Permalänk
Medlem

Behöver runt 7m HDMI Sladd, hjälp!

Hej! Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe (feel free to move it).
Hursomhelst, jag behöver en HDMI-sladd som kan nå runt hela mitt rum (runt 7m).
Den ska gå från min dator till min TV som hänger på väggen, skulle vara väldigt tacksam för hjälp om hur detta kan lösas och var man kan köpa grejerna, länka gärna
Vill antingen ha en väldigt lång HDMI sladd, eller en HDMI förlängningssladd
Priset spelar inte någon jättestor roll, men behöver inget överdrivet, behöver ingen diamond-plated SUPER XTREME HDMI CableX xd
Tackar på förhand!

// Vizuka

Visa signatur

CPU: i7-6700K | GPU: GTX 1050Ti | RAM: 16GB 2666Mhz DDR4 | HDD: 2TB | SSD Samsung 850 EVO 120GB | ASUS Maximus VIII Hero | PSU: EVGA SuperNOVA 850W G2 | Tangentbord: Varmilo VA69M V3 | Mus: Zowie FK12 | Mikrofon: Blue Yeti Blackout | Hörlurar: Astro A40 | DAC/Amp: FiiO E10K, Astro MixAmp Pro TR | Skärm: BenQ XL2720Z | TV: Samsung 65" LED 4K TV | ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vizuka:

Hej! Vet inte om jag lagt tråden på rätt ställe (feel free to move it).
Hursomhelst, jag behöver en HDMI-sladd som kan nå runt hela mitt rum (runt 7m).
Den ska gå från min dator till min TV som hänger på väggen, skulle vara väldigt tacksam för hjälp om hur detta kan lösas och var man kan köpa grejerna, länka gärna
Vill antingen ha en väldigt lång HDMI sladd, eller en HDMI förlängningssladd
Priset spelar inte någon jättestor roll, men behöver inget överdrivet, behöver ingen diamond-plated SUPER XTREME HDMI CableX xd
Tackar på förhand!

// Vizuka

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=310730

Visa signatur

Dator: | Fractal Design Define R5| ASUS ROG STRIX Z370-H GAMING | i7-8700K | Cryorig H7 CPU Cooler | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 Red 3200MHz | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 Ti |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kolla kina (dx, ali, ebay, etc).
Jag köpte en 10m DVI för strax över hundringen. Den känns kvalitativ och fungerar perfa.
Supran som länkades ovanför känns något överprisad i jämförelse.

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av pSYKED:

Sorry, är för lat för det, nämen gjorde det och hittade inget, så skrev här då

Visa signatur

CPU: i7-6700K | GPU: GTX 1050Ti | RAM: 16GB 2666Mhz DDR4 | HDD: 2TB | SSD Samsung 850 EVO 120GB | ASUS Maximus VIII Hero | PSU: EVGA SuperNOVA 850W G2 | Tangentbord: Varmilo VA69M V3 | Mus: Zowie FK12 | Mikrofon: Blue Yeti Blackout | Hörlurar: Astro A40 | DAC/Amp: FiiO E10K, Astro MixAmp Pro TR | Skärm: BenQ XL2720Z | TV: Samsung 65" LED 4K TV | ASUS VG248QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vizuka:

nämen gjorde det och hittade inget, så skrev här då

Cmon bro, it aint that hard....

Permalänk
Medlem
Visa signatur

hellre mer fps på skärmen än pengar på banken