Permalänk
Medlem

PS4 i Usa.

Hej jag ska till USA och undrar om det kommer att gå att hitta en Ps4 där. Ska vara där på torsdag tror ni någon affär får in dom efter black friday. Ska till Kansas City och vet inte vilken affär som kan kommas ha den.

Tack för hjälpen.

Permalänk
Medlem

Kan bli svårt:

Visa signatur

+++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

"Real stupidity beats artificial intelligence every time." - Terry Pratchett, Hogfather

Permalänk

Vet inte hur det är med om det finns inne eller inte, men tänk på att tull eventuellt kan tillkomma (vet inte riktigt hur det funkar med sånt). Något som också är väldigt viktigt att tänka på är att om det till exempel skulle gå sönder eller liknande så blir det väldigt krångligt med att skicka tillbaka osv. Men lagret med PS4 borde ju ha stabiliserats nu i USA eftersom att det var ett tag sen det släpptes där. Ha en fortsatt trevlig kväll /Markus

Visa signatur

MB: MSI Z77A-G45 Gaming - CPU: Intel Core i5 3570K - GPU: Geforce GTX 780 3GB - RAM: Kingston HyperX Beast 8GB 1600 Mhz - SSD: Corsair Force GS 128GB - HDD: 750GB- PSU: XFX Black Edition 750W 80+ Gold - CHASSI: Corsair Carbide AIR 540 COSTUME LOOP: PUMP: Alphacool VPP655 - TOP: Alphacool D5 HF TOP - CPU BLOCK: Alphacool NexXxos XP3 Light - GPU BLOCK:EK-FC 780 GTX Ti RAD: Alphacool NexXxos XT45 360mm - RES: Phobya Balancer 250

Permalänk
Medlem

Haha såg den där på youtube

Permalänk
Medlem

Tack så hemskt mycket:D hoppas bara inte black friday förstör allt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cinex1:

Tack så hemskt mycket:D hoppas bara inte black friday förstör allt

Nu när du ska åka dit, har du möjligen hjälpa mig med att köpa en sak från Starbucks?

Permalänk
Medlem

Svar Nej, Kontrollen är slutsåld över hela världen.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Nu när du ska åka dit, har du möjligen hjälpa mig med att köpa en sak från Starbucks?

Nu vet inte jag vart du bor, men de finns Starbucks i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Visa signatur

citera gärna så jag hittar tillbaka!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gardart:

Nu vet inte jag vart du bor, men de finns Starbucks i Stockholm, Göteborg och Malmö.

mjooo jag tänker på tumbler :X. Man kan inte beställa produkt från utlandet och det är det som är kass.

Permalänk
Skrivet av scienta:

JAg trodde först att det var ett rån xD

Visa signatur

Main: R9 390 Nitro, 4690K @ 4 GHZ, NH-U12P SE2, Corsair 8GB 1600MHz, Gigabyte Z97X Gaming 3, Fractal Design Define S, 1 TB, Fractal Design 650W, samsung 840 evo 120gb, windows 10
Equipment: Benq xl2411t Tesoro durandal ultimate G1NL, steelseries rival, Qpad qh 90.

Permalänk
Medlem

Hur är det med regioner om man köper i usa?
Spelen är fria men blu-ray är låst?

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk

Kolla annars ebay.com

Visa signatur

SSD 970 EVO 500GB, Samsung 850 evo, MODERKORT Asus x370 Prime Pro CPU Ryzen 7 3700x RAM Corsair 16GB 3200Mhz GRAFIKKORTRTX 2080 Kylning Be Quiet Pure Rock Chassi Fractal Design Define R5 Nättagregat Corsair 1000 W|

Permalänk
Medlem

med vad?

Permalänk
Medlem

Ja just nu men jag undra om den kommer komma in tills på torsdag?

Permalänk
Medlem

Åk dit, sen kolla... Hur svårt kan det bli ?

Visa signatur

Spel: Corsair 280X - X570i - R9-3900x - 16GB@3200Mhz - 240GB + 1TB NVME - R5700XT
FilServer: FD Node 804 - X570M - R3-3200G - 16GB@3200Mhz # Nvidia Shield 16GB v2 # Sony XZ2 Compact # Toshiba Encore WT8

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cinex1:

Ja just nu men jag undra om den kommer komma in tills på torsdag?

Nej, USA har inte mer prioritet än Sverige så svar nej, Du lär få vänta länge innan du kan köpa även i USA.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D | EVGA GeForce RTX 3080 10GB FTW3 ULTRA | ASUS ROG Strix B450-F Gaming | Corsair RM750X V2 | Crucial Ballistix Sport LT 3200MHz 16GB | Samsung 980 Pro 1TB | Crucial MX500 2TB | NZXT H500

Permalänk
Medlem

Tror nog dom faktiskt har det med tanke på att dom är många miljoner fler än oss + så hitta min kompis två och vi ska ändå mötas där så oj........