Permalänk

Nvidia Wallpaper BLÅ

Tjena Sweclockers! Jag undrar om det är någon/några som sitter o klämmer på nån schysst Nvidia bakgrundsbild? Vill gärna ha en fet logga på nvidia med blå färg! (hittar knappt något på google kan va värt o fråga här )

Tack på förhand för denna lama fråga!

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mattejaaaz:

Tjena Sweclockers! Jag undrar om det är någon/några som sitter o klämmer på nån schysst Nvidia bakgrundsbild? Vill gärna ha en fet logga på nvidia med blå färg! (hittar knappt något på google kan va värt o fråga här )

Tack på förhand för denna lama fråga!

Första som dök upp när jag googlade iaf:

http://i54.photobucket.com/albums/g85/ground_zero298/blueback...

Visa signatur

AMD FX-8350 | Enermax Liqtech 120X | 8GB Kingston HyperX Grey 1600mhz | SSD: Samsung 840 120GB |HDD: Samsung F3 1TB, Western Digital Green 500GB | Gigabyte 990FXA-UD3 | Sapphire R9 290 | OCZ ZT 550w | Fractal Design Define R2 Black Pearl |Toshiba Chromebook 2 | Mac Mini 2011| BF3: Thursfield | Citera så svarar jag snabbare.

Permalänk
Medlem

Går annars att ställa in färg på Google.

Visa signatur

i7 3770K @ 4,5GHz, P8Z77-V Pro, Vengeance LP 4x4GB, GTX 1650 Super, Crucial m4 128GB, Toshiba 3TB, CM Storm Enforcer, Xigmatek 600W, XL2420T 120Hz

Permalänk

haha tack som fan jag sökte bara på nvidia wallpaper blue!! Tack som fan jag e lite seg

Permalänk

Här är likadan som Eltarion länkade fast med svart bakgrund. Ser lite finare ut enligt mig
http://i.imgur.com/MWUr4XW.jpg

Visa signatur

🖥️ Gigabyte Aorus B450I Pro (mITX), AMD Ryzen 5 3600, Corsair Vengeance LPX 16GB 3000MHz, Corsair SF600 V2, ASUS GeForce GTX 1070 ROG Strix, Corsair Force MP510 960GB, Samsung 850 EVO 250GB & OCZ Vector 256GB, ASUS VG248QE & DELL U2312HM
📱OnePlus 6
🏍️ 2018 Kawasaki Ninja 650

Permalänk
Medlem
  1. Gå till Google.com

  2. Sök på Nvidia

  3. Klicka på "Images" (eller "Bilder")

  4. Till höger om "Images" ("Bilder") så ser du "Search Tools" ("Sök verktyg"(?)) Klicka på denna.

  5. Under "Size" ("Storlek") så klickar du "Exactly" ("Exakt") och skriver in din upplösning.

  6. Klicka nu på "Color" ("Färg") och välj blå.

Permalänk
Geeks
SweClockers

§ 3.4 Det är inte tillåtet att skapa trådar som saknar diskussionsvärde. Det inbegriper trådar där man ber någon att utföra en tjänst, svara på en enkätundersökning eller delta i ett evenemang.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015