"Skatteverket" scam mail...

Permalänk

"Skatteverket" scam mail...

Hej!

Fick detta mailet idag.

Är det någon mer som fått detta?

Permalänk
Medlem

Nej men ska genast göra mormor/mamma uppmärksamma på det.

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Skrivet av nccish:

Nej men ska genast göra mormor/mamma uppmärksamma på det.

Jo... Jag satt i skolan och fick det i mobilen och bara började skratta åt det... Jag som inte ens är myndig...

Permalänk
Medlem
Skrivet av linuscool2:

Jo... Jag satt i skolan och fick det i mobilen och bara började skratta åt det... Jag som inte ens är myndig...

Vad för sida kommer du till om du klickar på länken? Kan du lägga upp länken här eller kanske PM:a den till mig? Jag vill se

Permalänk
Skrivet av friskybob:

Vad för sida kommer du till om du klickar på länken? Kan du lägga upp länken här eller kanske PM:a den till mig? Jag vill se

http://jwc.tynu.edu.cn/skatteverket/redirect.html

Det är länken... Känns kanske inte så jättesäkert att gå in på den.

Permalänk
Medlem

Lösenordsfiske..såklart.

Visa signatur

Chassi Phanteks Enthoo Evolv. MB Gigabyte GA-z97M-D3H. CPU Intel Core i5-4670K@4.3GHz. Kylning Phanteks PH-TC14PE BLUE. SSD OCZ-Agility 3 120GB. GPU Gigabyte GTX 780 GHz @1440MHz. RAM 16GB Kingston HyperX blu 1600mhz. PSU Antec High Current Pro 1200W.
Laptop ASUS K55VM, Intel Core i5-3210M, Nvidia GT630M 2GB. 6GB RAM. Samsung 840 250GB SSD.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av linuscool2:

http://jwc.tynu.edu.cn/skatteverket/redirect.html

Det är länken... Känns kanske inte så jättesäkert att gå in på den.

Haha :P.

Permalänk
Medlem

Fick samma. Men å andra sidan får jag typ ett par scammejl i veckan.. Dax att byta emailadress ? Har haft min säkert 15år eller mer hehe.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Myllerman:

Fick samma. Men å andra sidan får jag typ ett par scammejl i veckan.. Dax att byta emailadress ? Har haft min säkert 15år eller mer hehe.

har haft min Gmail i några år och min chello/comhemadress i ungefär samma antal år men klarat mig som tur är
Några enstaka spam som att jag vunnit 10 miljoner dollar ramlar ned 2-3 gånger om året^^

Permalänk

Sidan är iaf blockerad med Chrome nu

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD