Permalänk

Mekanisk tagnentbord till en polare

Hej SweC!

Som titeln lyder så skulle han behöva lite tips på mekaniska tagnentbord helst under 1000-lappen. Han vill ha röda brytare men han vet inte vad för tagnentbord han ska köpa.

Tack på förhand
Med vänliga hälsningar
Herman

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderssonherman:

Hej SweC!

Som titeln lyder så skulle han behöva lite tips på mekaniska tagnentbord helst under 1000-lappen. Han vill ha röda brytare men han vet inte vad för tagnentbord han ska köpa.

Tack på förhand
Med vänliga hälsningar
Herman

Func kb-460

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

”Wherever God erects a house of prayer, The Devil always builds a chapel there; And ’twill be found, upon examination, The later has the largest congregation.”

Permalänk
Permalänk

Jag kör med CM Quickfire TK, stabilt tangentbord med bakgrundsbelysning. Tar lite plats på skrivbordet iom att det har kombinerat piltangenter och numpad.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1581515

Visa signatur

Citera om du vill få svar!

Permalänk

Min kompis gillade inte något av dom, han ville satsa på Steelseries SGv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av anderssonherman:

Min kompis gillade inte något av dom, han ville satsa på Steelseries SGv2

Satsa på CM Storm Quickfire Rapid istället. Byggt av Costar.

Permalänk

Jag köpte precis CM Quickfire TK till min bror, han ville ha det till sin laptop och det passar utmärkt för honom. Det är lite mindre än vanliga tangentbord men numpaden finns ju fortfarande. Full bakgrundsbelysning.

Själv har jag CM Quickfire Rapid Pro eller nåt i den stilen heter det i alla fall. Jag är supernöjd. Bara delvis bakgrundsbelyst men det har jag inga problem med. Fungerar utmärkt och alla knappar jag behöver finns.

Kan rekommendera dem båda två.