Permalänk
Medlem

CX750M logo i röd

Hej jag har beställt ett nytt nätaggregat som ni ser titeln och loggan är i grön färg men resten av delarna har en röd design.
Så nu undrar jag om någon skulle kunna göra om loggan så det blir röd. Har letat efter loggan och tänkt att göra det själv men behöver hjälp.

Kvittar om man gör klistermärket själv hemma med skrivaren eller om man beställer inom sverige.

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av zetra98:

Hej jag har beställt ett nytt nätaggregat som ni ser titeln och loggan är i grön färg men resten av delarna har en röd design.
Så nu undrar jag om någon skulle kunna göra om loggan så det blir röd. Har letat efter loggan och tänkt att göra det själv men behöver hjälp.

Kvittar om man gör klistermärket själv hemma med skrivaren eller om man beställer inom sverige.

Lär inte finnas att köpa någonstans. Hårda lagar på hur man får göra med varumärken och loggor.
Såvida inte Corsair har en produkt med denna logga som går att köpa. Då blir det dock utan CX i rött såklart.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Nya AX- och AXi-serien från Corsair har röd logga och är dessutom mycket bättre byggda. Annars kanske du kan "wrappa" nätagget i kolfiber eller något svart, det kan bli snyggt.

Permalänk
Medlem

Nu när jag läser det jag skrev så var det väldigt lulligt men här finns det http://www.overclock.net/t/1174461/custom-corsair-psu-labels

Fast inte till mitt, får leta vidare om jag inte hittar så måste jag görat själv eller någon som hjälper mig