Permalänk
Medlem

Om man har faktureringsinformation sparad och använt 3 gånger kan dem då skicka en faktura?

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Skrivet av Ghost93:

Kan man spara kupongkoder i längre framåt eller det gäller till datumet expired?

Offer must be redeemed on or before 30th April 2014 and commences on the redemption date.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Skrivet av z0rks:

Om man har faktureringsinformation sparad och använt 3 gånger kan dem då skicka en faktura?

Det står ju så här.
Skype account required and subscription may only be redeemed in respect of one Skype account.

Vet inte vad som händer om man tar 3 gånger, Antar dom tar bort 2 av dom, eller om du har otur skickar en faktura,
Såg själv detta efter andra gången, så skiter i 3an.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Det står ju så här.
Skype account required and subscription may only be redeemed in respect of one Skype account.

Vet inte vad som händer om man tar 3 gånger, Antar dom tar bort 2 av dom, eller om du har otur skickar en faktura,
Såg själv detta efter andra gången, så skiter i 3an.

Man blev ju lite nojjig nu..
Vad bör göras?

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem

21 December 2013 7269000003151230912842 Skype Premium Kupong 659,88 kr Levererad

Så står det för mig ! Jag får ingen faktura hem eller ? har ingen information sparad

Visa signatur

Grafikkort:GTX 660ti Processor:I5 3570k 4.2 GHz Skärm:BenQ RL2450HT

Permalänk
Skrivet av Ghost93:

Kan man spara kupongkoder i längre framåt eller det gäller till datumet expired?

Senast du kan lösa in dom var den 30 April 2014 tror jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BamBoyah:

21 December 2013 7269000003151230912842 Skype Premium Kupong 659,88 kr Levererad

Så står det för mig ! Jag får ingen faktura hem eller ? har ingen information sparad

Skrivet av z0rks:

Man blev ju lite nojjig nu..
Vad bör göras?

Skrivet av CitroFrukten:

Det står ju så här.
Skype account required and subscription may only be redeemed in respect of one Skype account.

Vet inte vad som händer om man tar 3 gånger, Antar dom tar bort 2 av dom, eller om du har otur skickar en faktura,
Såg själv detta efter andra gången, så skiter i 3an.

http://postimg.org/image/5qvagnbrr/

Kvitto visar tre order och inget har hänt. Inget särskilt.

Permalänk
Medlem

Innan ni alla drar slutsatser här är de väl bäst att höra med deras support? Känns som ni får folk att oroa sig att de kommer få hem en faktura på posten.

Visa signatur

Workstation: Maximus VIII Gene Intel Core i7-6700K Corsair Dominator 16GB Asus Strix 1080 OC Samsung 970 Evo NVMe 500GB Samsung 850 Evo 500GB

Permalänk
Medlem

Jag drog 3 år själv, står inte någonstans om att man binder upp sig på något... Det är helt enkelt ett presentkort på 1 års preminum som inte kostar dem ett skit... För det enda som de gör är att reklamen försvinner, du kan ha gruppsamtal med bild.

Du måste fortfarande ha kredit/betala för att ringa till vanliga telefoner.

Med andra ord är det bara bra reklam för dem själva, för att få folk att testa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghost93:

http://postimg.org/image/5qvagnbrr/

Kvitto visar tre order och inget har hänt. Inget särskilt.

Dat download

Permalänk
Medlem

Har nu pratat med supporten och man får alltså hämta fler än en kod till samma konton från olika mails.
Det som står är att man ej får använda samma kod till fler än 1 konto vilket antagligen inte ens går.

Har printat hela diskussionen med denna support kille så att jag känner mig trygg och kommer inte bli betalnings skyldig

Visa signatur

NZXT H7 Flow | Ryzen 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | 32GB G.Skill Trident Z5 Neo | ASUS 4070 Ti TUF Gaming OC | Corsair RM750e | Samsung 990 PRO | Arctic Liquid Freezer II 360

Permalänk
Medlem
Skrivet av hamtod:

Man kan använda premiumkoderna 3 gånger totalt om man skickar dem till olika mailkonton, har 3 år premium på mitt konto nu!

3 ggr är alltså max? Källa på detta?

Edit: Testade 4 ggr, fick detta meddelande:

Citat:

Tyvärr, du har nått det maximala beloppet för kuponginlösen. Försök igen senare.

Så överlämnar min fjärde kod til någon annan

SKYPE-7KU7T-D7VTM-7EVND-J8C9E

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Jag tog 3 ggr men läste sedan den finstilna texten: "Skype reserves the right to withdraw this offer at any time.". Så jag antar att de kan ta bort subscriptions om de vill.

Permalänk
Medlem
Skrivet av hamtod:

Man kan använda premiumkoderna 3 gånger totalt om man skickar dem till olika mailkonton, har 3 år premium på mitt konto nu!

Vart kan du se det?

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Skrivet av Casper:

3 ggr är alltså max? Källa på detta?

Edit: Testade 4 ggr, fick detta meddelande:

Så överlämnar min fjärde kod til någon annan

SKYPE-7KU7T-D7VTM-7EVND-J8C9E

Tack för koden, jag har inte fått en enda kod till mina email adresser, har nu gått över 24 timmar.

Visa signatur

Bärbar dator: Dell XPS 9370

CPU: I7 6800K CPU KYLNING: Noctua NH-D15 MB: Asus X99 Strix GFX: EVGA GTX 1080 FTW RAM: HyperX 32GB (4x8GB) 3000MHz HDD: Samsung 950 Pro 256GB PSU: Corsair AX 860 OS: Windows 10 CASE: Fractal Design S ÖVRIGT Qpad MK-85, Steelseries Qck Mass, SS Rival, Hörlurar/Mic: Sennheiser PC360 Skärm Dell U3415

Permalänk
Medlem

Det här är inte hela premiumpaketet eller hur? Man kan ju inte ringa till valfritt land utan det man får är att kunna videochatta med fler än 2 pers och slipper reklam.
Det står inte heller premium på sign-up sidan utan special offer..

Permalänk
Medlem

det står att jag kan ringa gratis med premium men det går ju inte
skaffade premium

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Tack för koden, jag har inte fått en enda kod till mina email adresser, har nu gått över 24 timmar.

Fick inte heller någon till 2 av mina, men skickade till 3 andra så kom dem direkt >.<

Permalänk
Medlem

Här är en länk från WPcentral. Verkar vara en reklamkampanj så ni kommer nog inte få någon faktura...

http://www.wpcentral.com/skype-collaboration-project-get-free-calls-and-more-12-months

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem

Troligtvis därför det inte går mer än 3 ggr. Borde jag tolka detta som att jag kan få 3 år till nästa månad?

Visa signatur

R5 5600X | RTX 3060 Ti | 3DMark
O2 + ODAC | DT 1990 Pro | ModMic Wireless
XB273U GX | S2417DG | 55CX
G Pro X Superlight | VA88M MX Red Silent | pfSense + Mullvad VPN | Mobiler

Permalänk
Medlem

Expires December 21, 2016

tackar !!!

Permalänk

Bästa av allt, Går ta 3 till om 30 dagar så man har 6 år Sen 3 till månaden efter så har man i 9år slipper man tänka på reklam.

Visa signatur

I was in Hong Kong and this guy on the street was selling these dodgy-looking CDs labelled 'Rindows' and 'Frotoshop'.
Display driver uninstaller

Permalänk
Medlem

Har fortfarande reklam.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CitroFrukten:

Bästa av allt, Går ta 3 till om 30 dagar så man har 6 år Sen 3 till månaden efter så har man i 9år slipper man tänka på reklam.

expire april 2014

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av z0rks:

Har nu pratat med supporten och man får alltså hämta fler än en kod till samma konton från olika mails.
Det som står är att man ej får använda samma kod till fler än 1 konto vilket antagligen inte ens går.

Har printat hela diskussionen med denna support kille så att jag känner mig trygg och kommer inte bli betalnings skyldig

Det råkar inte vara så att du har lust att skicka chatten?

EDIT: http://www.yopmail.com/en/ (för er som inte orkar göra nya mail adresser)

Visa signatur

98% okunnig

Permalänk
Medlem
Skrivet av 007onex:

expire april 2014

Skickades från m.sweclockers.com

Ja
1 gång till i Januari sen 1 till i Februari sen möjligen 1 till i Mars

Visa signatur

Core i5 9600K | Fractal Design Define Mini C | 16GB Corsair Vengeance | Asus Prime Z390M-Plus | Asus RTX2060 6GB | M.2 970 EVO 500GB | SSD 840 EVO 250GB | Seasonic Focus 650 FX | Corsair H100x

Dell Latitude E7440 | Samsung S10

Epson EH-TW6700 | Kingpin 90" | Canton GLE 496 5.1 | Yamaha RX-V773 | Audio-Technica ATH-M50x | Qpad QH-90

Permalänk
Medlem
Skrivet av shadowjolt:

Tack för koden, jag har inte fått en enda kod till mina email adresser, har nu gått över 24 timmar.

Kolla skräpposten.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem

Får väl fira advent med att ta sig ett år till

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Avstängd

Bara jag som inte får någon kod till min email????

Visa signatur

Intel Core i7 2700K CPU @ 3,50 GHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slimdex:

Bara jag som inte får någon kod till min email????

Fick ingen heller på ett tag, men efter ett par timmar så kom den till mailen, så det är nog bara att vänta

Visa signatur

8700k @5.2ghz