Nya högtalare/hörlurar, Budget ca1000kr

Permalänk

Nya högtalare/hörlurar, Budget ca1000kr

Tja!, hade tänkt mig lite nytt ljud.

Budget ligger omkring tusenlappen. Har ingen aning vad jag skall köpa, pc-högtalare eller hörlurar är dock bestämt.

Förslag tack!

Inget skit som logitech eller siberia osv. Tack i Förhand.

Permalänk
Skrivet av AlexanderLindhe:

Tja!, hade tänkt mig lite nytt ljud.

Budget ligger omkring tusenlappen. Har ingen aning vad jag skall köpa, pc-högtalare eller hörlurar är dock bestämt.

Förslag tack!

Inget skit som logitech eller siberia osv. Tack i Förhand.

inget skit? razer då?`(insert irony here), hoppas dock någon kommer med ett bra förslag vet att det finns många som har lust att dela medsig så hoppas du hittar det du letar efter !

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 CPU: Intel Core i7 6700K MB: ASUS Z170 PRO GAMING GPU: ASUS GeForce GTX 1080 8GB ROG STRIX DC3 Gaming SSD:Samsung 850-Series EVO 500GB Memory: Corsair 32GB DDR4 2133MHz PSU: EVGA Supernova P2 850W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk

http://www.webhallen.com/se-sv/hemelektronik/172254-audio_tec...

Medlemspris på Webhallen 999 kr.

Visa signatur

Fractal Design Arc | MSI Z87-G43 Gaming | Intel Core i5-4670K | AMD Powercolor R9 280X | Kingston HyperX 4x2 GB|Kingston SSDNow V300 120GB + 2 X 500GB HDD | Phanteks PH-TC14PE | Fractal Design Newton R2 650W

Permalänk
Vägledare

I den prisklassen så finns det inte så mycket att fundera över när det kommer till hörlurar. Audio Technica ATH-M50 is the way to go!
Högtalare kan jag dock inte säga något om men personligen föredrar jag hörlurar över högtalare!

Permalänk
Medlem

Begagnade Z-5500.

Permalänk

Okej, tack!

Audio-Technica ATH-M50 blir det.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

*Rubrik ändrad*

Tänk på att rubriken ska säga tydligt vad tråden handlar om. Att enbart visa budget duger inte.