Permalänk
Medlem

all maps

Hej finns det inga svenska servrar som kör alla kartor inklusive china rising? jag hittar inga.

Visa signatur

MK Gigabyte Z68AP-D3, PSU Corsair HX 650W 80+, Corsair 16GB DDR3 1600MHz, CPU Core i5 2500K@4,2
Noctua NH-U12P , MSI GeForce GTX 780 , OCZ Agility 3 120gb, asus xonar D1, Fractal Design Arc Chassie

Permalänk
Medlem

Vilket gamemode? Cq, rush, tdm?

Varför måste servern vara svensk? Du behöver inte ha 5 ping när du spelar bf.

Visa signatur

Intel i5 3570K @3.4GHz - ASUS P8Z77-V - Corsair Vengeance 16GB - GTX 670 2GB- TX750W - CM Storm Scout II Gaming

Permalänk
Medlem

Jag tycker också det är ganska ont om svenska servrar. I BF3 körde jag exklusivt svenskt det första året och har sällan ping över 20. Nu kör jag med polska, tyska, finska etc servrar och pingen ligger lite högre. Vet att det inte är hela världen att ha ping på 30+, men jag undrar var de svenska servrarna är jag med..?

Permalänk

Jag vet inte vad man anser som lite men jag har iaf 36st svenska server's i min "Favorites" lista...

Utav dom 36 servrarna så har 13 st China Rising enbart eller i rotation.

Visa signatur

8700K@ 5Ghz, Noctua NH-D15, MSI RTX 2080 Ti VENTUS OC, Asus ROG STRIX Z370-F GAMING, Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3000MHZ, Corsair RM850W, AOC C32G1 144Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av pat®ik:

Hej finns det inga svenska servrar som kör alla kartor inklusive china rising? jag hittar inga.

Netonnet har,Sweclockers har, sedan några till minns inte namnet just nu.

Permalänk
Skrivet av pat®ik:

Hej finns det inga svenska servrar som kör alla kartor inklusive china rising? jag hittar inga.

Du har ju våran Patrik

"LaughingOldBoys"

Visa signatur

Intel Core i7 Quad Processor i7-2600K(4,5Ghz) // ASUS Sabertooth P67 // Corsair Vengeance "lowprofile" DDR3 1600MHz (16Gb) // Cooler Master Silent Pro M1000 1000W // CM Storm Trooper Gaming Big Tower Svart // Asus 27" LED VG278H// Samsung 840 EVO Series 250GB +2XCorsair Force 3 Series F120 // ASUS GeForce GTX TITAN 6GB PhysX CUDA// Logitech G930 // Corsair H100 Hydro // Logitech G19s Gaming Keyboard//

Permalänk
Medlem
Skrivet av pat®ik:

Hej finns det inga svenska servrar som kör alla kartor inklusive china rising? jag hittar inga.

sweclockers, webhallen, corsair, NetOnNet har servrar

Permalänk
Medlem

Svensk server

"The Sigma Initiative" är alltid uppe, kör alla kartor inklusive China rising.

Den hostas av Rocketblast och är skyddad av GGC-Stream.

64 spelare + commander

Conquest Large, Normal

Folk som ofta hoppar in när servern är tom och hjälper till att fylla blir belönade med VIP-slot.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wozzor:

Vilket gamemode? Cq, rush, tdm?

Varför måste servern vara svensk? Du behöver inte ha 5 ping när du spelar bf.

Om man som jag, vet inte Ts orsak, så spelar jag helst enbart på svenska. Då jag sitter med 4g nät så behöver jag all hjälp jag kan få sen om all skulle föröka hålla nere sina pingtider hade serverarna flytet på ännu bättre med less shot behind cover.

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Medlem

oki tackar, är jag som inte sökt nog bra då. spelar istortsett bara conquest large.

ps webhallen och sweclockers har iallafall inga med vanlig och china rising 64

Visa signatur

MK Gigabyte Z68AP-D3, PSU Corsair HX 650W 80+, Corsair 16GB DDR3 1600MHz, CPU Core i5 2500K@4,2
Noctua NH-U12P , MSI GeForce GTX 780 , OCZ Agility 3 120gb, asus xonar D1, Fractal Design Arc Chassie

Permalänk
Medlem
Skrivet av pat®ik:

oki tackar, är jag som inte sökt nog bra då. spelar istortsett bara conquest large.

ps webhallen och sweclockers har iallafall inga med vanlig och china rising 64

Spela igenom map rotationen på Webhallens server med vanliga maps och byt sedan till Webhallens China Rising server?