Tävla och vinn speldatorn Alina Gamer God

Permalänk
Medlem

Måste säga att det är bra med att det nu äntligen är en tävling som inte kräver skills i Photoshop för att vinna. Enbart hjärnkraft krävs i denna tävling. Med detta sagt så kommer jag inte på något just nu. Får fundera lite till...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Skrivet av Jakoby:

Men skit, jag uppfattade inte att det bara var ett förslag, kan jag på något sätt redigera mitt bidrag eller är det kört?

Det går inte att redigera sitt bidrag dessvärre, vad jag vet. Men har du skrivit flera förslag, och skrivit rätt på alla andra frågor så får vi välja ett av dina förslag slumpmässigt att basera bedömningen på eller liknande.

Permalänk
Medlem

Vinner jag detta monster så kommer den gå direkt till min flickvän som hela tiden klagar på fps-drops i t.ex. DOTA2.

Annars blir det en dyr jul för min del
SPONSRA MIN PLÅNBOK!

Permalänk
Medlem

Låter kul.
Skulle va schysst med en upgradering.

Permalänk
Medlem

Jättekul att denna tävlingen inte kräver att man är proffs i Photo Shop då jag verkligen inte kan det:) Alla har en chans och det uppskattas!

Tack Alina för en bra tävling!

Visa signatur

Dator:Ryzen 9 3900X, MSI B450 Tomahawk, 16 GB Ram, RTX 2070 Super.
Kameror: Panasonic G80, Canon G7xmk2 Gopro Hero7 black mm.
www.youtube.com/c/ronniejossan

Permalänk
Medlem
Skrivet av Palme_570:

Sen när var de så att man hade OTUR om man inte vann ?

Mm

Visa signatur

AMD Ryzen 5 5600 | EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 FTW | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink | EVGA SuperNOVA 750 G2 750W | Noctua NH-D15 | Windows 11 Pro

Permalänk

Vore guld om man vann. Min burk för bf3 med ett geforce 570 har det lite jobbigt när den ska driva bf4 i low.

Visa signatur

Jag är hellre låst till kvalitetsappar än fri att äta bajs kan jag säga.

Ifåne 4s
Intel Core i7 2600K 3,4GHz, Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE, Gigabyte GeForce GTX 570 1280MB

Permalänk
Hjälpsam
Skrivet av stv:

Vinner jag detta monster så kommer den gå direkt till min flickvän som hela tiden klagar på fps-drops i t.ex. DOTA2.

Annars blir det en dyr jul för min del
SPONSRA MIN PLÅNBOK!

Det är vad jag kallar riktig kärlek.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 1700 | Saphire RX 5700 Pulse XT (Silent Mode) | 64 GB Kingston ECC | https://valid.x86.fr/z2ljhr | Stockkylaren | Bitfenix Whisper M 750W.
AMD Ryzen 9 5900X | AMD RX 5700 | 64 GB Micron ECC | https://valid.x86.fr/5krwxf
HTPC | https://valid.x86.fr/uuzli0 |

Permalänk
Medlem

Jag har aldrig vunnit något i hela mitt liv, men det skulle vara riktigt häftigt med en uppgradering från min gamla laptop som knappt kan köra minecraft på "fancy settings" till en dator som man kan lira Battlefield 4 på

Permalänk

Tänk på att det är ingen först-till-kvarn-kampanj direkt, utan ni har en hel vecka på er att komma på ett riktigt bra förslag (såvida ni lyckas svara rätt på frågorna d.v.s ).

Permalänk

kan någon säga mig vilka formfaktorer finns Gamer God speldatorer i? /:

Permalänk

Om jag vinner ska jag nog dela med mig till familjen och då är det min första gaming dator någonsin just nu får jag låna min väns ena gaming dator som inte e så jätte bra ): men nu får man bara hoppas (:

Permalänk

Sista alternativs frågan var lite oklar på vad som räknades som partner/sponsor, men resten var en barnlek

Permalänk
Skrivet av lionpion1:

kan någon säga mig vilka formfaktorer finns Gamer God speldatorer i? /:

Svaren finns till den som söker

Permalänk
Medlem

Då är det bara att hoppas på att vinna

Permalänk
Medlem

Man kanske kan få vinna när man ändå fyller år idag

Permalänk
Medlem

Då håller vi tummarna! Vinner aldrig annars, men man kan ju få önskedrömma lite iaf!

Visa signatur

HTPC - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/album/?id=2902
HTPC - Galleri; http://www.sweclockers.com/galleri/6562-htpc-galleribilder
42U - Bygglogg; http://www.sweclockers.com/galleri/7862-42u-rackskap-i-hemmet
i7 8700K, Antec kühler 620, Asus ROG Strix Z370-I Gaming, Corsair Vengeance RGB DDR4-2666 2x16GB RAM, ASUS GTX 1070

Permalänk
Medlem

Hitta vilka dom sponsrat verkar vara ett heltidsjobb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lapo:

Hitta vilka dom sponsrat verkar vara ett heltidsjobb

Inte alls svårt Står ganska tydligt t.om

Permalänk
Medlem
Skrivet av l4nky:

Inte alls svårt Står ganska tydligt t.om

Om man bara hittar stället det står på sure ^^

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lapo:

Om man bara hittar stället det står på sure ^^

För mig var det första resultatet på google

Permalänk
Medlem

Jag fick äntligen en god användning för min idé som jag haft ett tag Tjoho

Visa signatur

AOC G2460PQU 144Hz - Fractal Design Define C - EVGA SuperNOVA G3 650W - ASUS STRIX Z270H K1 - Intel i7-7700K - Samsung 960 EVO 500GB - Corsair Vengeance 16GB 2G6Hz - ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080
Fraktfritt: Inet - Alina (registrera/aktivera)

Permalänk
Medlem

Oj! Ett tillfälle jag inte får missa, har nämligen varit tvungen att sälja min speldator och min bärbara dator pga av idioter. Nu sitter jag på en liten fjuttig htpc som jag kan spela typ HoMM 3 och AoE 1 och 2 på! Riktigt tråkigt att jag vart tvungen att sälja sakerna som i stort sätt är min ända hobby efter fotograferingen, men utan dator blir det väldigt svårt att redigare fotografierna också.

Kom på en riktigt bra idé tycker jag, hoppas Alina tycker detsamma bara!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Administrativ avgift

Hoppas ni tar mitt alternativ även fast det helt enkelt inte kanske vinner. Jag tror att fler datorbutiker skulle behöva tänka på detta när de säljer dator mvh (// Markus blir en fin nedgradering så jag kan sälja av detta vatten monster ^^!

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Avstängd
Skrivet av trisse23:

Hoppas ni tar mitt alternativ även fast det helt enkelt inte kanske vinner. Jag tror att fler datorbutiker skulle behöva tänka på detta när de säljer dator mvh (// Markus blir en fin nedgradering så jag kan sälja av detta vatten monster ^^!

Nedgradering eller ej, tycker någon annan stackars själ som sitter på någon gammal laptop från 2004~ behöver den här datorn mer än vad du gör.

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av Mars SSX:

Nedgradering eller ej, tycker någon annan stackars själ som sitter på någon gammal laptop från 2004~ behöver den här datorn mer än vad du gör.

Jag säljer denna dator just nu så då skulle det vara samma sak som om jag varit utan dator. Och sedan så är jag student så de flesta andra är ju ev inkomstagare.

Visa signatur

Loque Raw s1| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | Samsung G9 49 | Vive Focus 3

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mars SSX:

Nedgradering eller ej, tycker någon annan stackars själ som sitter på någon gammal laptop från 2004~ behöver den här datorn mer än vad du gör.

Det är trots allt en tävling, alla ska ha lika stor chans att vinna.. Det flesta (kan inte säga alla) har på ett eller annat sätt kämpat sig fram för att ha det dem har idag. Kan mycket väl vara så att den som redan har en bra dator förtjänar den bättre än den som inte jobbat, slitit och sparat ihop till en bra dator gör

Permalänk
Medlem

Jättekul tävling! Stor eloge till alina!

Permalänk
Medlem

Hade suttit fint att kunna smyga ner till butiken och hämta ut en gratis Gamer God burk, kan bli bästa julen på år!

Visa signatur

Que sera, sera

Permalänk
Medlem

Jag håller tummar och tår.

Visa signatur

ETT @ CPU: i7-10700K - RAM: 32GB - GPU: RTX 3080 - MON: 32" 1440p 144Hz
TVÅ @ CPU: i9-9900K - RAM: 64GB - GPU: GTX 1660 Ti - MON: 49" 1440p 120Hz
TRE @ CPU: i7-6700K - RAM: 16GB - GPU: GTX 1080 - MON: 27" 1080p 144Hz
FYRA @ CPU: i7-11700 - RAM: 128GB - GPU: RTX 3060 - MON 49" 1440p 120Hz
FEM @ CPU: i7-11800H - RAM: 16GB - GPU: RTX 3070 - MON 15,6" 1440p 165Hz