Dygnet runt stream under Dreamhack Winter!

Permalänk

Dygnet runt stream under Dreamhack Winter!

*bort*

Jag kommer att streama dygnet runt under Dreamhack.
Det kommer att spelas csgo, bf4, hearthstone, dayz m.m, det kommer även att vara giveaways vid vissa milstolpar så passa på att följa min twitch redan nu!

Torsdag kl 18:00 räknar vi med att den kommer ligga online och köras i flera dagar framåt!

720p/60fps

/ Wahlstroem

Permalänk
Medlem

Lånar din tråd lite
Har man tillgång till alla e-sportfinaler på vanligt dagspass?

Visa signatur

CPU: Broadwell-E I7-6800k @ 4.3ghz CPU-kylare: Corsair h115i // GPU: GTX 970 SLI(gigabyte g1) OC 1450mhz // Moderkort: Asus Rog Strix x99 Gaming // RAM: 32GB hyper x ddr4 2666Mhz //Fractal Design Newton R3 1000W 80+ Platinum// SSD: Windows- Samsung 950 pro 512GB + Samsung 120 GB + Corsair 120 //Chassi: Thermaltake level 10 GT(vitt) // OS: Win 10 // Skärmar: Asus rog swift(27"144hz 1ms gsync) + BenQ XL2420T // Konsol: PS4

Permalänk
Geeks Gaming

Vem behöver stream när man redan är på plats;)

Skrivet av kraank:

Lånar din tråd lite
Har man tillgång till alla e-sportfinaler på vanligt dagspass?

Info. Har jag för mig

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk

Mindre än 2 dagar kvar till streamen börjar!
Glöm inte att följa för att ha chansen att vinna CSGO skins (deagles, awp, stattrakvapen m.m) och beta keys till lite olika spel!

*bort*

Permalänk
Skrivet av Wahlstroem_:

*bort*

Jag kommer att streama dygnet runt under Dreamhack.
Det kommer att spelas csgo, bf4, hearthstone, dayz m.m, det kommer även att vara giveaways vid vissa milstolpar så passa på att följa min twitch redan nu!

Torsdag kl 18:00 räknar vi med att den kommer ligga online och köras i flera dagar framåt!

720p/60fps

/ Wahlstroem

Använder du webcam?

Permalänk
Skrivet av pineapple:

Använder du webcam?

Det kommer att finnas webcam, ja.

Permalänk
Skrivet av Wahlstroem_:

Det kommer att finnas webcam, ja.

Okej
En stream blir mycket skönare att kolla på om det finns en cam Man känner sig mer välkommen när man kollar

Permalänk
Skrivet av pineapple:

Okej
En stream blir mycket skönare att kolla på om det finns en cam Man känner sig mer välkommen när man kollar

Håller med till 100%

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Forumet får inte användas för annonsering eller marknadsföring av egen eller andras verksamhet.
http://www.sweclockers.com/forum/regler#9

Visa signatur

Meow