BF4 Suddiga Long range scopes!

Permalänk
Medlem

BF4 Suddiga Long range scopes!

Har ett sjukt jobbigt problem med mina long range scopes till snipers. Själva crosshairet är suddigt till 95% utav tiden. Snackat med support men fick svaret att uppdatera min drivrutiner som redan var uppdaterade. När jag nämnde att jag har de senaste drivrutinerna sa de samma sak igen och avslutade ärendet^^. Så jag undrar om det är någon här som har en lösning.

Har testat alla grafik inställningar low till ultra även haft custom och auto utan någon skillnad.

En bild på vad jag menar:

Tack på förhand!

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk
Medlem

det här problemet hade jag i bad company 2. Har du provat att reparera installationen ?

Visa signatur

Den dagen, den sorgen

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem, som tur är använder jag dem så sällan att jag inte lider av det. Men mina är oxå mestadels suddiga!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Zyraxon:

Har ett sjukt jobbigt problem med mina long range scopes till snipers. Själva crosshairet är suddigt till 95% utav tiden. Snackat med support men fick svaret att uppdatera min drivrutiner som redan var uppdaterade. När jag nämnde att jag har de senaste drivrutinerna sa de samma sak igen och avslutade ärendet^^. Så jag undrar om det är någon här som har en lösning.

Har testat alla grafik inställningar low till ultra även haft custom och auto utan någon skillnad.

En bild på vad jag menar: http://oi43.tinypic.com/2nlz79f.jpg

Tack på förhand!

Har du provat göra en clean install av drivrutinerna?

Visa signatur

[ SLI Titans, Nvidia Surround ]

Permalänk

testa ändra mesh i settings?

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
99:e percentilen

Kan det möjligen ha något att göra med Weapon Depth of Field?

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk

Har också samma problem, trodde ett tag att det verkligen var så suddiga

Permalänk
Medlem

Skapade en ny ticket till support och fick denna gång svar att det var en bugg de va medvetna om och att det inte fanns så mycket att göra åt för tiillfället. Tack för alla svar! testar ett par grejer till annars väntar jag på en fix.

Visa signatur

Citera För Svar! Fraktfritt Inet

Permalänk
Skrivet av Zyraxon:

Skapade en ny ticket till support och fick denna gång svar att det var en bugg de va medvetna om och att det inte fanns så mycket att göra åt för tiillfället. Tack för alla svar! testar ett par grejer till annars väntar jag på en fix.

Tack för informationen!