Permalänk
Medlem
Skrivet av Affeskate13:

Tack, Och dom kan inte dra pengar på nåt annat sätt? om jag har kopplat ihop skype med mitt micrsoft konto (som jag har gjort) så kan de inte ta kontouppgifter därifrån eller?

Ingen aning Jag antar det inte kostar nåt. Man har ju fått presentkort på ett år. Enda är väl tjänsterna sedan som kan kosta att använda, ringa, sms osv.

Är väl som någon sa tidigare, att folk ska få upp ögonen för deras tjänster för att sedan känna att dem behöver ha det kvar.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Vad? bara jag som fortfarande har reklam (har startat om och loggat ut) :^)

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forren142:

Vad? bara jag som fortfarande har reklam (har startat om och loggat ut) :^)

Options -> Privacy

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

Aktiverade o det stog att jag skulle få 659 kr i skype men när jag loggar in så står det att jag inte har pengar, står "sätt in pengar"

Samma för mig, lite förvirrad.

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019

Permalänk
Skrivet av SayZk:

Options -> Privacy

Tack!

Visa signatur

Hej...

Permalänk
Medlem

Tog på 2mailadresser så fick 2. :>

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem

Går det att redeema 2 på samma konto?

Visa signatur

Only those who will risk going too far can possibly find out how far one can go. - T.S. Eliot

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Hur lång tid tog det för er att få något mail?

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Hur lång tid tog det för er att få något mail?

ungefär 1 minut

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Skrivet av tobbe134:

Samma för mig, lite förvirrad.

Är rätt säker på att det är kostnaden för skype premium i ett år.

Permalänk
Skrivet av Tob@X:

ungefär 1 minut

Jag har nu väntat i drygt 23 timmar utan något resultat.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hano009:

Går det att redeema 2 på samma konto?

Upp till 3

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Jag har nu väntat i drygt 23 timmar utan något resultat.

skicka till en annan mail då, eller bara vänta

Visa signatur

grafikkort:GTX 580 twin frozr 2 OC prolle:i5 760 mobo:GA-P55-USB3 RAM:12gb Corsair XMS3 SSD:Corsair Force-3 proccessor kylare:hyper TX3 EVO låda:cooler master HAF 912 nätagg: corsair nitro 80+ 'broze 650w

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Tog på 2mailadresser så fick 2. :>

fast det betyder ju inte att du får två år

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

fast det betyder ju inte att du får två år

Fick en tredje också, går ut 2016.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Medlem
Skrivet av KaakaaN:

Fick en tredje också, går ut 2016.

haha wtf, trodde du mena att du registrera 2 olika mail

Visa signatur

Intel Core i5 3570K @ 4.0GHz / Noctua NH-D14 | Gigabyte Geforce GTX 670 WindForce 3X| ASRock Z77 Pro4 | Cooler Master Silent Pro M 600W | Corsair Vengeance CL9 2x4GB LP | Seagate Barracuda 1TB 7200rpm| Fractal Design R4 | Acer 24'' G245HQbid |||| *Tillbehör* | Razer Megalodon 7.1 Headset | Razer Mamba | Citera gärna! Annars glömmer jag!! | Fri frakt för Swec!

Permalänk
Medlem

Så DETTA kostar. Hur tar man bort abonnemangen? då jag har fyllt 3 koder med olika mail

Permalänk
Skrivet av Ghost93:

Så DETTA kostar. Hur tar man bort abonnemangen? då jag har fyllt 3 koder med olika mail

Om du oroar dig tar jag gärna emot koderna och aktiverar på mitt konto.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Blir lite rädd nu, kostar detta eller inte??

Permalänk
Medlem

Är ytterst tveksam att detta kostar, det står ju betalningsmetod ( Kupong ). För mig i alla fall. Och det tolkar jag som att den är betald med en kupong och inget annat.

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Om du oroar dig tar jag gärna emot koderna och aktiverar på mitt konto.

Försent. Föbrukade dem för 21 minuter och 57 sekunder sen. Kan fixar koderna till dig om du vill. Har två mail till, tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dezin:

Är ytterst tveksam att detta kostar, det står ju betalningsmetod ( Kupong ). För mig i alla fall. Och det tolkar jag som att den är betald med en kupong och inget annat.

Då det är inget att oroa sig för. Kanske jag har missförstått detta erbjudanden och freak out

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lucaas10:

Blir lite rädd nu, kostar detta eller inte??

Så klart de kostar! De kontaktar NASA och NSA, hittar din position och skickar faktura med ett jetplan...

Kupongen har ett värde på vad ett år premium kostar, allt är betalt. Du behöver inte oroa dig
Dock så är de lite konstigt att de bara ger bort de, men det är iallafall det dem gör

Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Tackar, premium i 3 år.

Permalänk
Medlem

Hur ser man giltighetstiden? hittar inte det någonstans?? alltså tills mitt premium försvinner?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eldidy:

Hur ser man giltighetstiden? hittar inte det någonstans?? alltså tills mitt premium försvinner?

https://secure.skype.com/account/call-phones/settings?package...
och
https://secure.skype.com/wallet/account/orders

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buzz996:

haha wtf, trodde du mena att du registrera 2 olika mail

3mailadresser = 3 koder.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Skrivet av SayZk:

Ptja, de lär sätta upp dig på ett abonnemang du bör ta bort, annars får du en räkning till nästa jul motsvarande 12 månader till. Och med tanke på att 1 månad kostar 80sek så lär inte 12mån vara så billigt.

edit: Verkar som att många blev oroade av detta, men jag uttalade mig utan att ha testat själv, så jag kan väll säga att om ni inte har anget ett kontokorts nummer eller "billing adress" så lär det inte vara tal om något abonnemang. Det är bara jag som uttalar mig pessimistiskt i före-jul dagarna!

640kr om året kostar detta, Och nej tror inte dom drar en krona, Då i min profil så står det inget om att dom kommer dra pengar, Och dom kan ju försöka med då jag inte har ett kredit kort registrerat,.

Och kollar man auto på fyllning så står det inget om att dom kommer fylla på om 12 månader.

Tror det är rätt lugnt att använda detta, Har själv gjort det.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Kan man spara kupongkoder i längre framåt eller det gäller till datumet expired?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

Kan man spara kupongkoder i längre framåt eller det gäller till datumet expired?

Senast april 2014 måste du aktivera den