Permalänk
Medlem

Lurad av Spotify?

Hej svejs allihopa!
Under mellandagarna hade Spotify ett erbjudande om att man fick tre månader till priset av en. Inte fy skam tänkte jag och slog till. jag fyllde i alla uppgifter om konto och e-mail och så vidare och klickade på acceptera. Pengarna drogs direkt från kortet men jag fick inget e-mail om bekräftelse eller något premium på mitt konto. Mycket konstigt tyckte jag men tänkte att de var överbelastade och att det säkert kommer om någon dag. Men nu har det gått tre dagar och jag har inte hört ett ord från Spotify. Så idag gick jag in på deras hemsida och började leta efter någon slags support men kan inte hitta något!

Permalänk
Medlem

Det är helg och imorgon är det röd dag, skulle kanske vara så att folk är lediga?

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk

Var fanns detta erbjudande? Säker på att du inte har blivit blåst av någon annan? Spotify blåser ju ingen iafall

Visa signatur

<Rampage Extreme III>------<Corsair Dominator GT 6144MB DDR3 PC3-16000 2000MHz>------<Intel Core i7 950 4 GHz>------<H70 CPU-kylare (Läckage) bytt till Noctua NH-U12P)>------<Fractal Design Define R3, Vit moddad>------<Corsair AX 1200W 80+ GOLD>------<Asus GeForce GTX 480 1536MB SLI>------<2st OCZ 60GB Vertex 2 E Series i raid0>------<Western Digital Caviar Black 1+2TB i lagring>

Permalänk
Medlem
Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Permalänk
Medlem

Är förmodligen ingen här som kan svara på om du blivit lurad av spotify...

Finns flera sätt att komma i kontakt med dem, förslagsvis kan du använda deras kontaktformulär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiJo:

Hej svejs allihopa!
Under mellandagarna hade Spotify ett erbjudande om att man fick tre månader till priset av en. Inte fy skam tänkte jag och slog till. jag fyllde i alla uppgifter om konto och e-mail och så vidare och klickade på acceptera. Pengarna drogs direkt från kortet men jag fick inget e-mail om bekräftelse eller något premium på mitt konto. Mycket konstigt tyckte jag men tänkte att de var överbelastade och att det säkert kommer om någon dag. Men nu har det gått tre dagar och jag har inte hört ett ord från Spotify. Så idag gick jag in på deras hemsida och började leta efter någon slags support men kan inte hitta något!

Har du gått in på spotify och kollat då? Det ska isåfall längst upp på skärmen!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WiJo:

Hej svejs allihopa!
Under mellandagarna hade Spotify ett erbjudande om att man fick tre månader till priset av en. Inte fy skam tänkte jag och slog till. jag fyllde i alla uppgifter om konto och e-mail och så vidare och klickade på acceptera. Pengarna drogs direkt från kortet men jag fick inget e-mail om bekräftelse eller något premium på mitt konto. Mycket konstigt tyckte jag men tänkte att de var överbelastade och att det säkert kommer om någon dag. Men nu har det gått tre dagar och jag har inte hört ett ord från Spotify. Så idag gick jag in på deras hemsida och började leta efter någon slags support men kan inte hitta något!

Såklart har spotify inte lurat dig lol.

Jag köpte mitt den 26:e december och fick kvitto på mailen direkt och premium direkt lagt till på kontot.
Jag fick ju dock skapa ett nytt konto då det inte fungerar på konton som redan haft premium tidigare.

Vet inte hur du inte kunde hitta contact men
https://www.spotify.com/se/about-us/contact/

3. Contact form.