Samsung Galaxy S5 får 64-bitars processor och metallskal

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Dec 2005
Skrivet av tvelander:

Har telefon med 94GB totalt använder atm 84GB.

Så a du det finns.

Vad använder du 94 gb till i en telefon?

Fractal Design R3 - Moderkort: MSI Z170 KRAIT GAMING - Intel i7 6700k 4 ghz @ Hyper 212 - 2xGigabyte GeForce GTX 780 3GB OC Windforce rev2.0 SLI -Corsair 12GB DDR4 VENGEANCE - SDD 2xIntel 330 128 GB - Corsair TX850W - 3xDell 24 tums IPS Ultrasharp tum 5760x1200
http://retrotvspel.nu//
Bärbar:Lenovo ThinkPad T440s

Trädvy Permalänk
Master of Overkill
Plats
Göteborg
Registrerad
Sep 2011
Skrivet av Ac3R:

Vad använder du 94 gb till i en telefon?

Musik SNES ROMS, filmer, bilder etc.

CASE Hex Gear R80 CPU 8700k @5.2GHz GPU GTX 1080 RAM G.Skill Trident Z RGB 4266MHz CL19 @ 3733 CL14 + 128GB Corsair Dominator Platinum PSU EVGA T2 1600W SSD 900p 280GB PCI, 860 Pro total 8TB Headphones DT990 250Ω Screen ASUS ROG SWIFT PG258Q 240Hz G-SYNC Asus 32" Curved ROG Swift XG32VQ FREE-SYNC
Motherboard MSI Z370 GODLIKE GAMING -One Board to Rule Them All Watercooling 360+480 Hardware Labs Black Ice SR2 White 8 Port

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Uppsala
Registrerad
Maj 2012

Såg en intressant nyhet, om man nu vill ha bort allt onödigt tjafs som kommer med Samsungs lurar.... Blackphone.
Kommer nog i rätt tid då allt elektroniskt övervakas till max idag, på med foliehattarna och kolla länken.

https://www.blackphone.ch/

It is impossible to defeat an ignorant man in an argument.
William G. McAdoo
My definition of an expert in any field is a person who knows enough about what's really going on to be scared.
P. J. Plauger, Computer Language, March 1983

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jan 2014
Skrivet av Juicis:

Såg en intressant nyhet, om man nu vill ha bort allt onödigt tjafs som kommer med Samsungs lurar.... Blackphone.
Kommer nog i rätt tid då allt elektroniskt övervakas till max idag, på med foliehattarna och kolla länken.

https://www.blackphone.ch/

Cyanogenmod då?

Jag har aldrig fel

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av biorrith:

Men samma sega Touchwiz....

Finns rykten och bilder från evgaleaks om nytt TW.............................

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stenungsund
Registrerad
Dec 2010
Skrivet av tcntad:

Finns rykten och bilder från evgaleaks om nytt TW.............................

Skulle passa bra..................................

Tafelwasser

, CITERA FÖR SVAR

Pimpim666 : Skaffa flickvän så minskar risken för att ni går in på sidor med virus.
Nivity: Tror nog det ökar med flera tusen % istället, tjejer klickar ju på vad fan som helst som ploppar upp på skärmen.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Bordsvatten:

Skulle passa bra..................................

http://www.swedroid.se/forsta-bilderna-pa-samsungs-nya-androi...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Örebro
Registrerad
Jan 2013

Ja, då får man vända sig till en annan tillverkare/märke för nästa telefon dårå!

För jag tänker inte ha en telefon med en 5.25tums skärm och fippla med på tok för stor, tycker att min S3 LTE lur är lite för stor redan så vad blir då inte nya S5an då... nej tag 4,2 4,5 är lagom....

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
västerås
Registrerad
Dec 2009
Skrivet av 120hz:

Ja, då får man vända sig till en annan tillverkare/märke för nästa telefon dårå!

För jag tänker inte ha en telefon med en 5.25tums skärm och fippla med på tok för stor, tycker att min S3 LTE lur är lite för stor redan så vad blir då inte nya S5an då... nej tag 4,2 4,5 är lagom....

Själv övervägde jag byta märke då S4an var för liten men fick bli en note 3 i väntan på något större

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Östersund
Registrerad
Dec 2008

Ser grym ut, speciellt för att vara Samsung (inget illa menat, har dock haft svårt att uppskatta deras tidigare plastdesign, detta känns som ett mer seriöst alternativ till iPhone än deras tidigare modeller om man verkligen vill ha metallskal). Hoppas även dess 64-bit CPU ackompanjeras av >3.5 GB RAM så funktionen faktiskt gör någon nytta, istället för att blint följa Apples exempel...

1997 Libretto 100ct | Pentium 166 @266MHz | Heatsink | 64MB EDO RAM | 2.1GB HD | NeoMagic NM2160A 2MB | Win 95 OSR2.5+ | Och en pixeltäthet som får din HD-skärm att skämmas! ;)