Permalänk
Medlem

Hur funkar payson?

Hej!

Ska ev. sälja ett par Qpad 90 här på SweClockers. Snubben vill betala genom Payson så att han inte blir lurad.

Jag undrar, hur funkar detta? Är det som paypal eller?

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Det är precis som Paypal fast på svenska.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Inaktiv

Använd blocket paketet om inte annat, bra försäkring, särskilt för köparen som är 100% säker.

Permalänk
Medlem

Det är skitbra det ger trygghet åt både köpare och säljare, köpte en sak på tradera via payson och de funkade super.

Funkar likadant som blocket paket som Killbom sa. det är lika bra det!

Visa signatur

Sweclockers: "Parti X gör följande chockerande uttalande om vagt datorrelaterad sak Y, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Påminnelse att det är inte tillåtet att diskutera politik :)"

Sweclockers: "Piratkopiering ökar, vad tycker ni?"
Också Sweclockers: "Det är förbjudet att diskutera såväl piratkopiering som svenskt laglig privatkopiering :)"

Permalänk
Medlem
Skrivet av atego:

Det är skitbra det ger trygghet åt både köpare och säljare, köpte en sak på tradera via payson och de funkade super.

Funkar likadant som blocket paket som Killbom sa. det är lika bra det!

Ifall det är som Paypal så är det något jag kommer hålla mig borta från. Så otroligt lätt att bli scammad som säljare genom PayPal.

Visa signatur

Fractal North | AMD 7 7800XD | Asus 1080 TI Turbo | Noctua D15 | MSI B650 Tomahawk | Corsair Dominator Platinum 32GB | MSI A1000G | WB Black NVMe 500 GB | WB Blue NVMe 1 TB | Samsung 840 250GB | Seagate 7200RPM 500GB

Pixel 7 pro

Permalänk
Avstängd
Skrivet av FBGKimpan:

Ifall det är som Paypal så är det något jag kommer hålla mig borta från. Så otroligt lätt att bli scammad som säljare genom PayPal.

Payson är säkrare