Permalänk
Medlem

Backplate till ASUS Radeon R9 280X TOP

Hejsan!

Skapade en likadan tråd i forumet ''Grafikkort, Radeon'' men jag tänkte att jag kunde lägga upp den här också. Ber om ursäkt om ni retar upp er på dubbletten!

Hur som helst,
har alldeles nyss införskaffat mig ett ASUS R9 280X TOP grafikkort.
Vet ni om det finns att köpa en backplate till det här grafikkortet någonstans? Eller måste man göra ett eget, på något sätt?

Man vill ju helst inte ha damm på kretskortet, och för att förhindra det mesta av dammet att hamna på kretskortet så tror jag att det hade varit bra med en backplate. Det ser väl bättre ut också om man har en backplate.. Kretskort ser ju inte så snygga ut, liksom.

Hade varit kul på ett sätt att göra en egen backplate..

Mvh,
Joachim

Visa signatur

https://battlefieldtracker.com/bf1/profile/pc/FIDELI7Y
GPU: MSI GTX 780 Lightning | MB: ASUS P8Z77-V-DELUXE | CPU: Intel i5 3570K ---> CM Hyper 212 EVO | RAM: Corsair Vengeance 8GB | Chassi: Corsair Carbide Air 540 | PSU: Seasonic M12D 850W | OS: Win10 | SSD: Samsung EVO 840 250GB | Mus: Logitech G900 Chaos Spectrum | Tangentbord: Vortex POK3R RGB MX Brown | Musmatta: Steelseries QcK+ | Monitor: ASUS VN247H

Permalänk
Geeks
SweClockers

Korspostning.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015