Avbeställa från cdon?

Permalänk
Medlem

Avbeställa från cdon?

Hej jag har beställt bf4 från cdon och jag vill avbeställa det hur ska jag göra för att av beställa det?

Permalänk
Medlem

Logga in på ditt konto på cdon och sen din order,välj avbeställ.
Skulle jag gissa på.

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QZ|Dell u2415
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Anomi151:

Hej jag har beställt bf4 från cdon och jag vill avbeställa det hur ska jag göra för att av beställa det?

Hur vore det att ta kontakt med CDON?

http://cdon.se/customer/customercase/add#search

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av bärplockaren:

Logga in på ditt konto på cdon och sen din order,välj avbeställ.
Skulle jag gissa på.

Skrivet av Shudnawz:

det står så här Hur avbeställer jag?
Om du önskar avbeställa din order eller en del av din order ber vi dig meddela oss ordernumret för den order ändringen gäller samt namn på produkten. Observera att ordern inte kan avbeställas om den saknar status eller har status "Varorna packas

vart ska jag skicka medlande till dem och kommer de hinna och läsa mitt medelande innan spelet förpackas?

Permalänk
Lego Master
Skrivet av Anomi151:

det står så här Hur avbeställer jag?
Om du önskar avbeställa din order eller en del av din order ber vi dig meddela oss ordernumret för den order ändringen gäller samt namn på produkten. Observera att ordern inte kan avbeställas om den saknar status eller har status "Varorna packas

vart ska jag skicka medlande till dem och kommer de hinna och läsa mitt medelande innan spelet förpackas?

Well, uppe till höger på den sidan har du en bild som heter "visa alla kontaktalternativ". Där vore ju ett bra ställe att börja på.

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Försökte avbeställa en gång.. 2 minuter från det jag la ordern. Gick inte.
Var redan plockad tydligen..

Så det var bara att hämta ut och skicka tillbaka..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem

ringa dom de första du gör när du vaknar.. mejlar du kan du garanterat ta dig minst 1 dag innan dom svarar. då kan den vara halvvägs till din dörr!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Well, uppe till höger på den sidan har du en bild som heter "visa alla kontaktalternativ". Där vore ju ett bra ställe att börja på.

Skrivet av DaBone:

Försökte avbeställa en gång.. 2 minuter från det jag la ordern. Gick inte.
Var redan plockad tydligen..

Så det var bara att hämta ut och skicka tillbaka..

Fast nu är det kväll och ordern skickas inte tills än på morgonen fast hur ska jag göra finns det inte man kan avbeställa själv eller måste man kontakta dem?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Fel forum, svar givet.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015