Permalänk
Medlem

Goat Simulator

http://www.youtube.com/watch?v=JN2QUhaKN2Q

http://goat-simulator.com

Någoon som sett detta?

Jag själv tycker det ser ut att vara ett spel som kommer vara perfekt för tråkiga stunder och speciellt när man har natthumor.

Information om spelet:
Du är en get.
Det ser förbannat kul ut.
Förbokning 9,99 USD.
Steam.
De jobbar på att fixa Steam Workshop.

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk

såg det på FZ förra veckan tror jag det var och jag fick mig ett gott skratt:)
goat simulator, stå i en hage och käka gräs:D

police, firemen, flight, train, farming, streetsweper, city builder, boat, truck och en herrans massa mer simulator spel, trodde det fanns en gräns men tydligen inte:P.

kritiserar inte, älskar dessa simulator spel och kommer garantera testa detta:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk

CoffeeStain har sjunkit till ett nytt låg.

Permalänk

Hoppas innerligt att robbaz kommer köra det, ser helt galet ut.

Visa signatur

Chassi: Corsair 350D ljuddämpad Moderkort: MSI Z87M Gaming Processor: i7 4770k @4.5 Ghz Processorkylare: Be Quiet Dark Rock Pro 3. Grafikkort: Asus 780 DCII Minnen: Corsair 1600Mhz 8GB. SSD: Samsung Evo 256GB Lagringsenhet: Seagate Barracuda 7200rpm 1TB Nätagg: Corsair AX860 Tangentbord: Ducky Shine 3 TKL MX RED Högtalare: Argon 7450A Hörlurar: Dt 770 pro 80Ω + Fiio e10 Mikrofon: Modmic 4.0 Mus: Qpad 5k

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

CoffeeStain har sjunkit till ett nytt låg.

Varför det? De har lyssnat på "fansen" och gjort det dom har frågat efter..

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Såg trailern igår och skickade runt den till några polare. Alla skrattade och undrade om detta var ett skämt.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem

Se till att vara först med rättigheterna till en spårad XXX-version av spelet också, "Goat Stimulator"
Halvkul klipp, men jag ser verkligen inget utrymme för detta.Hör det någon mer detaljerad frågeställning till tråden än huruvida någon testat det?

Visa signatur

Asus M5A99X EVO | AMD PhenomII x6 1100T @3.3GHz | Hyper 212+ EVO | Corsair DDR3 1600MHz @16GB | Asus GeForce GTX 1060 @1GB | Crucial M4 SSD @128GB | OCZ Solid 3 SSD @60GB | Seagate barracuda HDD @2TB | Corsair TX650 @650W | benQ 24" @2ms | Logitech X-540 @70W 5.1-surround | Corsair Gaming K95 RGB

Permalänk
Medlem

Kändes ju inte riktigt som en "simulator".

Visa signatur

Chassi: Silverstone Fortress FT05B PSU: Corsair RM650i MoBo: ROG Strix X570-F CPU: AMD Ryzen 3600X Mem: 32GB G.Skill Trident Z Neo GPU: EVGA GTX970 SSC Cooling: Corsair H115i SSD: Samsung 970 EVO Plus 1TB SSD & MX100 512GB

Permalänk
Medlem

När kommer simulator simulator?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Aspirerande Nätverk- och Sysadmin
Ryzen 5 1600|Hd 7950|16 GB RAM|
"Går det att installera Linux på den här brödrosten?"

Permalänk
Inaktiv

Haha, ser kul ut

Permalänk
Skrivet av running_wild:

Varför det? De har lyssnat på "fansen" och gjort det dom har frågat efter..

Tanken på att en dev studio som skapade så bra spel, Sanctum 1 & 2, ger mig kräkreflexer.
Detta spelet kommer bli hundra ggr mer populärt en de spelen. Pga att det är ett sånt spel som youtube fuckers lätt kan göra ''Let's Plays'' av.
Att det här skitspelet blir mer populärt än ett spel som folk faktiskt har kämpat för att göra är BS.

Men som alla andra casual spel så kommer det dö ut fort. När du är gammal så kommer du inte tänka tillbaka till 2014 och säga ''Gud, Goat Simulator var en riktig höjdare''.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GreenSoap:

Tanken på att en dev studio som skapade så bra spel, Sanctum 1 & 2, ger mig kräkreflexer.
Detta spelet kommer bli hundra ggr mer populärt en de spelen. Pga att det är ett sånt spel som youtube fuckers lätt kan göra ''Let's Plays'' av.
Att det här skitspelet blir mer populärt än ett spel som folk faktiskt har kämpat för att göra är BS.

Men som alla andra casual spel så kommer det dö ut fort. När du är gammal så kommer du inte tänka tillbaka till 2014 och säga ''Gud, Goat Simulator var en riktig höjdare''.

Självklart inte men det är ett experiment som blev väldigt populärt, därför det valde att publicera det. Och i slutändan tror jag det kan gynna oss då dom antagligen kommer tjäna fina pengar på det spelet och kan utveckla ett nytt bra spel som det istället bör göra.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Avstängd

haha såg det härom dagen tänkte det skulle jag nästan kunna köpa för det verkar lite fulkul

Visa signatur

i3 6100 - MSI b150m pro-vd - 8gb 2133 ddr4 - GTX 950 GAMING 2G - z400s 120gb ssd - 1tb WD blue - Corsair 500w

Permalänk

Med alla de här buggarna kommer man kunna spela hela natten utan att bli uttråkad; nya scenarion uppkommer hela tiden

Visa signatur

Microalus ı Phenom II 1090T ı GTX 680 ı 970M Pro ı Corsair HX750 ı Corsair XMS3 8GB ı TX3 Evo ı Toshiba HDD