Permalänk

Ljudkort

Hej
Jag köpte ett ljudkort (asus-xonar-d1) hos inet, olyckligtvis insåg jag att den stödjer PCI och inte PCI-E som mitt moderkort tar emot :/. Jag har öppnat förpackningen. Finns det fortfarande möjlighet att byta ut det? kanske lägga till lite mer pengar för pci-e

Permalänk
Medlem

Fråga inet?

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

har inte inet en egen tråd ? då kan du ju får klart svar direkt

Visa signatur

MSI 990fxa-gd80 ,16 GB ram, AMD FX 8350, MSI GTX 1070 ,Creative X-fi Fatality edit , Fractal R5

Permalänk
Skrivet av LemonIllusion:

Fråga inet?

Skrev på deras tråd har inte fått svar än.

därför vänder jag mig hit :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepyCat:

Skrev på deras tråd har inte fått svar än.

därför vänder jag mig hit :/

Du har inte provat att prata med någon hos Inet, du har väl telefon?

Permalänk
Skrivet av Puttefnasket:

Du har inte provat att prata med någon hos Inet, du har väl telefon?

Naahe, tänker nog göra det.

Men tror ni att jag kommer kunna lämna tillbaks det? har dock öppnat förpackningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepyCat:

Naahe, tänker nog göra det.

Men tror ni att jag kommer kunna lämna tillbaks det? har dock öppnat förpackningen.

Ja det tror jag.

Permalänk
Skrivet av Silcan:

Ja det tror jag.

även om det är lite rivet på sidan av förpackningen? faila lite när jag skulle öppna

(jag låter jätte paranoid men vill verkligen veta)

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepyCat:

Naahe, tänker nog göra det.

Men tror ni att jag kommer kunna lämna tillbaks det? har dock öppnat förpackningen.

Vi kan sitta här och gissa hur mycket som helst endast Inet kan med säkerhet tala om för dig om det kommer att gå bra eller inte...

Det har snart gått 25 minuter, du hade fått svar snabbare om du hade ringt istället för att skapa den här tråden...

Permalänk
Medlem

men då problemet uppdagades när du öppna förpackningen så kanske de kan godta det ,får kanske tala om vad du har för moderkort och förklara för dem så kanske de tar det på goodwill om inte annat

Visa signatur

MSI 990fxa-gd80 ,16 GB ram, AMD FX 8350, MSI GTX 1070 ,Creative X-fi Fatality edit , Fractal R5

Permalänk
Geeks
SweClockers

Diskussionsvärde -> 0.

*Låst*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015