tips och råd om Project nybygge om några månader!

Permalänk

tips och råd om Project nybygge om några månader!

Ny på sweclockers bumpa mig om jag har hamnat helt fel.

Hej jag håller på att kolla på en ny VÄRSTING dator som jag tänkte bygga och modifiera men har inte så mycket kunskap i nånting men nångång ska väll vara den första för allt eller hur?

vet inte om ni vill veta vad jag tänkt köpa för setup men jag struntar i det just nu om det är relevant att veta så skriver jag ju det nästa inlägg

det jag har lite funderingar på är att jag tänkte köpa 1 st fractal design R4 define XL och tänkte skära ut 1 text någon som vet något om sådant?

är det någon som kan förklara lite mer ingående det är svårt att köra full vattenkylning

tacksam för svar! Mvh// MR.Greén

Permalänk
Medlem

Jadu.,

"VÄRSTING dator" innebär vad för delar?
Det är ju bra att veta så man kan kolla upp vattenkylningen.

Ang texten på chassit så är det tejpa upp den text du vill ha på chassit sedan in med ex en dremel.
Är inte så svårt. Ta det bara lugnt och metodiskt så kommer det fungera.

Lycka till.

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk

jag vet inte om dremel blir bra då jag antingen vill ha enfigur(Bf 4 soldaten utskuren eller en text....jag har ju funderat på vatten skärning..är det det enda möjliga eller finns det andra alternativ istället för dremel, vattenskärning?

tack för snabbt svar btw!

Permalänk
Medlem
Skrivet av delaninho:

jag vet inte om dremel blir bra då jag antingen vill ha enfigur(Bf 4 soldaten utskuren eller en text....jag har ju funderat på vatten skärning..är det det enda möjliga eller finns det andra alternativ istället för dremel, vattenskärning?

tack för snabbt svar btw!

Kör upp en figur med vatten om du har möjligheten till det.

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.