Black Ops 3 mer eller mindre bekräftat (video)

Permalänk

Black Ops 3 mer eller mindre bekräftat (video)

Hejsan. Snubblade nyss över denna video:

där snubben säger att han såg tweets och en video från en av röstskådespelarna från Black Ops I & II säga att han arbetar på ett nytt Black Ops-projekt. Detta är enligt mig relevant information. Den kommer även från charlieintel,com från början, vilket ofta är ett gott tecken. Det kan givetvis vara ett sidospår, men videon i fråga har nu en musikfil istället för röst, för att han kläckte grodan ur sig, troligen.

Hur som haver, jag tyckte detta var intressant

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem

Hoppas jag, Black Ops serien har den bästa MP i hela CoD serien imo!

Permalänk
Skrivet av m1k:

Hoppas jag, Black Ops serien har den bästa MP i hela CoD serien imo!

Där är jag definitivt redo att hålla med. Minns Black Ops 2, det första Cod på PC som inte hade en enda fuskare, vad jag såg åtminstone. Jag spelade ändå nästan 1000 timmar, så jag såg en del

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Där är jag definitivt redo att hålla med. Minns Black Ops 2, det första Cod på PC som inte hade en enda fuskare, vad jag såg åtminstone. Jag spelade ändå nästan 1000 timmar, så jag såg en del

Nog fanns dom, men Treyarch gör ett bra jobb med att banna dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Jävligt trevligt. Aldrig varit ett stort fan av Modern Warfare serien, har runt 400 timmar played i dem tillsammans (MW1 & MW2). I BO1 & BO2 så har jag runt 800 timmar played. Helt fantastiskt multiplayer läge som man inte kan slita sig ifrån. Dem bryr sig även mer om PC communityt.

BO2 är aktivt än idag och har endast 1-2000 mindre spelare än Ghosts på PC sist jag kollade på Steam statistics. Så om ni vill köra BO2 så har G2Play rea på både BO2 samt Season Pas..

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Va?! Kommer det ett till Call of Duty?! Det kan inte vara sant!

Visa signatur

Intel 3570K + CM 212 EVO - Corsair 16GB - Asus GTX 660Ti OC - Gigabyte Z77X-D3H - Sandisk 240GB -
WD Green 7,5TB - E9 580W - Antec P182 - Acer XF240H

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Va?! Kommer det ett till Call of Duty?! Det kan inte vara sant!

jag TROR DE ''FEJK''
men ni cod spelare, blir det inte samma sak med så många cod spel?

Permalänk
Skrivet av sverker.stark:

Nog fanns dom, men Treyarch gör ett bra jobb med att banna dem.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag stötte aldrig på dem, så de försökte tydligen faktiskt hålla dem borta, till skillnad från Infinity Ward som gjorde fuskande möjligt på dag 1 efter utsläpp

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Entusiast

Hoppas verkligen att Black Ops 3 eller vad nu nästa obligatoriska släpp i CoD-serien blir inte släpps till Xbox 360 och Playstation 3 så att de verkligen tar vara på kraften i Xbone/PS4/PC till skillnad mot Ghosts.... Fy fan för Ghosts säger jag bara.

Visa signatur

Den digitala högborgen: [Fractal Design Meshify C] ≈ [Corsair RM850x] ≈ [GeForce RTX 3080] ≈ [AMD Ryzen 7 7800X3D ≈ [Noctua NH-U14S] ≈ [G.Skill Flare X5 32GB@6GHz/CL30] ≈ [MSI MAG B650 TOMAHAWK] ≈ [Kingston Fury Renegade 2 TB] ≈

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

jag TROR DE ''FEJK''
men ni cod spelare, blir det inte samma sak med så många cod spel?

Jo, men det är därför jag spelar CoD. Det är ett spel med jävligt mycket action. Passar perfekt för lonewolf spelande.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

När kommer Black Ops 20?

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabinono:

När kommer Black Ops 20?

Kommer nog inte hända kan jag lova dig När tror du Battlefield 20 kommer?

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem

Treyarch försöker iaf lite med sina spel... Fortfarande värdelöst men lite mindre värdelöst än det totalt värdelösa skräpet Infinity Ward kräker ur sig.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Kommer nog inte hända kan jag lova dig När tror du Battlefield 20 kommer?

Visa signatur

RABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLERABBLE

Permalänk

Jag själv tror ju Black Ops 3 är det sista i Black Ops 3-spinoffen. Med tanke på att Modern Warfare tog slut vid nummer 3. Dessutom är det logiskt enligt kampanjen. Black Ops 1 or 2 täcker de år de ska, men det är en lucka på ca. 30 år mellan spelen och täcker då Black Ops 3 detta, är cirkeln sluten. Sen kommer Black Ops falla bort och nästa grej ta över. Om Ghosts kommer fortsätta eller inte, det får vi se om 2 år.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag själv tror ju Black Ops 3 är det sista i Black Ops 3-spinoffen. Med tanke på att Modern Warfare tog slut vid nummer 3. Dessutom är det logiskt enligt kampanjen. Black Ops 1 or 2 täcker de år de ska, men det är en lucka på ca. 30 år mellan spelen och täcker då Black Ops 3 detta, är cirkeln sluten. Sen kommer Black Ops falla bort och nästa grej ta över. Om Ghosts kommer fortsätta eller inte, det får vi se om 2 år.

Treyarch lär ju göra nåt eget fortsättningsvis också, hoppas jag åtminstone.

Permalänk
Skrivet av sverker.stark:

Treyarch lär ju göra nåt eget fortsättningsvis också, hoppas jag åtminstone.

Absolut! Jag menar, innan Black Ops fanns ju t.ex. World at War. Nya spel kommer definitivt från Treyarch, men Black Ops-delen av serien är förmodligen över efter nästa år

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sputte:

Va?! Kommer det ett till Call of Duty?! Det kan inte vara sant!

Skrivet av 007onex:

jag TROR DE ''FEJK''
men ni cod spelare, blir det inte samma sak med så många cod spel?

Vem bryr sig. CoD är kul och jag kan lätt ge 400 spänn om det är några timmars nöje. Treyarch bryr sig iaf (lite) om pc communityn.
ghosts kan dra åt helvete dock. Det är inget spel som jag önskar min värsta fiende.

007onex:
Blir det inte lika enformigt att spela wow?

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Ser fram emot detta. Jag litar på att Treyarch gör ett bättre jobb än IW gjorde med Ghosts. Fortsätter spela BO2 tills dess.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Skrivet av Xelithium:

Jo, men det är därför jag spelar CoD. Det är ett spel med jävligt mycket action. Passar perfekt för lonewolf spelande.

Är det inte roligare att spela med teamwork?

Måste bara fråga, vad är det som egentligen lockar så mycket med CoD nu för tiden? (ärlig fråga).

Visa signatur

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bordsvatten:

Är det inte roligare att spela med teamwork?

Måste bara fråga, vad är det som egentligen lockar så mycket med CoD nu för tiden? (ärlig fråga).

Det är ett fast-paced FPS spel. I jämförelse med Battlefield så håller CoD en på tårna hela tiden. Inte mycket springandes.

Kör för övrigt knappt conquest i battlefield. TDM, Domination och Rush är roligast för mig. Sitter nästan bara som commander i conquest.

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xelithium:

Kommer nog inte hända kan jag lova dig När tror du Battlefield 20 kommer?

om man räknar alla call of duty spel som kommit genom åren så är man nog rätt nära 20 stycken.

Skickades från m.sweclockers.com

*edit*
oj, om man kollar alla spel till alla platformar så blir det 33, vill man vara snäll så blir det bara 14
callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty_(series)

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

om man räknar alla call of duty spel som kommit genom åren så är man nog rätt nära 20 stycken.

Skickades från m.sweclockers.com

*edit*
oj, om man kollar alla spel till alla platformar så blir det 33, vill man vara snäll så blir det bara 14
callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty_(series)

Hmm, jag fick de till 10, för varför skulle man bry sej om konsol?... Question is: Who gives a shit?

Citat:

Main series of games:

1. Call of Duty (2003)
2. Call of Duty 2 (2005)
3. Call of Duty 3 (2006)
4. Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
5. Call of Duty: World at War (2008)
6. Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
7. Call of Duty: Black Ops (2010)
8. Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
9. Call of Duty: Black Ops II (2012)
10.Call of Duty: Ghosts (2013)
11.Unknown (2014)

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av snozan:

Hmm, jag fick de till 10, för varför skulle man bry sej om konsol?... Question is: Who gives a shit?

1.) Call of Duty (2003)
2.) Call of Duty: Finest Hour (2004)
3.) Call of Duty 2 (2005)
4.) Call of Duty 2: Big Red One (2005)
5.) Call of Duty 3 (2006)
6.) Call of Duty: Roads to Victory (2007)
7.) Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
8.) Call of Duty: World at War (2008)
9.) Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
10.) Call of Duty: Black Ops (2010)
11.) Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
12.) Call of Duty: Black Ops II (2012)
13.) Call of Duty Online (2013)
14.) Call of Duty: Ghosts (2013)

Varför man skulle bry sig om konsol? jo för att kanske majoriteten av alla som spelar Call of Duty inte gör det på PC.

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

om man räknar alla call of duty spel som kommit genom åren så är man nog rätt nära 20 stycken.

Skickades från m.sweclockers.com

*edit*
oj, om man kollar alla spel till alla platformar så blir det 33, vill man vara snäll så blir det bara 14
callofduty.wikia.com/wiki/Call_of_Duty_(series)

Call of Duty
Call of Duty 2
Call of Duty 3 (minns inte vad det kallades)
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 5: World at War
Call of Duty 6: Modern Warfare 2
Call of Duty 7: Black Ops
Call of Duty 8: Modern Warfare 3
Call of Duty 9: Black Ops 2
Call of Duty 10: Ghosts

Där har du ditt svar Det är de krossplattformsspelen de släppt under serien. Sedan finns det andra delar som andra väljer att räkna med, men detta är alla fulla spel.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Medlem
Skrivet av The Mupp:

1.) Call of Duty (2003)
2.) Call of Duty: Finest Hour (2004)
3.) Call of Duty 2 (2005)
4.) Call of Duty 2: Big Red One (2005)
5.) Call of Duty 3 (2006)
6.) Call of Duty: Roads to Victory (2007)
7.) Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
8.) Call of Duty: World at War (2008)
9.) Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
10.) Call of Duty: Black Ops (2010)
11.) Call of Duty: Modern Warfare 3 (2011)
12.) Call of Duty: Black Ops II (2012)
13.) Call of Duty Online (2013)
14.) Call of Duty: Ghosts (2013)

Varför man skulle bry sig om konsol? jo för att kanske majoriteten av alla som spelar Call of Duty inte gör det på PC.

Aha, men varför ta med spel som endast är utvecklade för Asien marknaden?

Visa signatur

|| Intel Core i5 2500K || Corsair Cooling Hydro H60 || Asus Maximus IV Gene-Z || Asus GeForce GTX 570 DirectCU II || Corsair 8GB 1600Mhz VENGEANCE || Corsair HX 650W || Fractal Design Define Mini || 500GB WD Caviar Black || OCZ SSD Agility 3 60GB || Windows 7 Premium 64-bit [thread="1004219"][/thread]

ASUSMaximus IV GENE-Z Owners Club

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Call of Duty
Call of Duty 2
Call of Duty 3 (minns inte vad det kallades)
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty 5: World at War
Call of Duty 6: Modern Warfare 2
Call of Duty 7: Black Ops
Call of Duty 8: Modern Warfare 3
Call of Duty 9: Black Ops 2
Call of Duty 10: Ghosts

Där har du ditt svar Det är de krossplattformsspelen de släppt under serien. Sedan finns det andra delar som andra väljer att räkna med, men detta är alla fulla spel.

Skrivet av snozan:

Aha, men varför ta med spel som endast är utvecklade för Asien marknaden?

nej ett spel är ett spel oavsett vilken platform det släppts på. Är tex det fristående spelet Call of Duty 2: Big Red One (som ni inte har med på er lista) inte ett riktigt Call of Duty spel för att det bara kom till Gamecube, Playstation 2 och Xbox? Om man ska gå som ni tänker så finns det typ inga riktiga Super Mario spel jag kan tänka på då man knappast kan räkna in en emulator som att det var menat för PC. Eller om inte inte spel till PSP räknas så som "Call of Duty: Roads to Victory" Så kan man inte heller räkna Wario Land till game boy som ett spel heller. De finns alltså 33 gjorda Call of Duty spel för det är så många dom har släppt oavsett om det var är gratis och baserat på micro transaktioner eller ett spel som man köpte.

Men nu känns det bara som jag fick allt att gå Off Topic.

*edit*
Det är ändå spelen med namnet Call of Duty som är spel i Call of Duty franchisen vad hör dom annars till för franchise?

Visa signatur

| ASUS P8Z77-V DELUXE | Intel Core i7 2700K @ 4.7Ghz | 16GB Corsair Vengeance 1600Mhz @ 8-8-8-24 |
| ATi Radeon HD 6950@6970 (900|1350Mhz @ 1.14v) | Corsair Force GT 120GB | Corsair HX 650W |
| Nvidia's GT300 yields are less than 2% | Min ArmA2 YouTube Kanal |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Finlandssvensken:

Jag själv tror ju Black Ops 3 är det sista i Black Ops 3-spinoffen. Med tanke på att Modern Warfare tog slut vid nummer 3. Dessutom är det logiskt enligt kampanjen. Black Ops 1 or 2 täcker de år de ska, men det är en lucka på ca. 30 år mellan spelen och täcker då Black Ops 3 detta, är cirkeln sluten. Sen kommer Black Ops falla bort och nästa grej ta över. Om Ghosts kommer fortsätta eller inte, det får vi se om 2 år.

Det sägs att Sledgehammer jobbar med Mw4.

Tillbaks till tråden*
Första Black Ops var för mig ett "äkta" CoD med Server Browser till PC och tweak:bart spel.
Jag hoppas Blops 3 utspelas sig efter Mason's död så man kan följa med äventyret med Woods kanske David Mason som ungdom fram till 2020 innan 2'an!?

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Skrivet av The Mupp:

nej ett spel är ett spel oavsett vilken platform det släppts på. Är tex det fristående spelet Call of Duty 2: Big Red One (som ni inte har med på er lista) inte ett riktigt Call of Duty spel för att det bara kom till Gamecube, Playstation 2 och Xbox? Om man ska gå som ni tänker så finns det typ inga riktiga Super Mario spel jag kan tänka på då man knappast kan räkna in en emulator som att det var menat för PC. Eller om inte inte spel till PSP räknas så som "Call of Duty: Roads to Victory" Så kan man inte heller räkna Wario Land till game boy som ett spel heller. De finns alltså 33 gjorda Call of Duty spel för det är så många dom har släppt oavsett om det var är gratis och baserat på micro transaktioner eller ett spel som man köpte.

Men nu känns det bara som jag fick allt att gå Off Topic.

Eftersom Call of Duty är känt som ett krossplattformspel, skulle jag inte räkna med de exklusiva, små titlarna som dessutom inte släppts globalt. Dessutom var Call of Duty's storhetstid i princip efter Call of Duty 4, även om Xbox 360 kom på samma gång som Call of Duty 2. Men det var Call of Duty 4 som skjöt serien till det bäst säljande krigsspelet. Idag har serient slått rekord som få trodde var möjliga och det finns inte mycket att säga mer än att serien kommer defintivt leva vidare så länge det är lönsamt för diverse utvercklare och även Activision Blizzard.

Det är det det gäller. Det spelar egentligen ingen roll hur många som kommit ut hittills eller hur många som kommer. Så länge spelet inte repeterar samma krig etc är det lugnt för min del. Måhända har andra världskriget varit en stor del i början av serien, men efter World at War släppte de det konceptet och körde på vidare i historien för att snart befinna sig i framtiden. De har faktiskt varit 12 år i framtiden redan i Black Ops 2 med banan Nuketown 2025.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube

Permalänk
Skrivet av Sebastian R:

Det sägs att Sledgehammer jobbar med Mw4.

Sledgehammer må syssla med Modern Warfare 4 eller vad de vill. Vad de dock borde göra nu är ju definitivt att hålla igång Ghosts enligt mig, oberoende.

Visa signatur

Acer Predator G3-605 - I7 4790 - 16GB DDR3 - 256+1TB - GTX 970 4GB - Logitech G402 Hyperion Fury - BenQ GL2320HDB - BenQ GL2460 - Viewsonic VX2370SMH - Das Keyboard Model S Brown - Audio-Technica AT-2020
Youtube