Call of Duty: Ghosts - nästa del i spelserien!?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Problemet är att som det är nu verkar det mer eller mindre omöjligt att bli matchad mot en server om du sänker pingtoleransen till 100, är alldeles för få spelare online=/

Någon som vet hur det kommer sig att det är så fruktansvärt få spelare online förresten? Mer än att det här är en av de absolut sämsta konsolportningarna i mannaminne=P

Klart det är lite folk online. Spelet är bedrövligt och alla spelar Black Ops 2 istället. Var lite över 12k online tidigare idag i Black Ops 2.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus Maximus VII | Intel 4770 3.2GHz | 16GB Kingston 2133MHz | Asus GTX770 2GB SLI | Corsair H70 | Intel PCI Express 256GB SSD | Seagate 2TB HDD

Permalänk
Medlem

Börjar fundera om IW inte skulle behöva göra en re-launch av denna soppa efter att man styrt upp alla oändliga fel. Finns det något nyhetsbrev där man får info i stil med "nu har vi ordnat så att du kan använda den produkt du betalade 500kr för, för en månad sedan.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem

Hur ser chanserna ut för reklamation? Jag och min bror har köpt det men det har verkligen inte funkat bra. Man ska väl inte behöva ändra massa inställningar för att få det att fungera normalt. Knappast så att min dator är dålig heller.

Köpt på mediamarkt, har någon erfarenhet av reklamation av just cod ghosts eller något annat spel hos mediamarkt?

Visa signatur

Kim
I | i9 9900KS | Auros Master | RTX2080 | Kingston 3200 MHz |

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av modaset:

Klart det är lite folk online. Spelet är bedrövligt och alla spelar Black Ops 2 istället. Var lite över 12k online tidigare idag i Black Ops 2.

Sant sant, jag och övriga klanmedlemmar börjar överväga samma sak. Återinförandet av SnD kom lite för sent för att det skulle kunna göra någon skillnad=/

Skrivet av Rocklets:

Börjar fundera om IW inte skulle behöva göra en re-launch av denna soppa efter att man styrt upp alla oändliga fel. Finns det något nyhetsbrev där man får info i stil med "nu har vi ordnat så att du kan använda den produkt du betalade 500kr för, för en månad sedan.

De nyhetsbrev som finns är egentligen den uppdatering som sker på IW:s Twitter, vilket egentligen bara är ren dynga eftersom de helt och hållet vägrar erkänna några av de mer allvarliga bristerna med PC-versionen. Candyslexia (spelling?) brukar bidra med hjälp i den mån hon kan, och uppdaterar betydligt bättre/mer realistiskt än vad IW:s officiella twitter gör. Men kontentan av det hela är att PC är en bortglömd plattform, och tyvärr ser det inte ut att gå att rädda produkten på den plattformen. IW verkar ha insett det de med, eftersom att de helt sonika övergav det skeppet så fort det började sjunka=(

Skrivet av kiim:

Hur ser chanserna ut för reklamation? Jag och min bror har köpt det men det har verkligen inte funkat bra. Man ska väl inte behöva ändra massa inställningar för att få det att fungera normalt. Knappast så att min dator är dålig heller.

Köpt på mediamarkt, har någon erfarenhet av reklamation av just cod ghosts eller något annat spel hos mediamarkt?

Jag tror tyvärr att chansen till reklamation är ganska liten, men jag har sett vissa på COD:Ghosts officiella forum som har lyckats reklamera med hänvisning till att det har varit ospelbart. Det har dock rört sig om Steaminköp, och även Steam verkar väl medvetna om vilken dynga det här är. Men hör med MM, är produkten ospelbar trots att era datorer uppfyller systemkraven bör det vara grund för reklamation=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kiim:

Det kan nog bli väldigt svårt eftersom du köpt det på Mediamarkt. Du lägger ju in koden i Steam och sen är den låst där.. tror vissa fått tillbaka sina pengar när dom köpt via steam och sen har dom bara dragit tillbaka spelet och satt över pengarna igen. Så, är det köpt någon annanstans kan du nog glömma det.

Se det positivt, varenda spel där ute framstår ju som underbara nu när du spelat den där skiten

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Jag tror tyvärr att chansen till reklamation är ganska liten, men jag har sett vissa på COD:Ghosts officiella forum som har lyckats reklamera med hänvisning till att det har varit ospelbart. Det har dock rört sig om Steaminköp, och även Steam verkar väl medvetna om vilken dynga det här är. Men hör med MM, är produkten ospelbar trots att era datorer uppfyller systemkraven bör det vara grund för reklamation=)

Skrivet av kevve1:

Det kan nog bli väldigt svårt eftersom du köpt det på Mediamarkt. Du lägger ju in koden i Steam och sen är den låst där.. tror vissa fått tillbaka sina pengar när dom köpt via steam och sen har dom bara dragit tillbaka spelet och satt över pengarna igen. Så, är det köpt någon annanstans kan du nog glömma det.

Se det positivt, varenda spel där ute framstår ju som underbara nu när du spelat den där skiten

Tack för era svar! Jag ska nog till MM i morgon och höra med dem vad de säger. Skadar inte att höra med dem. Men vad besviken man blir på sånt här.

Visa signatur

Kim

Permalänk
Medlem

Börjar faktiskt fundera på om jag skall filma med mobilen när jag startar en omgång. Få lagget svart på vitt ett par gånger och sedan gå in på Mediamarkt och försöka reklamera en trasig produkt. Borde ju logiskt sett bli jobbigare för IW om Mediamarkt hörde av sig med något i stil med "Hej, vi har köpt 200 000 exemplar av er produkt, den fungerar inte i enlighet med era löften, kan vi lösa detta?"

Vi måste få rätt att reklamera spel som inte flyter som dem skall.

Visa signatur

:||: ASUS ROG Strix GL502VM :||: Mus: G902 :||: Spelar: X-Box One: MH Worlds, AC: Origins :||: Länk till verkligheten: iPhone 7+, Honor 8 Lite & iPad (gen4) :||:

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Börjar faktiskt fundera på om jag skall filma med mobilen när jag startar en omgång. Få lagget svart på vitt ett par gånger och sedan gå in på Mediamarkt och försöka reklamera en trasig produkt. Borde ju logiskt sett bli jobbigare för IW om Mediamarkt hörde av sig med något i stil med "Hej, vi har köpt 200 000 exemplar av er produkt, den fungerar inte i enlighet med era löften, kan vi lösa detta?"

Vi måste få rätt att reklamera spel som inte flyter som dem skall.

Tror knappast Mediamarkt gör nåt. 1 av 200 000 är ju obefintligt.

Kan heller inte förstå hur de kan lagga med din dator när jag inte upplever inte endaste lagg. Inte heller sambon som har en ännu sunkigare dator (E8500 klockad till 3,8GHz ett GTX 560 Ti OC och 8 GB DDR2 minne).

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Tror knappast Mediamarkt gör nåt. 1 av 200 000 är ju obefintligt.

Kan heller inte förstå hur de kan lagga med din dator när jag inte upplever inte endaste lagg. Inte heller sambon som har en ännu sunkigare dator (E8500 klockad till 3,8GHz ett GTX 560 Ti OC och 8 GB DDR2 minne).

Är det som är skrämmande. Massa klagomål på nätet, men inget man kan göra åt det...

Skall testa att om installera och se om det blir bättre av det...

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

Är det som är skrämmande. Massa klagomål på nätet, men inget man kan göra åt det...

Skall testa att om installera och se om det blir bättre av det...

Spelar ingen roll om de rullar ut en polerad version av COD 4, Comunityt kommer gnälla ändå. De hör till. Spela precis. Inte ett enda lagg, inte ens en liten fps dipp. Givetvis har jag dragit ner på inställningarna. Men mitt kort är ju inte direkt de färskaste.

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Spelar ingen roll om de rullar ut en polerad version av COD 4, Comunityt kommer gnälla ändå. De hör till. Spela precis. Inte ett enda lagg, inte ens en liten fps dipp. Givetvis har jag dragit ner på inställningarna. Men mitt kort är ju inte direkt de färskaste.

"Funkar det för mig funkar det för alla andra. Alla klagar för att man ska klaga." Tror du infinity7 som gjort guider till till både mw3 och bo2 som faktiskt fungerade för folk, skulle gett upp på ghosts för att det tog musten ur honom att ens försöka om spelet var någorlunda bra eller gick att få till?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Geeks Gaming

Fick Ghost gratis förra veckan... extremt besviken... jag visste att de inte skulle va jätte bra men detta va mycket mycket sämre än väntat.
Netcoden är horribel. Vapnen är så himla off så de är inte sant:S
Känns inte ens värt de när jag fick de gratis

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jinxswe:

Fick Ghost gratis förra veckan... extremt besviken... jag visste att de inte skulle va jätte bra men detta va mycket mycket sämre än väntat.
Netcoden är horribel. Vapnen är så himla off så de är inte sant:S
Känns inte ens värt de när jag fick de gratis

är Ghosts faktiskt sådär "super stor hög med kodynga" skit eller bara superskit spel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

är Ghosts faktiskt sådär "super stor hög med kodynga" skit eller bara superskit spel?

Varken min eller min polare tycker att det är speciellt dåligt jämfört med andra cod-spel. När jag väl fixat musproblemet (hoppas jag) så är det inga problem att spela

Visa signatur

| Fractal Design XL R2| 2x Gigabyte 680 Gtx@1254/7300mhz | Asrock Z77 OC Formula | 3570k@4.5ghz(1.36v) & Phanteks PH-TC14PE | 16gig hyperx beast series@2133mhz | Fractal Design Newton R2, 1000W 80+ | Samsung SSD Basic 840-Series 512GB | 2TB Toshiba 7200rpm SATA6 | 9x Scythe Glide Stream 2000rpm | 2x Bitfenix Recon Fan Controller | BenQ 27'' XL2720T 120Hz + Dell UltraSharp 27" U2713HM IPS 2560x1440 | Sennheiser HD595

Permalänk
Medlem
Skrivet av deadich:

Varken min eller min polare tycker att det är speciellt dåligt jämfört med andra cod-spel. När jag väl fixat musproblemet (hoppas jag) så är det inga problem att spela

jag har en konstig förmåga att älska CoDspelen så kanske värt ett försök

Permalänk
Medlem
Skrivet av deadich:

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Tog bort Ghostsinstallationen och körde in det fräscht igen. Blev lite bättre, men fortfarande visst lagg/stutering. Kör på de inställningar som GF-Experience föreslår. Visst kan jag dra ned grafiken, men det känns som att det är lite som att blunda för det egentliga problemet.

Well, summan av sumarum, jag har köpt min sista CoD produkt.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheFlyingFin:

NEJ!!! Jag sade samma sak till mina polare. "-Jag är CoD fanboi, så jag lär gilla det även om ni tycker att det suger". JAG gillar det absolut inte! Skippa Ghost, köp Bo2 (eller forsätt spela det).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hund:

Att öka FOV-värdet i Ghost är ju bara mupp. Jag har alltid kört på 85-90. Men i Ghosts är 80 max för min del och det ser ändå ut som att man siktar genom ett ärtrör när man sniprar. Hur fan tänkte dom?

Om du skjutit med ett vapen IRL som jag gör ett par gånger i veckan, så vet du att det är ännu mindre sikt och man springer inte runt med krypskyttevapen. Varför tror du man har en observatör med?
90 -120 i FOV skall det vara som gamla Q3 spelare jag är

Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rocklets:

NEJ!!! Jag sade samma sak till mina polare. "-Jag är CoD fanboi, så jag lär gilla det även om ni tycker att det suger". JAG gillar det absolut inte! Skippa Ghost, köp Bo2 (eller forsätt spela det).

Ja det har ju hänt så mycket sen det bästa i serien CoD 4 menar jag så varför hata dom
CoD är skräp och nu har dom bevisat det. Inte köpt något CoD sedan 4an så varför göra det nu när alla hatar det och IW bevisar att det inte håller längre att pumpa ut samma titel år efter år.

http://youtu.be/FRrWlLTFhgs
Mvh

Visa signatur

"Citera för svar!"

Speedrunner

Permalänk
Medlem

Ghosts är inte bra och kommer inte bli bättre! Har älskat COD serien till MW2! Efter det så har dom tyvärr tappat :/

Fourdeltaone har dom fått tagit bort

Så för mig är COD Dött!

Idag är det enbart BF4 som gäller! BF4:a är ett sjukt bra spel dock med en hel del buggar! Men jag rek det starkt till er som söker något nytt

Ses in BF4

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av snozan:

Herregud vilken COD-fanboy du verkar vara. Det är förstås så att alla som upplever spelet ospelbart bara följer strömmen, och klagar för att klaga. Det kan inte vara så att det finns en faktisk anledning till att det i snitt är 10000 spelare online och att det på något sätt reflekterar spelet i sig?

Bara för att du hör till en av de få (en av de 10k?) som inte upplever problem med spelet så betyder det inte att du hör till majoriteten av spelare, snarare tvärtom. Tror du att ATVIAssist skulle få nya supportärenden varje sekund om det vore så att spelet är så felfritt som du ger sken av?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Herregud vilken COD-fanboy du verkar vara. Det är förstås så att alla som upplever spelet ospelbart bara följer strömmen, och klagar för att klaga. Det kan inte vara så att det finns en faktisk anledning till att det i snitt är 10000 spelare online och att det på något sätt reflekterar spelet i sig?

Bara för att du hör till en av de få (en av de 10k?) som inte upplever problem med spelet så betyder det inte att du hör till majoriteten av spelare, snarare tvärtom. Tror du att ATVIAssist skulle få nya supportärenden varje sekund om det vore så att spelet är så felfritt som du ger sken av?

Frågan är vad som är ett fel och vad som är ett missnöje?

Jag har själv spelat sen det släpptes och har definitivt inga problem med hur spelet flyter, visst måste man göra inställningar men i vilket spel måste man inte det?
Jag är övertygad om att 99% av alla "fel" anmälningar som kommer in är egentligen missnöje att det inte presterade som du trodde och är inte faktiska fel, detta måste man särskilja.
Jag är inte heller helt nöjd med hur spelet är, men inte fan hittar jag något fel på det för det, jo kanske en sak kan tillskrivas kategorin fel och det är alla dessa "late hit detections" som inte rimmar med ping nivån.

Men som sagt spelet flyter bra annars om man bara ställer inte det rätt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Många ser BlackOps 2 som de bästa sedan COD 4. Hur kommer de sej att nån vecka efter release dippade spelarantalet ner till ~15 000? IW skruvade upp kraven denna gång. Man kan krasst säga att IW skilde agnarna från vetet. Cry babys med 4Gb minne fick sitta å gråta hur dåligt Ghosts är på diverse forum, och de övriga 10 000 som faktiskt hängt med i utvecklingen (min dator är från 2009!) Kunde spela.

För övriga kommentarer i ärendet, se inlägget ovan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Många ser BlackOps 2 som de bästa sedan COD 4. Hur kommer de sej att nån vecka efter release dippade spelarantalet ner till ~15 000? IW skruvade upp kraven denna gång. Man kan krasst säga att IW skilde agnarna från vetet. Cry babys med 4Gb minne fick sitta å gråta hur dåligt Ghosts är på diverse forum, och de övriga 10 000 som faktiskt hängt med i utvecklingen (min dator är från 2009!) Kunde spela.

För övriga kommentarer i ärendet, se inlägget ovan.

Jag förstår verkligen inte inlägget, skiljer man agnarna från vetet pga minnet i burken?! Du får utveckla det lite till känner jag.

Har minne i burken så att det räcker o blir över och har spelat COD och BF i flera år och tycker ändå att den här gången vart det en taskig konsollportning, vet inte om det blev lite körigt med alla nya konsoller som kommer samtidigt eller vad det beror på. Men nåt knas är det.
Det är helt enkelt för mycket stress och för lite kvalitèstestande innan man släpper spelet i skarp version. Och det gäller de flesta stortitlar i dag, inget som är unikt för COD.

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juicis:

Jag förstår verkligen inte inlägget, skiljer man agnarna från vetet pga minnet i burken?! Du får utveckla det lite till känner jag.

Har man hängt med på Call of dutys forum så skulle du ha förstått. Sen den dagen de släppte kraven har stora skällan skrikit om hur de kan kräva 8GB minne.

Har skrivit de förut nånstans. I och med denna titel fick de mer att jobba med i och med nästa generations konsoler. Givetvis bredde man på från alla håll och kanter. Se de som COD version 2.0 och givetvis som ett brev på posten börja de allra flesta gråta ut i diverse forum eftersom de inte kunde spela som dom alltid gjort eftersom tidigare titlar varit en DLC. De som säger att Ghost är en DLC av MW3 har inte spelat samtliga banor. Aldrig någonsin i COD's historia har detta inträffat:

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Har man hängt med på Call of dutys forum så skulle du ha förstått. Sen den dagen de släppte kraven har stora skällan skrikit om hur de kan kräva 8GB minne.

Har skrivit de förut nånstans. I och med denna titel fick de mer att jobba med i och med nästa generations konsoler. Givetvis bredde man på från alla håll och kanter. Se de som COD version 2.0 och givetvis som ett brev på posten börja de allra flesta gråta ut i diverse forum eftersom de inte kunde spela som dom alltid gjort eftersom tidigare titlar varit en DLC. De som säger att Ghost är en DLC av MW3 har inte spelat samtliga banor. Aldrig någonsin i COD's historia har detta inträffat:

http://www.youtube.com/watch?v=R_aT61493Z4

Just minnesbiten har jag aldrig brytt mig om men jag förstår vad du menar med COD 2.0, visst förväntade man sig mer.
Och ja... videon säger ju allt.

Känns som de behöver börja om från början... utan en massa hi-tech. WW2, Korea eller vietnam. Kör en vettig serie och lägga ner lite mer krut på grafiken.
Eller så kan de lägga ner helt... just nu så känns det nästan som det kvittar vad som händer

Visa signatur

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Permalänk
Medlem
Skrivet av Juicis:

Just minnesbiten har jag aldrig brytt mig om men jag förstår vad du menar med COD 2.0, visst förväntade man sig mer.
Och ja... videon säger ju allt.

Känns som de behöver börja om från början... utan en massa hi-tech. WW2, Korea eller vietnam. Kör en vettig serie och lägga ner lite mer krut på grafiken.
Eller så kan de lägga ner helt... just nu så känns det nästan som det kvittar vad som händer

Varför mer krut på grafiken?
Det innebär ännu mer HW krav och ännu mer gnäll om att "det inte funkar som det skall".
Personligen vill jag inte sitta med ett spel där det verkar som en film rullar på skärmen om jag samtidigt inte har någon glädje i spelet.

Nä lägg energin på bra banor, roliga spelsätt och framförallt nätkoden så att flertalet får en bra upplevelse i mp, sen behöver inte grafiken vara det senaste så länge det iaf är välgjort.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MacAllan:

Frågan är vad som är ett fel och vad som är ett missnöje?

Jag har själv spelat sen det släpptes och har definitivt inga problem med hur spelet flyter, visst måste man göra inställningar men i vilket spel måste man inte det?
Jag är övertygad om att 99% av alla "fel" anmälningar som kommer in är egentligen missnöje att det inte presterade som du trodde och är inte faktiska fel, detta måste man särskilja.
Jag är inte heller helt nöjd med hur spelet är, men inte fan hittar jag något fel på det för det, jo kanske en sak kan tillskrivas kategorin fel och det är alla dessa "late hit detections" som inte rimmar med ping nivån.

Men som sagt spelet flyter bra annars om man bara ställer inte det rätt.

Fast när Activision själva erkänner en rad olyckliga tillkortakommanden med nätkoden (som stuttering i början av varje match, problem med hostmigration etcetera) är det nog mer än bara några missnöjda snorungar som "brer på". Det är inte bara det som varit fel; mouse lag, memory leaks av aldrig tidigare skådat slag (vilket är hela anledningen till 6gb kravet), obefintligt SLI/crossfire stöd, Flickering textures, att många inte ens kan starta extinction post-patch (3.3.3). Eller varför inte det faktum att man helt negligerar rapporter om glichers/hackers/annat drägg varpå man stöter på dem i var och var annan match?

Är det bara påhitt alltså? Gällande ping, fråga dig själv varför IW valt att inte ha en connection bar/ping display. Kan det ha med serverstabiliteten att göra?=)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon136741:

Fast när Activision själva erkänner en rad olyckliga tillkortakommanden med nätkoden (som stuttering i början av varje match, problem med hostmigration etcetera) är det nog mer än bara några missnöjda snorungar som "brer på". Det är inte bara det som varit fel; mouse lag, memory leaks av aldrig tidigare skådat slag (vilket är hela anledningen till 6gb kravet), obefintligt SLI/crossfire stöd, Flickering textures, att många inte ens kan starta extinction post-patch (3.3.3). Eller varför inte det faktum att man helt negligerar rapporter om glichers/hackers/annat drägg varpå man stöter på dem i var och var annan match?

Är det bara påhitt alltså? Gällande ping, fråga dig själv varför IW valt att inte ha en connection bar/ping display. Kan det ha med serverstabiliteten att göra?=)

Har du källa där de bekräftar problemen?

Visa signatur

Kim