Möjligt att få mer inställningar till nvidia kortet i min bärbara?

Permalänk

Möjligt att få mer inställningar till nvidia kortet i min bärbara?

Tjenare Swec,

Sitter på en asus zenbook ux32VD och tycker att nuvarande nvidiainställningar är på tok för lite! kan ju inte göra nånting i princip.... finns det något extra program man kan ladda ner för att få fler inställningar?

T.ex en grej jag saknar är att jag vill kunna skala bilden i spel, om jag väljer en 4:3 upplösning i csgo vill jag kunna skala den till fullskärm.

Visa signatur

▪ Deviltech hellmachine - i7 2760QM - 8 GB DDR3 - Geforce GTX 560m sli - Samsung 830 160GB - 500 GB x 2 - såld
▪ Asus UX32VD - Core i7 3517U - 10 GB DDR3 - Geforce GT 620M - Samsung 840 256 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av danellish:

Tjenare Swec,

Sitter på en asus zenbook ux32VD och tycker att nuvarande nvidiainställningar är på tok för lite! kan ju inte göra nånting i princip.... finns det något extra program man kan ladda ner för att få fler inställningar?

T.ex en grej jag saknar är att jag vill kunna skala bilden i spel, om jag väljer en 4:3 upplösning i csgo vill jag kunna skala den till fullskärm.

Nvidia styrs av sin Nvidia-kontrollpanel i Kontrollpanelen på datorn, antar att den är den du tycker är för lite?

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!
Felkod40

Permalänk

Ja precis, finns knappt nånting att välja och samma med intels, fast nu har jag hittat digital vibrance t.ex som jag var ute efter. Sen är det ju det där med skalningen jag skulle vilja ha men ja....

Visa signatur

▪ Deviltech hellmachine - i7 2760QM - 8 GB DDR3 - Geforce GTX 560m sli - Samsung 830 160GB - 500 GB x 2 - såld
▪ Asus UX32VD - Core i7 3517U - 10 GB DDR3 - Geforce GT 620M - Samsung 840 256 GB