Permalänk
Medlem

Söker tangentbord som visades på DHW13!

Hej alla glada.
Som rubriken lyder så söker jag efter ett tangentbord som visades upp i webbhallens monter på Dreamhack Winter 2013.
Det satt även ett flertal likadana tangentbord uppsatta i en annan monter på "väggarna" som blinkade och rörde sig till musiken.
Belysningen till musiken var vit, men WASD lyste rött. Man kunde även tända och släcka vilka knappar man ville skulle lysa i rött.
Ni som befann er på Dreamhack borde ha sett detta tangentbord. Litet och smidigt och inte heller hundratals extraknappar eller displayer.
Snälla hjälp mig komma på vad detta var för tangentbord. Stort tack på förhand till dig som kommer på vilket jag kan mena.

Permalänk
Medlem
Skrivet av sandklef:

Hej alla glada.
Som rubriken lyder så söker jag efter ett tangentbord som visades upp i webbhallens monter på Dreamhack Winter 2013.
Det satt även ett flertal likadana tangentbord uppsatta i en annan monter på "väggarna" som blinkade och rörde sig till musiken.
Belysningen till musiken var vit, men WASD lyste rött. Man kunde även tända och släcka vilka knappar man ville skulle lysa i rött.
Ni som befann er på Dreamhack borde ha sett detta tangentbord. Litet och smidigt och inte heller hundratals extraknappar eller displayer.
Snälla hjälp mig komma på vad detta var för tangentbord. Stort tack på förhand till dig som kommer på vilket jag kan mena.

möjligtvis detta: corsair raptor k40

Visa signatur

[Fractal Design Define R3] [ASUS P8Z77] [Intel i5-3570K@4.5GHz] [8 GB DDR3] [Crucial c300 SSD] [ATI 6970 CF]

Permalänk
Skrivet av L0bbe:

Tror inte det är rätt. Ska kolla det. Tror jag har en bild på dom som ställde ut dom

Visa signatur

GAMING: Intel i7 7700K | Gigabyte | Vengeance 16GB DDR4 | MSI GeForce GTX 970 OC 4GB | 128GB Samsung 840 PRO
LAPTOP: Dell Latitude E7470 | Intel i5 | 16GB DDR4 | 256GB SSD
SERVER: Dell PowerEdge R620 | 2x Xeon E5-2630 | 128GB | ESXi 6.7

Permalänk

Eller Corsair K70? Inte så litet kanske men inget extrajunk
http://www.webhallen.com/se-sv/hardvara/173896-corsair_vengea...

Edit: Kan förövrigt rekommendera det, jäkligt skönt

Visa signatur

CPU: 12900K (H150i Elite LCD) | GPU: ASUS ROG STRIX 3080 ti OC | MB: ASUS PRIME Z690-A
PSU: ASUS ROG Thor 1200 | DDR5: G.SKILL Trident Z5 6000Mhz | CHASSI: Lian Li 011 EVO
SSDs: 2x Samsung 970 Pro (2+1TB) | LJUD: GoXLR + Beyerdynamic DT 770 PRO + Shure SM7B
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / AW3423DW OLED | OS: Windows 11

Permalänk
Permalänk
Medlem

Det är Xtrfy som gör dessa, kika länken: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=2348752

Permalänk
Medlem

Tack så jätte mycket. Det var detta jag letade efter. Verkligen letat överallt JÄTTETACK!

Och tack till er andra som också försökte