Spel rekommendationer!

Permalänk
Konsolgrävare

Spel rekommendationer!

Kom på precis att jag har missat rätt många spel som har kommit till pc eftersom jag har mest spelat Multiplayerspel (LoL, WoW, PoE, DotA2, Bf 3/4 osv)

Så vill testa några singleplayer spel!

Detta är vad jag har fått ihop:

Valde dom spelen för jag har hört att dom är riktigt bra!

Har också förhandsbokat Metro Redux Bundle och kommer också skaffa dessa Tyvar1 Wishlist spelen under Steam Summer Sale

Några fler spel som ni på Sweclockers kan rekommendera?

Tack!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Inaktiv

- Mafia 1,2 (gillar 1 :an skarpt, men 2:an kunde varit längre! men fortfarande lika bra!)

*Skriver i mer ju fler jag kommer på

* Medal of honor samtliga!
* Dom andra har skrivit det mesta ändå

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av anon186265:

- Mafia 1,2 (gillar 1 :an skarpt, men 2:an kunde varit längre! men fortfarande lika bra!)

*Skriver i mer ju fler jag kommer på

Har faktiskt spelat det! sjukt bra spel! tack ändå för rekommendationen!

Perfekt!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Witcher 1 och 2
Dishonored
Spec Ops : The Line
Tomb Raider (senaste)

Visa signatur

"One is always considered mad, when one discovers something that others cannot grasp."
- Ed Wood

Permalänk
Medlem

FarCry 3

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Ferrat:

Dishonored
Tomb Raider (senaste)

Skrivet av Boffster:

Tack för tipsen! dom har lagts till på listan

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk

Far Cry 3 är ett måste!

Bioshock Infinite
Borderlands 2
Burnout Paradise (om du gillar racing)
L.A Noire

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av yonologin:

Far Cry 3 är ett måste!
Bioshock Infinite
Borderlands 2
Burnout Paradise (om du gillar racing)

Far Cry 3 och Bioshock Infinite har lagts till, Borderlands 2 och Burnout Paradise har jag redan spelat

Tack för tipsen!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Black Mesa (Half Life)

Permalänk
Medlem

Dragon Age: Origins + Awakening ftw.

Bästa spelet och story i världen enligt mig. Många andra tycker detsamma.

Visa signatur

Chassi: Be Quiet! Silent Glass 802 | Moderkort: ROG STRIX X670E-E Gaming | CPU: AMD Ryzen 9 7950X3D | CPU Kylning: Arctic Liquid Freezer II 420 | GPU: MSI RTX 4090 SUPRIM X | PSU: MSI MEG AI1300P 1300W | RAM: G.Skill 32GB 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo | Lagring: Kingston FURY Renegade Gen4 2TB | Skärm: Dell 32" G3223Q 4K IPS 144hz| Headset: Philips Fidelio X2 HR + Sennheiser GSX 1200 PRO AMP | Tangentbord: Corsair K95 RGB Platinum Speed | Mus: Razer Deathadder Elite V3

Permalänk
Medlem

Fable Serien är rätt så kul också. Dock är första spelet bäst i min mening

Visa signatur

Imac 27" Retina 5k | 3x Dell P2715Q | Intel i7- 3820 @ 4.3 Ghz | Asus P9X79 DELUXE| G.Skill 24GB | Corsair HX 850W | EVGA GTX 1080 TI SLI | EVGA GTX 460 | Fractal Design Define R4 | Vortex POK3R RGB MX Nature White | W 10 Pro 64-bit | Arch Linux

Permalänk
Medlem

mina tips är Civ 5, Xcom

Permalänk
Medlem

Saints Row IV, Dead Island, warcraft, fifa14, Farming Simulator 2013, BubbleS3

Visa signatur

Chassi:Taurus CPU:Intel Core i9 9900K MB:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING SSD:Samsung 1tb HDD:3TB + Extern:5.5TB RAM:Corsair VENGEANCE LPX 2666MHz 32gb GPU:ASUS GeForce RTX 2080 Ti ROG STRIX GAMING OC PSU:BeQuiet Kraft 700 Ljud:logitech Z-5500/Corsair VOID Wireless RGB Vit Skärm:Acer Predator x34"

Permalänk
Medlem

Singularity, Crysis-serien, CoD MW 1-3, black ops 1-2, ghosts.

Freddie

Visa signatur

Chassi: Antec 902 - CPU: Intel i5 6800k + Corsair Hydro H100 - GPU: Gigabyte GTX 1070 - PSU: Fractal Design Tesla 650w80+ - Moderkort: Asus Prime- RAM: 16 GB 1600 Corsair vengance LP - OS: Windows 10 Pro - SSDs: Intel 330 120gb, Intel 335 240gb HDD: WB Blue 1tb, Hitachi 500gb QNIX QX2710 2560x1440
Laptop: Acer E1-571, i7-3632QM Windows 10

Permalänk
Medlem

Gillar du lite old school fps och tycker att strimla monster med ett samuraisvärd låter roligt så finns Shadow Warrior. Själv har jag bar hunnit testa lite ännu.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk

Witcher 2 är lätt en av de bästa RPG spelen jag spelat.

Visa signatur

Streamer | Webbdesigner | Videoredigerare | Systemtekniker

CPU: i7-8700k @ 4.9GHz GPU: EVGA 1070 8GB SCC RAM: 2x8GB 3000MHz DDR4 CASE: Antec P280 COOLER: BeQuiet! Pure Rock HDD: 120+240+24SSD + 1TB HDD [b]

Permalänk
Avstängd

Alan Wake serien, Brothers - A Tale of Two Sons, Metal Gear Rising Revengeance, NFS Rivals, Zombie Driver HD.

Visa signatur

| FD R4 Black | i7 4770K@4.6GHz / luft | Gigabyte GA-Z87X-OC | 1x Ezio Foris FG2421 + 2x Benq XL2411T | Asus Xonar STX / Beyerdynamic DT770 Pro 80 Ω | G.Skill Trident X 2x8GB 2400MHz | Corsair AX760 80+ Platinum | Evga GTX 780 Ti 3gb SC ACX | Samsung EVO 250gb + 2x2tb WD Black| Ducky Shine 3 mx brown |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustforce:

Witcher 2 är lätt en av de bästa RPG spelen jag spelat.

Kan hålla med. Sjukt bra spel.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Stealthbomb:

Black Mesa (Half Life)

Skrivet av Arnzeal:

Dragon Age: Origins + Awakening ftw.

Bästa spelet och story i världen enligt mig. Många andra tycker detsamma.

Skrivet av Ewelyn:

Fable Serien är rätt så kul också. Dock är första spelet bäst i min mening

Redan spelat! tack ändå för tipset!

Skrivet av Lauge:

mina tips är Civ 5, Xcom

strategispel är inte riktigt min grej :/ tack ändå för tipsen!

Skrivet av Affe69:

Saints Row IV, Dead Island, warcraft, fifa14, Farming Simulator 2013, BubbleS3

Saints Row IV har jag testat lite grann, Dead Island och warcraft har jag redan klarat ut och fifa spel/simulator spel är inte riktigt min grej! Men vad är BubbleS3 för något? någon länk? hittade inget Tack för tipsen!

Skrivet av FreddieT:

Singularity, Crysis-serien, CoD MW 1-3, black ops 1-2, ghosts.

Freddie

Alla CoD spelen har jag kört förutom Ghost så kanske ska testa det! Crysis serien är redan avklarad! Men ska checka in Singularity! Tack för tipsen!

Skrivet av Dustforce:

Witcher 2 är lätt en av de bästa RPG spelen jag spelat.

Ska nog testa det faktiskt! och skaffa Dark Souls II när det kommer! tack tack!

Skrivet av eXistenZ.se:

Brothers - A Tale of Two Sons, Metal Gear Rising Revengeance, NFS Rivals, Zombie Driver HD.

Brothers - A Tale of Two Sons såg jäklans nice ut, men man behövde en kontroll för att spela
Metal Gear Rising Revengeance verkade inte ha kommit till pc ännu
NFS Rivals och Zombie Driver HD har jag redan spelat/klarat ut

Tack för alla tips! keep them coming!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem

Om du är ute efter ganska roligt tidsfördriv: Painkiller - Hell and damnation

Scribblenauts - Grymt spel

Säkerligen har du redan spelat ut det någon gång - Gta SA.

Trine 2

The sims.. kul att sitta o driva tid med!

Och div. Fps spel.

Visa signatur

-Citera för svar-

Permalänk

Mirrors Edge, finns ingen bättre spelkänsla.

Permalänk

Måste faktiskt föreslå Darksiders 2. Gillade känslan i spelet så hårt att jag kört det på alla svårigheter samt låst upp allt som går. (Hitta saker, lösa pussel). du spelar lätt igenom det på 15 timmar, (till lvl 15) Men finns mer att göra om man vill göra mer än storyn. Lagt 125h på det

Visa signatur

MB ASUS X99-S CPU I7 5930K Minne Corsair Vengeance DDR4 2800MHz 16GB GPU EVGA GeForce GTX 980 4GB 2st SLI PSU Corsair AX 1200i, 1200W SSD Samsung 850 PRO 1TB Chassi Corsair Obsidian 750D Skärm Acer 27" XB270HU Predator
Lagring WD Green 2T 2X,Seagate Barracuda 1T Tbord Corsair K70 Mus Logitech G502

Permalänk

Portal 1,2 dock så är det 2:an som jag tycker är riktigt bra, 1:an är kort och inte lika intressant men man ska gärna spela den innan.

The Elder Scrolls, Morrowind är riktigt bra och det finns mods så man kan göra det snyggt med tanke på grafiken och efter det kommer ju Oblivion och Skyrim.

Bioshock-serien!

Permalänk

Fallout 1, 2, & Fallout tactics.. (spelar tactics just nu )
Monkey Island serien

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem

Får hålla med om "The Witcher 2" bästa singleplayer spel ja kört de senaste åren! tillsammans me Mass Effect serien.

Visa signatur

Asus Z370-F / I7 9700k / Asus RTX3080 TUF OC

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av didde31:

Om du är ute efter ganska roligt tidsfördriv: Painkiller - Hell and damnation

Scribblenauts - Grymt spel

Säkerligen har du redan spelat ut det någon gång - Gta SA.

Trine 2

The sims.. kul att sitta o driva tid med!

Och div. Fps spel.

hahaha Painkiller - Hell and damnation såg ju riktigt B ut!
Scribblenauts ska jag nog skaffa till Wii U
Gta SA ofc redan spelat ut, ps: många gånger
Trine 2 har jag på pc och wii u
The sims spelade jag förut men har tröttnat på det tyvärr
Tom Clancy's The Division har jag redan förhandsbokat!

Skrivet av anders.sjoberg:

Mirrors Edge, finns ingen bättre spelkänsla.

Hmm ska nog testas!

Skrivet av Chrille_83:

Måste faktiskt föreslå Darksiders 2. Gillade känslan i spelet så hårt att jag kört det på alla svårigheter samt låst upp allt som går. (Hitta saker, lösa pussel). du spelar lätt igenom det på 15 timmar, (till lvl 15) Men finns mer att göra om man vill göra mer än storyn. Lagt 125h på det

Tack för informationen! Ska nog skaffa på Wii u!

Skrivet av Pellemanify:

Portal 1,2 dock så är det 2:an som jag tycker är riktigt bra, 1:an är kort och inte lika intressant men man ska gärna spela den innan.

The Elder Scrolls, Morrowind är riktigt bra och det finns mods så man kan göra det snyggt med tanke på grafiken och efter det kommer ju Oblivion och Skyrim.

Bioshock-serien!

Spelat alla dom spelen! Älskar Portal serien! sjukt bra spel! The Elder Scrolls är fantastiskt bra serie också, har förhandsbokat online versionen

Skrivet av jonatan80:

Fallout 1, 2, & Fallout tactics.. (spelar tactics just nu )
Monkey Island serien

Fallout spelen testade
Hmm Monkey island, ska kolla upp den!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

hahaha Painkiller - Hell and damnation såg ju riktigt B ut!
Scribblenauts ska jag nog skaffa till Wii U
Gta SA ofc redan spelat ut, ps: många gånger
Trine 2 har jag på pc och wii u
The sims spelade jag förut men har tröttnat på det tyvärr
Tom Clancy's The Division har jag redan förhandsbokat!

Hmm ska nog testas!

Tack för informationen! Ska nog skaffa på Wii u!

hahah, painkiller är egentligen ett riktigt B spel, Fast ändå roligt tidsfördriv!

Visa signatur

-Citera för svar-

Permalänk
Konsolgrävare

Riktigt fin lista på Prisjakt man har fått nu! mycket man har missat ser man!

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch OLED | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anders.sjoberg:

Mirrors Edge, finns ingen bättre spelkänsla.

Vouchar för att mirrors edge är ett riktigt bra spel!
SPELA!

Visa signatur

Ducky shine 4
Ducky mini PBT caps

Permalänk

STRIKE VECTOR! är i beta atm, men ett mail och man får en key inom 24timmar http://www.strikevector.net/