Win 7 problem, hjälp!

Permalänk

Win 7 problem, hjälp!

jag hade ett aktiverat win 7. men nu när jag satt och surfade så poppade en ruta upp och sa att jag behövde aktivera igen.. Jag har slängt bort nyckeln för länge sedan eftersom att jag inte visste att det skulle bli såhär. Så nu sitter jag med händerna i byxfickan och vet inte vad jag ska göra.. jag tänker INTE köpa någonting. Nån som vet nått alternativ?

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Använd valfritt hitta min nyckel-program och pröva igen? Fungerar det inte, ring MS.

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Använd valfritt hitta min nyckel-program och pröva igen? Fungerar det inte, ring MS.

Vad menar du med "Hitta min nyckel-program"? Program som hittar nyckeln åt dig?

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Permalänk

Ladda hem "speccy", visar åtminstone min cd-key i programmet.

Visa signatur

Citera gärna för svar!

Permalänk
Skrivet av karizmatic:

Ladda hem "speccy", visar åtminstone min cd-key i programmet.

Gjorde det men cd keyn där fungerar ej att aktivera igen. Och jag ringde till MS och dom kunde inte göra någonting eftersom att dom sa att cd keyn som jag har var ej giltig längre..

Visa signatur

Acer 24" 144hz Predator Gigabyte GeForce GTX 770 4GB Evo Intel Core i7 4790K@MSI Z87-G45 Gaming 32GB Ram

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Skrivet av Crimsnmonkey:

Gjorde det men cd keyn där fungerar ej att aktivera igen. Och jag ringde till MS och dom kunde inte göra någonting eftersom att dom sa att cd keyn som jag har var ej giltig längre..

ååhfan, jobbigt läge.. Då har jg inget mer att tillägga tyvärr! önskar all lycka!

Visa signatur

Citera gärna för svar!