Permalänk
Medlem

Jag vet inte jag kan inte heller så mycket om projektorer men denna funkar jättebra! Bra bild och den låter inte så jätte mycket. Duken är en andersson på 108 tum som luktade jätte mycket när vi fick den. Den var dock väldigt billig

Permalänk
Medlem

Bara undrar, Hur gjorde du med kablarna från tangentbordet? Borrade du ett hål i bordet? Ser snyggt gjort ut och skulle gärna göra liknande
I övrigt, jättesnygg och stilren hörna! 5P

Visa signatur

Min Pärla: [Corsair Obsidian 650D] [Antec 900W] MSI Radeon R9 290] [Intel Core i7 2600K@4,7Ghz 1.33V] [4x4Corsair Vengeance@1600MHz] [Asus P8 Z68] [Western Digital Green 1TB] [Samsung Evo 250 GB]
Side Stuff: [Asus VG248QE 144 Hz] [Steel Series 7G] [Razer Imperator] [Siberia USB Edition]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Costumes:

Bara undrar, Hur gjorde du med kablarna från tangentbordet? Borrade du ett hål i bordet? Ser snyggt gjort ut och skulle gärna göra liknande
I övrigt, jättesnygg och stilren hörna! 5P

Tackar vi för! Japp borrat ett hål i bordet för att få bort kablarna Samma med joysticken och throttlen.

Permalänk
Medlem

Lite gammalt nu kanske, men de hörlurarna du har liggandes på skrivbordet, vilka är det?

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Lite gammalt nu kanske, men de hörlurarna du har liggandes på skrivbordet, vilka är det?

http://www.maxfps.se/headsets/corsair/vengeance-2100-dolby-71...

Permalänk
Medlem

Ser nog jävligt maffigt ut, men är lite undrande över var energidryckes burkarna, kolan och chipsen finns? Och för mig är allt lite väl snyggt och prydligt, väntar ni er besök av Knugen måntro?

Visa signatur

There is grandeur in this view of life, with its several powers, having been originally breathed into a few forms or into one; and that whilst this planet has gone cycling on according to the fixed law of gravity, from so simple a beginning endless forms most beautiful and most wonderful have been, and are being, evolved.

Permalänk

Riktigt schysst hörna du har! Vart lite sugen på de där dioderna, tror du att du kan länka dem?

Vänligen
David

Visa signatur

3900X | ROG Strix X570-F | 2080 Ti | 3TB | 32GB | RM750x
ROG Zephyrus M16 | i9 | 48 GB | 3070ti | 3TB | 2K 165Hz
Canon EOS 7D Mark II | 24-105 f/4 | 50 f/1.8 | 70-200 f/4

Permalänk

SJUKT nice! har du lagt ljusslingan mellan vägg och bordskivan eller ligger den på bordskivan?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hethorian:

SJUKT nice! har du lagt ljusslingan mellan vägg och bordskivan eller ligger den på bordskivan?

Tack! Ja precis det är ett litet mellanrum mellan väggen och bordet där jag har lagt ljudkabeln mellan högtalarna och ljusslingan!

Permalänk

helt sjukt

Permalänk

Jag såg dig i en gammal M3 tidning som ligger och skräpar
ser riktigt najs ut Mr Rybrink