa signatur

Min YouTube kanal: http://www.youtube.com/downhillproductions5
"Kan vi nu sluta skylla ifrån oss på piratkopiering när vi gör skitspel" -LeafBox (Sweclockers)

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Toxid_Fox:

Hade ju vart bättre om man kunde få koden om man registrerade sin serial kod från kortet på AMD's sida och via det sättet fått spelen... Men det är tydligen bara jag som tycker det ^^

Så gör ju OCZ just nu med sina SSD. Man reggar sin serial på deras hemsida så får man ett spel.
Extremt smidigt

Inte upp till oss återförsäljare att bestämma sådant dock hehe

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Lånar en gammal tråd istället för att göra en ny.

Har inköpt ett R9 290x genom webhallen, får man never settle kod till detta?

Permalänk
Medlem
Skrivet av karemzo:

Lånar en gammal tråd istället för att göra en ny.

Har inköpt ett R9 290x genom webhallen, får man never settle kod till detta?

Enligt AMD's hemsida så gäller det endast inet och cdon. Det gäller ändå bara 7-serien.

Permalänk
Medlem

Har ett 7970 också ^^