Permalänk
Medlem

köpa äkta dvi-dual link vart finns dem?

Som sagt är ute efter en äkta dvi dual link kabel då den som jag köpte sist med märket deltaco inte var nån dual link utan singel link i en dual link anslutning

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk
Medlem

kan du använda displayport så kör med det istället

va inte så svårt att hitta; http://www.kjell.com/sortiment/ljud-bild/kablar-adaptrar/dvi/...

Permalänk
Medlem

DVI-I eller DVI-D ?

Visa signatur

¤ SLÅ DET HÄR OM NI KAN ¤
duron 1600 - K7S8X - Diamond Viper z200 32 mB (skit) - 384 mB 2100 DDR - 160 gb Seagate 2 mB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Dator 1#
3930k \|/ gtx970 \|/ Corsair 64gb @1866mhz \|/ Asus Sabertooth x79 \|/
2st Samsung 840pro 256gb @ Raid0 | 4st Samsung F1 640gb @ Raid 0 | 2tb + 1tb seagate
Skärmar
Catleap 2B 27" 1440p \|/ Qnix 27" 1440p \|/ Benq XL2410T

Permalänk
Medlem

Dvi-d

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk

tror du köpte en single link kabel helt enkelt är samma kontakter på bägge kablarna skillnaden är att single link inte är fullkopplad invändigt.

dvs det går inte se skillnad på dem utvändigt mer än eventuella märkningar så troligen inget fel på din deltaco kabel utan bara att du köpte fel kabel.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/169780-d...

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

Som sagt är ute efter en äkta dvi dual link kabel då den som jag köpte sist med märket deltaco inte var nån dual link utan singel link i en dual link anslutning

Villken Deltaco kabel är det fråga om?
Vad sitter den kopplad mellan?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Rouge of Darkness:

tror du köpte en single link kabel helt enkelt är samma kontakter på bägge kablarna.

Permalänk
Medlem
Skrivet av suhrim:

Villken Deltaco kabel är det fråga om?
Vad sitter den kopplad mellan?

det e nog inge fel på kablarna är antagligen ngt fel på min dvi ingång i min Samsung S27A950D

å nej längre upp där jag har iunte köpt ngn single link har varit noga som fasen att köpa en dvi-d dual link köpte en från kjell o company idag å den funkade inte heller

Visa signatur

cpu : Intel Core i9 10900KF ::: mobo : ASUS ROG STRIX Z490-I GAMING ::: ram : Corsair Dominator Platinum RGB 32GB 3,2Ghz ::: gpu : Gigabyte GeForce RTX 4080 Super 16GB Gaming OC ::: psu : Corsair RM1000e :::ssd :1 Samsung 970 EVO series SSD 500GB M.2 ::: ssd :2 Seagate Firecuda 510 NVMe SSD 1TB ::: kylare : Corsair H170i Elite Capellix ::: Logitech Streamcam ::: Thronmax MDrill One Pro ::: Logitech PRO X Superlight

Permalänk

oj där ser man... trodde dvi-d kontakten hade samma kontakter oavsett dual eller single bara att de stift som inte behövs inte var kopplade i single link kabeln.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rouge of Darkness:

tror du köpte en single link kabel helt enkelt är samma kontakter på bägge kablarna skillnaden är att single link inte är fullkopplad invändigt.

dvs det går inte se skillnad på dem utvändigt mer än eventuella märkningar så troligen inget fel på din deltaco kabel utan bara att du köpte fel kabel.

http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/169780-d...

Har den jag med, fungerar utmärkt.

Permalänk
Rekordmedlem

Vad kopplar du mellan ? Alla portar på grafikkorten är tex ofta inte duallink utan bara en av dem, prova att byta portar.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vorhees:

det e nog inge fel på kablarna är antagligen ngt fel på min dvi ingång i min Samsung S27A950D

å nej längre upp där jag har iunte köpt ngn single link har varit noga som fasen att köpa en dvi-d dual link köpte en från kjell o company idag å den funkade inte heller

Du har testat i grafikkortets bägge DVI kontakter?
Vet inte hur det är med 780ti men finns grafikkort som har en single DVI och en dual DVI, så det gäller att man använder rätt dvi utgång.

Visa signatur

Acer Predator Helios 300