Vad är det för fel på DICE? - SUAV Road Kill

Permalänk
Medlem
Skrivet av Boffster:

för varje inlägg jag läser i alla trådar hittills blir jag mer och mer övertygad om att inte skaffa detta skitspel.

Om du skall skaffa detta spel gör det om 5-6månader då det är patchat å balanserat...

Visa signatur

gtx 3070ti + intel i7 12700 kf

Permalänk
Skrivet av jonasies:

Du hoppar väl ut ur den om du klickar på E?

Du ska köra in i folk, det är så man får kills. Dock är det inte alltid man får en kill när man rammar dom.

Nej den sprängs med E. Men jag fick det att funka genom att ramma fordon. Tydligen är blast radius så liten att det är nästan omöjligt att träffa infantry och göra skada.

Permalänk
Medlem

Har fått 53 kills med SUAV:n. Sjukt kul! Konstigt att ingen klagar i chatten, inte en enda har kommenterat det.

Den är dock bara bra om man hittar en support o stalka så man kan plocka upp nya hela tiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av femkantig:

går det att sätta c4 på en suav? låter som det ultimata vapnet. aja blir 100% recon framöver

Lite osäker på om du ens behöver det då de exploderar de crashar(alt så satt det c4 på redan) men vår squad vart utplånad 3 ggr igår utav en feg skit som satt i sin spawn å kastade de där balsaplanen. När vi sätter oss utanför hans spawn och börjar rensa bort han och 3-4 st till som sitter å kastar planen blir det minsann ett j*vla liv i chatten om spawn killing.
Spawn killing går i min värld åt båda hållen! I spawn ska man inte bli dödad men man ska f*n inte sitta å skrapa kills därifrån heller! Dödar man ifrån spawn ska man bli dödad själv.

Permalänk
Medlem
Skrivet av draztic:

Jo, möjligt Själv är jag 26 och skulle inte påstå mig själv vara barnslig Det enda robbaz kunde var att prata lite som en bebis med nasal dålig engelska som blev alldeles för mkt för mig när han konstant svor..

Tyckte jag tog det rätt lugnt med svordommarna i denna, om inte shit och pussy sniper räknas som det.

Akta dig för alla filmer jag gjorde innan november förra året, kan inte ens kolla på dom själv.

Permalänk
Medlem

Nu så!

"-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents. "

Visa signatur

What evah! i'll do what i want! | Det stavas väl inte väll...såvida du inte ska skriva välling.
"Det var väl bra"

Permalänk
Medlem

Tur man hann med att prova leka lite med den då

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av Ceogar:

Nu så!

"-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents. "

Gick rätt snabbt det med den fixen.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem

Måste säga att med senaste patchen så blinkar texturerna värre än någonsin. Det verkar även va så att texturerna i vissa fall skiftar mellan låg och högupplösta istället för att bara blinka.

Edit: Erhh.. nästintill ospelbart.

Hmm ärligt talat DICE, kontrollera lite bättre innan nästa släpp?

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Skrivet av elajt_1:

Måste säga att med senaste patchen så blinkar texturerna värre än någonsin. Det verkar även va så att texturerna i vissa fall skiftar mellan låg och högupplösta istället för att bara blinka.

Edit: Erhh.. nästintill ospelbart.

Totalt OSPELBART kontrar jag med !

Va fan håller dom på med på DICE?!

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av DunderHoken:

Totalt OSPELBART kontrar jag med !

Va fan håller dom på med på DICE?!

Hmm funderar på om det här med blinkande texturer bara rör CF och SLI. Kör själv CF. DICE kan väl ändå inte ha missat så mycket fel?!?

Visa signatur

If you follow the herd you are going to have to step through a lot of manure. Have the courage to trust in yourself and follow your own path.

Permalänk
Skrivet av elajt_1:

Hmm funderar på om det här med blinkande texturer bara rör CF och SLI. Kör själv CF. DICE kan väl ändå inte ha missat så mycket fel?!?

Läs på battlelog forumet ex. = http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955065... finns många fler trådar...

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ceogar:

Edit: Dice har nu patchat detta!

"-Fix for the SUAV (introduced in the China Rising expansion pack) not exploding when hitting enemy soldiers. While these indeed should be deadly, they were never designed for “roadkilling” opponents. "

http://battlelog.battlefield.com/bf4/forum/threadview/2955064...

Tvingades lämna en server igår då det var 3-4 sånna här som flög omkring och verkligen förstörde hela rundan. När vi försökte att förflytta oss över öppna områden så fick man hela tiden undivka dessa. Detta medförde att man antingen blev nerskjuten pga man fick springa undan för planen eller så blev man roadkillad av ett litet RC-Plan som inte tar någon skada av att döda en person. Misstänker att dessa kommer bli förbjudna på de flesta vettiga servers rätt snart.

Hur kan DICE släppa igenom något sådanthär? Jag tror ändå rätt gott om dice men dessa dagar så börjar jag tivla på deras förmåga att skapa ett bra spel.
Seriöst bland det mest puckade jag varit med om på länge.

För er som inte vet vad detta gäller så är det en unlock som recons fick nu i China rising. Lite som MAV fast mycket mer dödligt och op.

Här är en fin video som visar exakt hur op de är:
http://www.youtube.com/watch?v=wh8voPESN70

Själv så tycker jag syftet är att det inte ska vara så lätt och inte för svårt på en bana,kunna köra såna eller bli jagad och komma på ett knep att skuta ner fiendeplanet,mot attack skulle kunna vara Mortar på banor.

Permalänk

Själv tycker jag om det lilla papp-planet, då till att döda tältarna med sniperbössor på hustaken.

Visa signatur

Ska det stå något här?