Razer avtäcker det smarta armbandet Nabu

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tumnus:

Vänta bara tills FRA får reda på att man kan spåra dig med din smartwatch.

Precis!. Terrorister använder mail idag för att berätta sina planer om hur dom vill förgöra usa. Därför måste FRA/NSA kunna spionera på alla mail. Sen brukar tydligen terrorister ringa varandra, sitta på cafe och tala om sina planer om hur det ska spränga det ena och det andra. därför måste FRA ha telefon avlyssning.

Snart kommer dom att spåra smarta klockor och armband också, Så dom kan se om det är en terrorist som använder det... FRA behöver bara säga att "terrorister rör sig på ett speciellt sätt, därför behöver vi övervaka Smarta-Klockor,armband,tandborstar,glasögon,kalsonger,kaffebryggaren,tvättmaskinen, Och ditt element...."
Och majoriteten av svenska folket går med på det. "Jag har inget att dölja"

Permalänk
Medlem
Skrivet av gabriel15:

Onödig pryl som man förmodligen kommer få betala tv-licens för också.

Vilket du redan skall göra om du äger en smartphone.... försökte du vara rolig?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bappsan:

Vilket du redan skall göra om du äger en smartphone.... försökte du vara rolig?

Vänta du bara.

Du kommer att få betala dubbla summor snart för att du kan ev. få in signaler från någon annans mobil på den.

Visa signatur

||NZXT H440 Black/Red||Intel i5 2500k @ 4,2GHz ||Noctua NH-D14 ||GA-Z77X-UD3H ||8 gb Corsair Vengeance 1600mhz DDR3 ||MSI GeForce GTX 970 ||OCZ Agility 3 120GB SSD ||Samsung Spinpoint F3 1TB ||Corsair HX750W||
Software is like sex, it's better when it's free. - Linus Torvalds

Permalänk
Avstängd

Den dagen jag byter ut mitt IWC portuguese-ur till en Nabu, Pebble eller liknande, den dagen uppenbarar sig gud och fryser själv helvetet till is och våldtar hin håle.

Permalänk

Hur mycket tror ni att den kommer kosta när den har blivit realesad? Hade tänkt att skaffa en, värkar väldigt coolt!!!!