Permalänk
Medlem

Musmatta för CS GO

Hej,

Jag spelar väldigt mycket cs go och behöver en ny musmatta.

Den ska vara billig (Runt en hundra lapp) och den ska vara bra för cs go.

Visa signatur

I5 11600KF l 32 gb RAM l GTX 1660 SUPER l 1 TB SSD l Windows 11

Permalänk
Medlem

För 100:- får du nästan bara små och tunna tygmattor som riskerar att glida runt på skrivbordet. Hade du kunnat lägga 200:- så hade du te.x kunna köpa en QcK Heavy som är allt annat än liten och glider inte runt på bordet. Man får mycket mer matta för den extra hundringen.

Visa signatur

4690K, 16GB ram, 1,25TB SSD, Radeon 7750
100% PASSIVT

Permalänk
Inaktiv

Ingen aning ifall denna är bra, men den passar in ifall du ska spela CS:GO.
http://www.maxfps.se/musmattor/steelseries/qck-cs-go-edition

Permalänk
Medlem
Skrivet av Breddas:

För 100:- får du nästan bara små och tunna tygmattor som riskerar att glida runt på skrivbordet. Hade du kunnat lägga 200:- så hade du te.x kunna köpa en QcK Heavy som är allt annat än liten och glider inte runt på bordet. Man får mycket mer matta för den extra hundringen.

Täntke på denna:
http://www.kjell.com/sortiment/dator-kringutrustning/datortil...

Vet du hur den är?

Visa signatur

I5 11600KF l 32 gb RAM l GTX 1660 SUPER l 1 TB SSD l Windows 11

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuoMonky:

Kör den själv och tycker den är skön, glider inte runt på mitt bord iaf.
Men behöver du en halv meter att röra musen på så kanske QcK Heavy är bättre som Breddas föreslår.

Permalänk
Medlem
Skrivet av DuoMonky:

Jag vet inte hur just den är men jag har dens storebror Qck+ och den är väldigt skön,bra glid och väldigt stor.

Visa signatur

|MSI Mpower z77| i5 3570k @ 4,2 Ghz | Hyper 212 evo | 8 GB Corsair Vengeance LP | Sapphire Radeon HD 7870 Ghz OC edition och Asus Radeon HD 7870 Ghz 2 GB | Corsair Neutron 120 GB SSD | Seagate barracuda 1 tb | Silverpower 650 W modular | CM Storm Scout 2

Permalänk
Medlem

Qck tycker jag funkar bra om du kör på låg dpi så är Qck+ bättre eftersom den är större.