Hejsan det är så att när jag och min familj flyttade i juli till våran befintliga bostad, så var Boxer dom ända som kunde ge oss tv i lägenheten.
Det började med att modulen dom skickade inte funkade och sen tog det ca 7 veckor innan vi fick igång tvn. Som kompensation fick vi då 2 månader "kommer inte riktigt ihåg men tror det var 2 kanske 3 månader".
Det har nu gått 4½ månad och vi har fått 0 på alla våra fakturor hittills, sen pang bom idag så ligger det ett brev i lådan från Boxer där dom då skriver såhär.
"Hej.
På grund av ett fel i vårt system i samband med att vår faktura fick ett nytt utseende i september gick det ut dubbla kompensationer. Detta justeras nu på denna faktura vilket innebär att beloppet du ska betala denna månad är högre än vanligt. Vi tar självklart inte bort den utlovade kompensationen utan bara de som blivit dubbla.
På "Mitt Boxer" på boxer.se hittar du dina tidigare fakturor och kan se tidigare lagda kompensationer. Har du inget "Mitt Boxer-konto" skapar du det enkelt vid inloggning.
Läs mer på www.boxer.se/mitt-boxer.
Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter detta medför dig.
Med vänliga hälsning. "
Får det gå till såhär att när ett företag gör miss eller det är fel från deras sida.
Kan dom då komma och kräva in alla pengar sen när dom upptäcker problemet?