Tävla och vinn nätdelar med Be Quiet!

Permalänk
Skrivet av Tob@X:

det känns som jag har sett dig någonstans.. kommer bara inte på vart, har du varit på tv?

Kollar du på mycket porr?

Visa signatur

Jag har för många leksaker...
Jag stavar som en knug!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasonChrist:

Kollar du på mycket porr?

det där lät så fel... är du porrstjärna? och nej på din fråga :')

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Skrivet av Tob@X:

det där lät så fel... är du porrstjärna? och nej på din fråga :')

haha, nej jag skämta bara och nej jag har inte varit med på tv, iaf inte dom senaste 20 åren så vitt jag vet.

Visa signatur

Jag har för många leksaker...
Jag stavar som en knug!

Permalänk
Medlem
Skrivet av JasonChrist:

haha, nej jag skämta bara och nej jag har inte varit med på tv, iaf inte dom senaste 20 åren så vitt jag vet.

då liknar du någon som jag sett!

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av eXpose:

Jag kände att jag själv ville vara med på mitt bidrag också. Så detta är den plats, där JAG "laddar battierna"!! Oftas med S4:an i handen, scrollandes på Sweclockers!

http://www.andershellgren.com/Sweclockers/bequiet.jpg

Solklar vinnare. .

Permalänk

Perfekt för att ladda batterierna och koppla av i. Från både spel och studier!

Visa signatur

| NZXT S340 Elite | i5 6600K @ 4.6Ghz | Vengeance LPX 16GB |
| ASUS 1070 @ 2.1Ghz | Z170 Pro Gaming | Samsung 850 pro 250GB |
| Western Digital Blue 1TB |

Permalänk

Självklart utfördes detta på, för hastigheten, avsedd vägsträcka.

Permalänk
Medlem

Här kommer mitt bidrag till tävlingen!

Permalänk
Medlem

Fredagspanel och en kopp te! Kan inte bli bättre.

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk

Lunchtime powernap!

Visa signatur

"If you know the answers beforehand, it isn't research" - J. Allen Hynek
Dator högtidligen döpt till Dame Stephen Mongrella von FrankenPC:
|Asus P5Q PRO(socket 775)|Xeon E5430(socket 771 oh yeah!)|8gb ddr2 800MHz: 2x2gb Corsair XMS2(1066 uc till 800MHz)2x2gb Team Elite||XFX 5850BE(combo av stock & AC Twin Turbo kylare och limmad kondning!)|Define r3|Samsung 830 120gb|1750gb misc WD diskar|

Permalänk
Medlem

Mitt bidrag till tävlingen

Så här laddar jag mina batterier

Permalänk
Medlem

Bor så att jag kan klättra ut på taket. Får sitta helt ostörd och njuta här.

Visa signatur

__________________
Arbete: Intel Core i5-3570, 16 GB RAM, Radeon HD 6900, Win 10.
Spel: AMD Ryzen 7 2700X, 32 GB RAM, GeForce GTX 1080 Ti, Win 10.

Permalänk

Va Tyst! :D

Efter en hård och slitsam dag så sätter man sig framför datorn med Battlefield 4 såklart!
När fruntimret tjatar och skriker vad gör man, sätter sig vid datorn såklart!
När de inte finns nånting att göra och man känner sig allmänt less, Ja vafan gör man, sätter sig vid dator SÅKLART!
Finns de nån lugnare plats på denna jord än framför datorn <3

Helt tyst och skönt med ett par skrikande hörlurar "I have spotted a enemy" Battlefilde 4Life !

Lite roligt, skickade be quiet bilden till en för att den skulle skrivas ut.
De jag fick i svar va ALDRIG DU KAN VA TYST!

Permalänk

My Powerzone

Efter många timmars spelande så tar men en sväng för lite frisk luft och laddar batterierna, sen sätter man sig framför datorn igen och malar sönder motståndaren

Permalänk
Medlem

Nörd avkoppling....

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Letar upp ett av våra förråd på jobbet vid lunch och myser med Sweclockers.com för att återställa batterierna tills efter lunch!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Där jag tycker det ska vara "Be Quiet!"

Visa signatur

.: Chassi: Phanteks Eclipse P300 | Moderkort: MSI Z77A-G43 GAMING | CPU: Intel Core i7 2600K (Sandy Bridge) @ 3,4GHz + Corsair H80i | Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9| GPU: Asus GeForce GTX 1060 6Gb | OS Disk: Samsung 860 EVO 250GB | Nätagg: Fractal Design Integra R2 750W | Skärm: Philips 276E8VJSB 4K IPS | Server: HP Proliant N54L 5Tb :.

Permalänk

Hade man vetat detta hade jag tagit ett kort från qlimaxbussen påväg hem i söndags:P Där ladda hela bussen sina batterier.

Permalänk
Medlem

Laddar batterierna hos mor med bullar och kaffe

Morsan styr upp friden med lappen

Visa signatur

BlackJava - Svart bälte i kundkorg ;) :P

Permalänk

Shhhh, Be quiet.

Jag jobbar (inte).

Det bästa med jobbet är att jag har möjlighet till att relaxa med ett par omgångar BF4 Commander mode på min Sony Xperia Tablet Z.

Visa signatur

Libera et impera
Acerbus et ingens
Per angusta ad augusta

Permalänk
Medlem

bidrag

lite sällskap av katten är alltid underbart i mitt kära balkongrum!

Btw: har inge skrivare :/

Här är länk till bilden : http://imgur.com/VoWBPYH
Här är länk till lappen (zoom in lite mer) : http://imgur.com/zud7ThK

Permalänk

Polaren tog ett par goa bilder i söndags morgon. Ett par grader i luften (-11° om man tar med vind effekten) så det gick rätt illa åt fingrarna men det var det värt. Man glömmer alla problem och njuter av naturen (och farten) när man surfar. Perfekt att ladda batterierna med vindkraft innan det är dags att värma upp fingrarna med ett par timmars BF3!

Min Powerzone:

(Bilden är nedskalad till hälften så att den laddar snabbt)

Var tvungen att lägga upp två bilder. Får man bara tävla med en så tycker jag bäst om den första bilden. Jag tycker den är stämningsfull och avslappande. Tur att polaren har en bra kamera och vet hur man använder den trots djupfrysta fingrar.

Behöver verkligen ersätta min PSU. Har haft två Seasonic med coil whine . Hoppas man vinner så att man kan få ett erkänt bra och tyst aggregat från Be Quiet!

Visa signatur

4770k@4.2 | 16GB | RTX 2060S | PSU 760W

Permalänk

Alla platser där jänkaren är med, är den bästa platsen

Visa signatur

i5 9600K | Artic Freezer 33 | Asus z390 Prime | RX480 OC+8GB | Corsair 3200Mhz 2x8GB DDR4 | Corsair GS 600Watt | NZXT H510 | 500GB M.2 Samsung 970 | 250GB Samsung EVO SSD | WD HDD 500GB

Permalänk
Medlem

Har ju ingen skrivare(!) men skall se om jag kan knåpa ihop något imorgon...

Permalänk
Avstängd

Mount Be Quiet!

Toppen i sikte....

This is for you Be Quiet!

Äntligen uppe

Tävlingsbild

Tog ca 1 h att klättra upp och ner.
Skickar ett tack till min bror Anton som satt i bilen och väntade för att ta en del bilder.

Visa signatur

snacks for snakes

Permalänk
Medlem

Här laddar jag upp mitt mentala batteri!
En skön dag på stora barriärrevet!
http://imageshack.com/a/img577/7342/xkn0.jpg

Permalänk
Medlem

PowerZone

Min Powerzone är att gå en promenad runt Visbys ringmur på en eftermiddag som denna (blåsigt dock). Favoritstället är där jag tog bilden, där kan man se flera torn och en bra havsutsikt! Där kan man slå sig ner på en bänk och ladda upp batterierna inför kommande icke-utomhusaktivitet!

EDIT http://imageshack.us/photo/my-images/10/qy7b.jpg/ direktlänken slutade fungera vet inte när

MVH AddeezZ

Trasig länk
Permalänk
Medlem

På tal om ladda batterierna

När batterierna börjar tryta efter en hård natts jobb på sjukan... Va passar inte bättre än att ladda batterierna med lite rå defibrillatorkraft på 360 Joule....
Kl.05.22 är man inte så pigg PowerZone!

Visa signatur

|Fractal Design Define R4| Corsair CS 750M |ASUS Z87-A ATX|Intel Core i7 4770K|Hyper EVO 212|Kingston HyperX 8GB 1600MHz|Gigabyte Geforce GTX 770 OC 2GB|Samsung SSD 840 PRO 256GB|Seagate Barracuda 2TB|Seagate SSHD 2TB|Fujitsu P23T-6 Thor Edition IPS 23|Windows 8.1|

Permalänk
Medlem

Bequiet "what the cat says"

To Power up take a cat-nap, måste ändå ta dator paus när katten (katten föredrar att vara anonym) ockuperar den.

..den något nervärderade blicken gör annars att man gott går och lägger sig, tur då att soffan även rymmer en människa.

Visa signatur

RyZen 5700x, MSI B350 Mortar, 16gb corsair LTX, GPU 7800xt