Möjligheten att ta del av erbjudanden som Sweclockers medlem.?

Permalänk
Medlem

Möjligheten att ta del av erbjudanden som Sweclockers medlem.?

Som titeln lyder: Får man möjligtvis ta del av något erbjudande från Inet (eller någon annan onlinebutik) som sweclockers medlem undrar jag?

T.ex fri frakt eller rabattkod osv? Ser kanske sniket ut i era ögon men har påbörjat en stor beställning & att spara någon röding här & där är inget jag tackar nej till ((: Thx

Mvh Seb!

OBS: Hittade ingen forumdel denna tråd passade in på, då jag blev hänvisad när jag besökte "Övrigt~"delen. :/

Permalänk
Medlem

CDON har 15% rabatt på utvalda komponenter då och då. Inet har fri frakt för Sweclockers medlemmar https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Acer Predator XB271HU | Fractal Design Define S | Corsair AX860i | Asus Prime Z390-A | Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB | i7 9700K | Fractal Design Celsius S24 | MSI RTX 2080 Gaming X Trio | Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB | 4x Be Quiet! Silent Wings 3 140mm | Razer BlackWidow Chroma | SteelSeries Rival 300 | Kingston HyperX Cloud Alpha Pro | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Tack & Bock!

Skrivet av antepannte:

CDON har 15% rabatt på utvalda komponenter då och då. Inet har fri frakt för Sweclockers medlemmar https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers

Skickades från m.sweclockers.com

Tack så mycket hörru! Vart kan man hitta detta erbjudande förresten? söker jag på inets hemsida på sweclockers eller dylikt så hittar den ingenting :X

Hur som helst, har lagt till de i kundvagnen, tusen tack än en gång man

Mvh Seb!

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av Apachen:

Som titeln lyder: Får man möjligtvis ta del av något erbjudande från Inet (eller någon annan onlinebutik) som sweclockers medlem undrar jag?

T.ex fri frakt eller rabattkod osv? Ser kanske sniket ut i era ögon men har påbörjat en stor beställning & att spara någon röding här & där är inget jag tackar nej till ((: Thx

Mvh Seb!

OBS: Hittade ingen forumdel denna tråd passade in på, då jag blev hänvisad när jag besökte "Övrigt~"delen. :/

Alina har fri frakt för SweC medlemmar på ordrar över 500kr.
Man registrerar sig lättast via en av alinas reklambanners här på hemsidan.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Hedersmedlem

Misco har fri frakt och medlemspriser, speciellt på tillbehör kan spara en slant. Ange sweclockers1337 som personalrabatt när du registrerar dig här: https://www.misco.se/Customer/login.aspx?TP_Page=/Customer/Re...

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem

Long time no see!

Skrivet av DavidtheDoom:

Alina har fri frakt för SweC medlemmar på ordrar över 500kr.
Man registrerar sig lättast via en av alinas reklambanners här på hemsidan.

Spanade in sidan, hade någorlunda sortiment till lagoma priser, framförallt smidiga väskor till stationära datorer som kan va riktigt nice vid lan osv faktiskt, kanske blir en sån någon gång framöver. MEN, tråkigt nog inte någon av komponenterna jag letar efter ); Thx för upplysningen dock

Mvh Seb

Permalänk
Medlem

Tyvärr inte komponenterna jag söker :X

Skrivet av Kent:

Misco har fri frakt och medlemspriser, speciellt på tillbehör kan spara en slant. Ange sweclockers1337 som personalrabatt när du registrerar dig här: https://www.misco.se/Customer/login.aspx?TP_Page=/Customer/Re...

Tack för tipset man, nice med vip rea! (:

Mvh Seb

Permalänk
Medlem
Skrivet av Apachen:

Som titeln lyder: Får man möjligtvis ta del av något erbjudande från Inet (eller någon annan onlinebutik) som sweclockers medlem undrar jag?

T.ex fri frakt eller rabattkod osv? Ser kanske sniket ut i era ögon men har påbörjat en stor beställning & att spara någon röding här & där är inget jag tackar nej till ((: Thx

Mvh Seb!

OBS: Hittade ingen forumdel denna tråd passade in på, då jag blev hänvisad när jag besökte "Övrigt~"delen. :/

Skrivet av DavidtheDoom:

Alina har fri frakt för SweC medlemmar på ordrar över 500kr.
Man registrerar sig lättast via en av alinas reklambanners här på hemsidan.

Alina ger även rabatt på en hel del hårdvara, dock blir det inte så mycket på komponenter (säkert väldigt lite att spela på där) men på ex. kablar kan det vara en hel del. Registrera dig här.

Visa signatur

Dator: [FD Define Mini | i7 2600K | Asus Maximus IV Gene-Z | MSI GTX 970 4GB | Seasonic X-560 560W | G.Skill Ripjaws 4x4GB | Intel 730 240GB + Kingston A400 1,92 TB] Server: [HP Microserver Gen8 m. unRaid] Mobil: [Samsung S22 Ultra]

Permalänk

Är det någon som vet var man registrerar sig eller hur, för att få del av erbjudandena på CDON? Eller finns det inte kvar med 15% på utvalda prylar?

Visa signatur

Bitfenix Neos lila - i5 4690K - Asus Radeon R9 280 DirectCU II 3GB - Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3 - 850 EVO 250GB - WD Blue 1TB - Crucial Ballistix Sport DDR3 2x4GB - XFX PRO 850W - Samsung SH-224DB - Speedlink Rapax.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ollonborre14:

Är det någon som vet var man registrerar sig eller hur, för att få del av erbjudandena på CDON? Eller finns det inte kvar med 15% på utvalda prylar?

Försvann tyvärr för ett bra tag sedan.

Visa signatur

Alla mina leksaker får inte plats här, så här jag listar istället mina favoritinlägg:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Utelåst hobbymoderator