Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Hittar inte chassit

Hallå,

För några månader sedan såg jag ett videoklipp där en grabb byggde ihop ett chassi som sålts i delar, har för mig att det var köpt i USA, och att man alltså fick sätta ihop det själv.

Jag kan inte hitta detta igen, och undrar om någon här har koll på vad jag menar och kan vara så vänlig att länka!

Tack på förhand

//A

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011

Var det byggt i trä, vitt eller svart och anpassat för ITX?

| OS: Windows 10 Home 64bit | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW Hybrid
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2013
Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Hammarö
Registrerad
Sep 2011

Japp, hittade det med: Parvum Systems S1.0

| OS: Windows 10 Home 64bit | CPU: Intel Core i7 6700K | GPU: EVGA 1070 FTW Hybrid
| MB: EVGA Z170 Stinger | RAM: Corsair Dominator Platinum 32GB | PSU: Corsair AX650
| Chassi: Fractal Design Define Nano S | SSD: Samsung 850 Pro | CPU-Kylare: Corsair H110i

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Tack för svar, men det var ej Parvum.

Ja just ja, det var byggt i aluminium, det fanns i svart och vitt, midi/full tower, och deras namn var 4-5 tecken med en blanding av nummer och bökstäver om jag kommer ihåg rätt. Man kunde sätta ihop dem på olika vis, ifall man ville ha den "vanliga" modellen, eller den upp och ner/bakvända modellen med komponenterna på "fel" sida osv.

Tack

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Aug 2006
Skrivet av Azhtyhx:

Tack för svar, men det var ej Parvum.

Ja just ja, det var byggt i aluminium, det fanns i svart och vitt, midi/full tower, och deras namn var 4-5 tecken med en blanding av nummer och bökstäver om jag kommer ihåg rätt. Man kunde sätta ihop dem på olika vis, ifall man ville ha den "vanliga" modellen, eller den upp och ner/bakvända modellen med komponenterna på "fel" sida osv.

Tack

Caselabs

http://www.caselabs-store.com/

4790K - Asus Gene Z97 - Gigabyte G1 980 - 16GB Vengeance PRO 1866MHz - Crucial MX100 512GB - EVGA G2 850W
Sony Vaio Pro 13 - i5 - 8GB - 256GB

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2012

Lugnt, jag hittade. Det var nå Caselabs Magnum STH10.

Tack så mycket.

/thread