Permalänk
Medlem

EVGA Hadron air bra/dåligt?

Hoj

Såg detta Chassi*

http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/183592-evga_h...

är det något att ha ?

är nätagget bra ? fläkten i det såg något litet ut rädd för att den ska låta

är nätagget bättre än Silverstone SFX 450w Gold?
om du sitter på sånt hära chassi berätta gärna hur den är

grymt sugen på att köpa en

Skrev nätagg menade chassi
Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

EVGA Hard0N låter porrigt ut. Jag äger ingen personligen men jag kan voucha för den där.. Köp Köp!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Latka:

EVGA Hard0N låter porrigt ut. Jag äger ingen personligen men jag kan voucha för den där.. Köp Köp!

Jo den ser ju sexig ut så

Men är rädd för små fläktar som det dära nätagget har : / tänkte ev byta det dära å lägga i mina delar i det chassit ( se i signatur )

å eftersom det blir ju lite belastning så är rädd för att den lilla fläkten kommer låta högt.

men evga är ju känd för bra garantier samt bra prestanda - men har aldrig ägt ett nätagg/chassi ifrån evga så kan inte
säga det med egen erfarenhet.

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator

Permalänk
Medlem

Mmm, vore det inte för det där agget så hade den där lådan lockat ganska mycket
Personligen vågar jag inte köpa ett agg i rackformat, med 40mm fläkt .. Jag kan liksom inte se hur den kan vara tyst i långa loppet under belastning utan att överhetta. Men jag kan mycket väl ha fel!

Jo, en grej till med lådan retar mig nått infernaliskt: varför ska den luta för? Ser ju bara trasigt ut
Hade jag köpt den så hade jag fått bygga nån slags "ben" till bakdelen så den kommer i nivå med fronten

Byggkvaliteten ska vara lite "sådär" av vad jag läste nånstans, men jag har inte sett lådan med egna ögon.

Visa signatur

A modest man is usually admired, if people ever hear of him.

Permalänk
Medlem

att gömma kablar sägs vara svårt iaf.

Visa signatur

Ghost S1 + Lenovo T5
30" 21:9 IPS 200 Hz

tidigare:
SGPC K39 - 9600k, 1660S, 350w 1U

Permalänk
Medlem

Tjenare! om här har du något informativt som kan få dig att antingen köpa eller inte köpa

https://www.youtube.com/watch?v=i3q14IqzQz8

Visa signatur

Mobo: Asus sabertooth Z77 CPU:3770K RAM:Kingston HyperX Genesis 16gb 1600mhz GFX: gigabyte GTX 580 3gb HDD:1xWD green2TB 1xWD black 1TB SSD 1x INTELv2 1x Random Kingston

Permalänk
Medlem
Skrivet av Roger W:

Mmm, vore det inte för det där agget så hade den där lådan lockat ganska mycket
Personligen vågar jag inte köpa ett agg i rackformat, med 40mm fläkt .. Jag kan liksom inte se hur den kan vara tyst i långa loppet under belastning utan att överhetta. Men jag kan mycket väl ha fel!

Jo, en grej till med lådan retar mig nått infernaliskt: varför ska den luta för? Ser ju bara trasigt ut
Hade jag köpt den så hade jag fått bygga nån slags "ben" till bakdelen så den kommer i nivå med fronten

Byggkvaliteten ska vara lite "sådär" av vad jag läste nånstans, men jag har inte sett lådan med egna ögon.

Nej vart inget köp av det chassit ,

Läste å så även kollade några klipp - i load så låter det dära nätagget väldigt högt
å det låter högre än ett grafikkort .. inte som evga själv sa att det är lägre : /
lät som en dammsugare .

Visa signatur

Galleri/Bygglog Projekt:

NES PC
AIO Dator