[Stängd]Ny Minecraft server öppen för mogna och trevliga spelare

Permalänk
Medlem

[Stängd]Ny Minecraft server öppen för mogna och trevliga spelare

Tjena tjena!
Nu är det så att jag har sedan ca 2-3 veckor startat en ny värld i minecraft där jag och mina kompisar kunde spela på men tyvärr så klara inte mina kompisar av att spela en dag utan att försöka döda varandra med tnt eller dylikt. Så därför söker jag nu efter mogna spelare som vill spela lite vanilla minecraft utan någon from av satt mål.
Jag har själv spelat minecraft sedan 1.1.12 Alpha (Ca 3 år sedan) är 18 år nu/snart och har spelat allt från Tekkit till Feed The Beast men ingen av dem kan slå vanilla när det är som bäst, jag skulle vilja se mig själv som en erfaren spelare men känns dock som att jag personligen fortfarande är kvar i 1.8 Beta

Det enda jag kräver av dig är:

  • 16 år eller äldre

  • Spelar kontinuerlig

  • Har premium

  • Inte förstör/griefar (Man kommer långt på lite common sense )

Serven är hostad från min andra dator som är en dual core 3 Ghz A4-3400 (AMD) med 8 GB ram och 500 GB HDD för backups och dyligt, det görs en backup var 15:e minut upp till 1000 backups då jag inte vill begränsa spelet med "anti grief" då det inte ska behövas om alla sköter sig men det är alltid skönt att veta att allt finns sparat. Har ca 15 Mbit och är positionerad norr om Stockholm.

Har själv redan lyckats få fram en del iron men har spenderat större av tiden att bygga men har nu hittat ett perfekt ställe att bygga ett mindre samhälle på, det är en mindre ö som ligger nära spawn och har den perfekta storleken, inte för liten inte för stor
Här är ett Album på ön
Texturepack/resourcepack

Skriv här eller skicka ett pm där du berättar lite kort om dig och din erfarenhet med minecraft, alla spelare är välkomna även nya, alltid roligt med helt nya spelare

IP kinkyboo.servegame.com

Edit: Förtydligade det faktum att serven är stäng och har varit så en bra stund nu.

Permalänk

Kul att du öppnat en ny minecraft server, skulle vara kul om man fick joina/ansöka redan nu!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Timpan_89:

Kul att du öppnat en ny minecraft server, skulle vara kul om man fick joina/ansöka redan nu!

Du får självklart joina, vad har du för IGN?

Permalänk
Medlem

Kör ni fortfarande på denna server? Har inte spelat så länge..
Ursäkta noob frågan men vad är premium?

Permalänk
Skrivet av joary639:

Kör ni fortfarande på denna server? Har inte spelat så länge..
Ursäkta noob frågan men vad är premium?

Det var det första jag undrade om också, sen såg jag att tråden var gammal. Tror nog inte den här servern finns längre.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joary639:

Kör ni fortfarande på denna server? Har inte spelat så länge..
Ursäkta noob frågan men vad är premium?

Om jag inte är helt ute och cyklar så betyder det att du har ett betalt minecraft konto, du kan joina fler server. Exempelvis finns det servrar som tillåter spelare med crackat minecraft, men vissa har en spärr som tillåter endast spelare med riktiga konton.

Visa signatur

Macbook Pro Retina 16 - late 2019

Permalänk
Medlem

okej..
någon som har tips på en server? kom in på någon just där man skulle välja lag å slåss.. hmm fatta inget.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joary639:

okej..
någon som har tips på en server? kom in på någon just där man skulle välja lag å slåss.. hmm fatta inget.

Är väl inte helt rätt att fråga om andra servrar i dennes tråd om sin server. Kika här istället. http://www.sweclockers.com/forum/144-spelservrar-och-klanspel...

Visa signatur

CPU: AMD FX8360 8core 4,3 GHz,
RAM: Corsair Vengeance 1600MHz 8gb x4 (32gb)
GPU: ASUS GeForce GTX 960 4GB STRIX DC2 OC