Catalyst 13.11 B9.5 ute nu!

Permalänk
Medlem

Catalyst 13.11 B9.5 ute nu!

Fixar bland annat den försvunna overdrive samt frame pacing för ett fåtal spel...
hämta här

Permalänk
Medlem

Ingen performance teak till bf4 denna gången heller:(

Visa signatur

- Det var inte bättre förr, det var bara roligare.

Permalänk
Medlem

Fixade problemet jag hade med att mina skärmar flimrade till då och då med R9 270X

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
99:e percentilen

Löser den spelbart flyt i BF4 med 7970 CrossFire? Börjar bli dags för det nu, kan jag tycka.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dalton Sleeper:

Fixar bland annat den försvunna overdrive samt frame pacing för ett fåtal spel...
hämta här

Den tar vi sa polisen,tack för länken och god jul:)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem

Förstår inte... Är det tlill alla deras grafikkort?

Permalänk
Avstängd

Sådär nu har jag testat lite,7970 crossfire är skit som vanligt i åtminstone cod:ghosts men på ett kort flyter det kanon i 1080p:)
Ska testa lite fler spel dock innan jag är klar.Sen får vi hoppas att microsoft skyndar på med en bra patch för musproblemen som många verkar ha i win 8.1:)

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift

Permalänk
Medlem
Skrivet av jonas1972:

Sådär nu har jag testat lite,7970 crossfire är skit som vanligt i åtminstone cod:ghosts men på ett kort flyter det kanon i 1080p:)
Ska testa lite fler spel dock innan jag är klar.Sen får vi hoppas att microsoft skyndar på med en bra patch för musproblemen som många verkar ha i win 8.1:)

Vad är det som händer i cod med crossfire?
Vilka spel är det som fortfarande är påverkade av musbuggen, trodde det mesta fixade sig med patchen på windows update för ett tag sen?

Hoppas du eller amd lyckas lösa problemen i BF4, Hurmycket!
Jag får vara glad att det funkar på min rig, även om det är ett riktigt tråkigt spel i mina ögon...

Permalänk

det låg ju med en massa annat dret i paketet, någon som har nån aning om det är något värt att angagera sig i .... "gaming app" bla ha bla

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dalton Sleeper:

Vad är det som händer i cod med crossfire?
Vilka spel är det som fortfarande är påverkade av musbuggen, trodde det mesta fixade sig med patchen på windows update för ett tag sen?

Hoppas du eller amd lyckas lösa problemen i BF4, Hurmycket!
Jag får vara glad att det funkar på min rig, även om det är ett riktigt tråkigt spel i mina ögon...

Cod i crossfire,nä går inte sen release,jag trodde att kanske amd kunde få till det men det verkar som att det är helt spelrelaterat,alltså varken sli eller crossfire har stöd:(Inte i win 8.1 iafall,musbuggen verkar vara mest frekvent i win 8.1 men några verkar ha fått till det,det verkar mest som att det hänger på vilken mus/märke man kör med känns det som.Jag kör med en qpad 5k......

Visa signatur

FD refine S Msi x99s sli plus 5930k@4400mhz NH-D14 Asus GTX 980 Strix SLI 16gb gskill ripjaws ddr4 3ghz Os Samsung 950 pro 512gb NVME Spel samsung 840/850 evo/pro Win 10 Pro Corsair Ax850 Gold Asus PG278Q Rog Swift