Vart kan jag köpa en Call Of Duty Ghost mask?

Permalänk
Avstängd

Vart kan jag köpa en Call Of Duty Ghost mask?

Hejsan någon som har en aning vart man kan köpa en Call Of Duty Ghost Mask? DEn liknar en mw3 multiscarf som CDON hade för ett tag sedan. Jag vet dock inte om tråden ligger fel och jag har googlat efter detta innan men det kommer bara upp resultat som visar hur man gör en egen och jag är inte bra på att rita och klippa. Masken jag menar är en så kallad multiscarf en sån som Eminem har på sig i musikvideon för Survival.

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator:Ryzen 7 3700X | MSI GTX 1080 | ASUS X570-F | Supernova G2 750W | Samsung 840 EVO 250GB & 500GB | Fractal Design Meshify Compact | Noctua D15S Chromax
Ljud: Beyerdynamic DT990 Pro 250Ω | Schiit Modi | Fiio E09k | Argon 7460.

Permalänk
Hedersmedlem

* Tråd flyttad *

Visa signatur

Kontaktas via PM eller IRC [color="green"]#Sweclockers.com [/color]@ quakenet.org Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.

Permalänk
Avstängd

Tyvärr såg den där ut att vara för små barn jag tänkte mer en som ser ut som dödskallen på spelomslaget. Men tack ändå

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|CPU: Intel Core i7 8700K |GPU:MSI RTX 2070 |Mobo: ASUS PRIME Z390
|Chassi: Fractal Design |Ram: Corssair 12gb ram |HDD: 500GB samsung SSD
|PSU:
Be quiet! 600W|

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Hejsan någon som har en aning vart man kan köpa en Call Of Duty Ghost Mask? DEn liknar en mw3 multiscarf som CDON hade för ett tag sedan. Jag vet dock inte om tråden ligger fel och jag har googlat efter detta innan men det kommer bara upp resultat som visar hur man gör en egen och jag är inte bra på att rita och klippa. Masken jag menar är en så kallad multiscarf en sån som Eminem har på sig i musikvideon för Survival.

Får jag fråga vad du ska ha denna till ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xiqt:

Får jag fråga vad du ska ha denna till ?

Rap battle.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Xiqt:

Får jag fråga vad du ska ha denna till ?

Göra youtube parodi på call of duty

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd

Tack

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Avstängd
Skrivet av tomten51:

Rap battle.

Vet inte varför men jag skrattade gott åt detta.

Skrivet av Slimdex:

Haha tror du verkligen att jag kommer gå omkring med den på mig?

Vadå? Man får ju brudar har jag ju hört om man har den på sig.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Hedersmedlem

*Ett flertal onödiga/otrevliga/förlöjligande inlägg (+ svar) raderade enligt §1.2 och §1.6 i reglerna*

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Slimdex:

Är det säkert att handla på ebay???

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Är det säkert att handla på ebay???

Säkrare än blocket i alla fall och betalar du med paypal har du inget att oroa dig över.

Visa signatur

Case: Lian Li PC-V354B | GPU: Sapphire R9 290 Tri-X | MB: ASUS Z97M-PLUS | CPU: Intel 4970k @ 4,0GHz | Cooler: Noctua NH-C12P | RAM: 24GB cl10 1600MHz | PSU: Cooler Master V550S | Storage: Samsung SSD 830-Series 128GB | 13TB WD RED

Peripherals: Creative Tactic3D Alpha | Filco Majestouch-2 | Logitech G400 | Dell UltraSharp U2312HM

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cruentusa:

Säkrare än blocket i alla fall och betalar du med paypal har du inget att oroa dig över.

Okej tackar så mycket

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz