Ska ni som inte har förbokat köa vid Elgiganten?

Permalänk

Ska ni som inte har förbokat köa vid Elgiganten?

Tja jag bara undrar ifall ni som inte har förbokat ps4 kommer och köa utanför Elgiganten/någon annan butik?

Om ni gör det hur länge ska ni köa?

Själv kommer jag att att börja köa vid 06.00!

bara nyfiken

Permalänk

Går det ens att få tag i en PS4:a utan att förbokat för tillfället? är inte alla slutsålda? Eller har det kommit en ny batch?

Förövrigt skulle jag/kommer aldrig att köa, helt onödigt enligt mig, väntar hellre en månad eller något då man får en bild av hur mycket fel som uppstått och får det flesta barnsjukdomar botade...

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

jag är inte ett barn eller... fuck! hur som helst tror jag att jag hoppar över den här konsollgenerationen helt, glorious pc master race eller nånting.

Visa signatur

i5 10400f | asus b460-f | 2x8gb kingston 2666 | zotac 3060ti | corsair mp510 960gb (OS) + samsung 860 evo 1tb + 2x kingston a400 480gb | corsair vx450 | tr true black | fractal r3 | asus mg279q + lg w2363d | dt 880 | win 10 x64 | deathadder chroma | glorious 3xl | tb impact 600 | oculus quest 2

Permalänk
Skrivet av MiKz112:

Mad much?

Skulle inte tro det, han har rätt, man har lite mycket fritid om man har tid att stå och köa så...

Är själv arbetslös och inte ens jag skulle vilja köa... Känns "budget" på något sätt

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Skrivet av Bordsvatten:

Går det ens att få tag i en PS4:a utan att förbokat för tillfället? är inte alla slutsålda? Eller har det kommit en ny batch?

Förövrigt skulle jag/kommer aldrig att köa, helt onödigt enligt mig, väntar hellre en månad eller något då man får en bild av hur mycket fel som uppstått och får det flesta barnsjukdomar botade...

Det enda jag vet är att varje Elgiganten butik kommer få in ett visst begränsat antal ps4or..

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bordsvatten:

Skulle inte tro det, han har rätt, man har lite mycket fritid om man har tid att stå och köa så...

Är själv arbetslös och inte ens jag skulle vilja köa... Känns "budget" på något sätt

Det är ju rent skitsnack, har man "för mycket fritid" om man gör det man tycker är roligt på sin fritid?

Permalänk
Skrivet av Maximo:

Det är ju rent skitsnack, har man "för mycket fritid" om man gör det man tycker är roligt på sin fritid?

Självklart inte, tycker du det är kul att stå i kö på din fritid så får du såklart göra det

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem

Mja, känns rätt så fett ovärt.

Bara att vänta en månad så får man inte första batchen också.

Permalänk
Moderator
Moderator

*tråd rensad*

Kom igen folk, tänk på §1.

Citat:

§ 1.1 Var trevlig och respektera andra.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Kan man ens köa någonstans? Alla som anländer är väll beställda?

Visa signatur

SpelDator: Ghost s1, Ryzen 5, RTX 2060 FE

Datorljud: O2+ODAC & Beyerdynamic DT990 250 ohm

Permalänk
Skrivet av majje:

Kan man ens köa någonstans? Alla som anländer är väll beställda?

http://www.elgiganten.se/cms/s-KEGsGQVwEQ8AAAFCj5pdFHrg/infor...

"Kommer konsolen gå att köpa i butik?

Ja, Playstation 4 kommer gå att köpa i alla Elgigantens varuhus. Tillgången kommer dock vara extremt begränsad i alla städer vilket innebär att det är först på plats som gäller. Givetvis kommer vi i våra varuhus upprätta ett kösystem för att säkerställa att de som är först också får konsolen först.

Då tillgången kommer vara så begränsad är det max 1st konsol per kund under denna releasedagen."

Permalänk

Tror ni att jag är ute i god tid? 06.00

Permalänk
Avstängd

Vad vi tror har väll inte mycket att göra med vad som verkligen kommer hända.
Beror ju på hur stor ort du bor på, Hur mycket folk som kommer köa, Hur många ex dom får in som inte är bokade osv.
I guess you will find out

Visa signatur

Chassi: Coolermaster HAF XB PSU: Silverstone Strider 850W, MB: MSI Z87-G45, CPU: Intel I5-4670K @ 4,2Ghz (Corsair H100i), GPU: MSI GTX 970 Gaming RAM: Kingston HyperX 16Gb DDR3 1600Mhz, HDD: 2x Samsung F3 7200rpm 1TB, SSD: Samsung 830 series 128Gb, OS: Win 8.1, Skärmar: LG 55" FullHD & Dell 23'' UltraSharp U2312HM.

Permalänk
Skrivet av WongFeiHung:

Vad vi tror har väll inte mycket att göra med vad som verkligen kommer hända.
Beror ju på hur stor ort du bor på, Hur mycket folk som kommer köa, Hur många ex dom får in som inte är bokade osv.
I guess you will find out

Alla konsoler som kommer in till butiken är bara till dom som inte har förbokat.. Dom som har förbokat den får den via posten!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maximo:

Det är ju rent skitsnack, har man "för mycket fritid" om man gör det man tycker är roligt på sin fritid?

Om man tycker det är roligt att stå i kö kanske man har för mycket fritid imo

Permalänk
Medlem

Om inte Dustin hör av sig bokade i augusti så drar jag förbi vid 10 och kollar hur läget ser ut men glöm att jag står i kö finns ju ändå inga intressanta spel just nu.

Permalänk
Inaktiv

kommer 05:59 bara för att

nä men lycka till ! hade förbokat om jag var du!

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar bland annat inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Ett annat exempel är att diskussionen för det mesta inte förs framåt av inlägg som enbart innehåller citat eller roliga bilder.

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Matuschek:

Tja jag bara undrar ifall ni som inte har förbokat ps4 kommer och köa utanför Elgiganten/någon annan butik?

Om ni gör det hur länge ska ni köa?

Själv kommer jag att att börja köa vid 06.00!

bara nyfiken

NEJ

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Skrivet av Matuschek:

Tror ni att jag är ute i god tid? 06.00

Jag tror nog att det räcker men kanske ingen idé som man ska väcka i ett stort entusiastforum

Visa signatur

Intel core i7 6700K, Powercolor Radeon RX 5700 XT 8GB Red Devil, ASUS Z170i Pro Gaming, Corsair Vengeance DDR4 2666MHz 16GB, OCZ Trion 100 240GB, Samsung SSD EVO Basic 840-Series 250GB, Fractal Design Define Nano S, Be Quiet Pure Rock, Corsair SF 600, Windows 10 Pro N 64-bits

Permalänk
Medlem
Skrivet av Matuschek:

Tror ni att jag är ute i god tid? 06.00

Förhoppningsvis, en termos med kaffe och lite commander på surfplatta så har du ju lätt biffen fixad!

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify-C Moderkort: Asus P8Z77V-Pro Hårddisk: 128GB SSD+1TB SSD CPU: i5 3570K 3.4GHz RAM: Corsair 8GB vengeance CPU kylare: Cooler Master Hyper 212+ GPU: ASUS GTX 680 2GB PSU: Corsair TX650W
P280 Crossfire Citera för svar

Permalänk

Elgiganten eller Media Markt?

Permalänk
Medlem

05:00 för att vara på den säkra sidan. Kanske 04:00 också.

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

05:00 för att vara på den säkra sidan. Kanske 04:00 också.

Usch vad tidigt Lär säkra en plats iaf...men man vet aldrig.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk

Kollade nyss med våran lilla elgiganten här i lidköping, och dom hade inga ps4:or tills imorrn:(
Hade väl kanske inte köat för den ändå iofs

Permalänk
Medlem

Såg i ett reklamblad idag att elgiganten på kungsgatan har 300 konsoller och de öppnar im kl 8.00. Borde ju bara vara o ställa sig där vid halv 8 och i princip vara garanterad en konsoll?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stig-H:

Såg i ett reklamblad idag att elgiganten på kungsgatan har 300 konsoller och de öppnar im kl 8.00. Borde ju bara vara o ställa sig där vid halv 8 och i princip vara garanterad en konsoll?

http://ipaper.ipapercms.dk/ElgigantenSE/invigning/ Menade du det där? Hittar inget ps4 i den iaf :/

Permalänk

Oj shit vilka nördar ni är!
Skämt åsido, all heder åt er trogna fans. Jag skulle aldrig palla köa...

Permalänk
Skrivet av Eddelol:

http://ipaper.ipapercms.dk/ElgigantenSE/invigning/ Menade du det där? Hittar inget ps4 i den iaf :/

Det står i pappersform i Dagens Nyheter iaf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mistral86:

Det står i pappersform i Dagens Nyheter iaf.

Okej tack! Då blir det att åka dit hoppas på det bästa! Skönt att de öppnar kl 8!