Permalänk
Medlem

Vad gör ni på nyårsafton?

Hej!

Sitter och funderar på vad man ska hitta på till nyår och tänkte att det kunde vara kul och höra vad alla andra hittar på

Jag själv har inte kommit på något än. Varit på nyårskryssning förut och det var skoj

Med vänlig hälsning, Simlazer.

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Medlem

brukar spela brädspel med ett gäng polare

Visa signatur

“Every atom in your body came from a star that exploded. And, the atoms in your left hand probably came from a different star than your right hand. It really is the most poetic thing I know about physics: You are all stardust. ... The stars died so that you could be here today.” - Lawrence M. Krauss

Permalänk
Avstängd

med familjen

Visa signatur

KlocksamlarN FreakyLeo

"Vad vet du om det? Jag är en klocksamlare sedan många år...."

Permalänk
Avstängd

Bra fråga. Har alltid varit med familjen/vänner/tjej typ. Men i år skulle det vara roligt att kanske fira i något annat land. I någon cool stad som t.ex. Berlin. Måste va rätt soft! Någon som har erfarenhet av det?

Permalänk
Inaktiv

Middag och spel med familj och vänner.

Permalänk

Ingenting

Visa signatur

Anything that can go wrong will go wrong.

Permalänk
Medlem

Laga god middag och korka upp en flaska whisky, antingen med sällskap av vänner eller utan

Visa signatur

i5 4670k 4.2Ghz 1.2v
AMD R9 290
Windows 10

Permalänk
Medlem

Har firat jul och nyår i Singapore de senaste 3 åren hemma hos släkt som har flyttat dit. Så Singapore blir det i år också.

Permalänk
Medlem

Firar det nere i Amsterdam med mina syskon

Permalänk
Medlem

Med kompisar från hemstan. Alkohol, fyrverkerier och en stor kase. Perfekt kombination.

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Hedersmedlem

Gjort det ute med sällskap på stan, besökt syster i Australien och varit uppe i Norrland med ett gäng kompisar på lite skidsemester. Garanterat roligare när man gör något speciellt.

Permalänk
Medlem

Jätteskoj med all respons på tråden har funderat lite mer nu och är också sugen på att göra något lite mer speciellt som tex att försöka åka utomlands nånstans

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Är ett tag kvar till nyårsafton faktiskt:p

Men min är iaf inte plannerad förutom äta och dricka gott, sen med vem, hur, var och (mer exakt) när är inte planerat.

Permalänk
Medlem

Dricker kopiösa mängder alkohol och okynnesskjuter raketer.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Inget, kanske lite god mat annars nja.
Supa sig redlös och smälla skit är jag för gammal för, var kul när man var under 20

Permalänk
Medlem

Inget speciellt. Lite nice käk och en film eller lite spel blir det nog.

Permalänk
Medlem

Skjuter RPGs från toppen av Siege of Shanghai.

Permalänk
Medlem

Inget speciellt,äter middag hos mormodern med förmodligen några andra släktingar,sen blir det att glo på fyrverkerierna,ska fota dem också,förra gången blev skit så förhoppningsvis blir det bättre denna gången.

Permalänk

Jobba. En av nackdelarna med att jobba inom vården.

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Triffid:

brukar spela brädspel med ett gäng polare

Möjligtvis Ouijabräde :)? Spännande och farligt spel.

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk

Jag vet inte vad jag ska göra på nyår, julafton är iaf planerat (med familj såklart ). Kanske blir fest nere i stan hos några kompisar vem vet.

Visa signatur

ASRock 990FX Extreme9, AMD FX-Series FX-8350 4.0GHz, Kingston HyperX Fury Black DDR3 PC15000/1866MHz CL10 2x8GB, Corsair TX750 750W| Asus Radeon R7 360 OC HDMI DP 2xDVI 2GB| LG BH10LS30| BenQ M2700HD| Samsung HD204UI 32MB 2TB| Western Digital Caviar Black WD1002FAEX 64MB 1TB| Seagate Barracuda ST3000DM001 64MB 3TB| Seagate ST3320833AS 320GB| OCZ Agility2 40GB| Yamaha RX-V365| Corsair Vengeance K90| Steelseries Rival| Bitfenix Colossus| Zalman CNPS9700 LED| Adata USB DashDrive Classic C008 16GB| LG G4 H815 9.0 Havoc-OS 2.9| Linksys WRT1900ACS V2| Ubiquiti Networks EdgeRouter X| Google Chromecast 2nd Gen, 3rd Gen & Audio

Permalänk
Skrivet av Sometime:

Bra fråga. Har alltid varit med familjen/vänner/tjej typ. Men i år skulle det vara roligt att kanske fira i något annat land. I någon cool stad som t.ex. Berlin. Måste va rätt soft! Någon som har erfarenhet av det?

Jag spenderade nyår i Berlin för ett antal år sedan, ganska mäktigt att samlas vid Branderburger Tor tillsammans med tusentals andra och kolla på fyrverkerier

Var dock 14 år då, så det kanske såg coolare ut då än vad det är

Visa signatur

Chassie: Fractal Design Define XL - Mobo: MSI P67A GD65 - CPU: Intel i5 2500K - CPUkylare: Antec KÜHLER H2O 620 - RAM-minne: 8Gb Corsair Vengeace 1600 MHz - GPU: ASUS GTX 570 Direct CU II - PSU: Corsair AX 850 - HDD: Western Digital BC 1Tb - Corsair Force GT 120Gb OS: W7 Home Premium 64bit - Skärm: LG W2363D 120Hz - Keyboard: Microsoft Sidewinder X4 - Mus: Logitech G500 - Headset: Logitech G35 - P6157 3DMarks

Permalänk
Medlem
Skrivet av Skuttokova:

Ingenting

då är vi nog två heh.

kanske köper fyrverkerier och drar ut med polare igen dock som förra året.

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Medlem

Spelar NHL med polarna och leker med bensin och eld på vägarna och i skogen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Normalt åker jag och tjejen utomlands till nån europeisk stad eftersom vi firar vår års dag samtidigt.
Men i år ville mor åka ivæg så får stannna kvar før att skøta om firman, men vi åker en vænda till stugan i hemavan tillsammans med lite folk och min bror.

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem
Skrivet av simlazer:

Jätteskoj med all respons på tråden har funderat lite mer nu och är också sugen på att göra något lite mer speciellt som tex att försöka åka utomlands nånstans

Man kan göra mycket speciellt i Sverige också! Kanske åka till Ishotellet och kolla på norrsken?

Visa signatur

Processor: AMD FX-8350 Grafikkort: AMD Radeon 290 Primärminne: 16 GB Corsair Vengeance Sekundärminne: 1x1TB WD Black 7200RPM, 4x2TB WD Green 5400 RPM

Permalänk
Medlem

Ska försöka komma iväg till Wroclaw och träffa ett gäng Erasmus-kompisar där

Visa signatur

Solen i africa! Hjälp snabbt. Tävling i klassen!
Det var High noon.
Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät. På en tidpunkt var solen så ett par telestolpar gjorde så att det blev skugga.
3 gissar jag på, men kan inte förklara?

Permalänk

Blir förmodligen TLTHs nyårsbal
Alternativt skjuta nyårsfyrverkeriet i Lund tillsammans med Lundapyrot. (Film från nyårsfyrverkeriet 2011/2012

EDIT: Blev ingen bal så har just nu inga planer alls. Blir kanske andra fyrverkerier istället

Visa signatur

Tjo Göingar!

Permalänk

Soova hela dagen. Min plan är att lägga mig runt kl 11 den 30 december och bara ligga och sova till morgonen den första januari.
Orsak: För att det är så förbaskat gött att sova och man inte har något krav från arbetsgivaren att man ska ha faktuerat något under den tiden.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Medlem

Jag kommer att spendera nyår antingen i Rio de Janeiro eller Buenos Aires

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.