Permalänk
Medlem

Mus med lang sladd

som titeln sager, finns det nagra moss med extra lang sladd? Skulle vilja ha 2,5m minst sa man kan dolja den bakom skrivbordet och slippa ha den pa bordet.

Tradlost visst har inte haft problem med den jag har nu hittills men om sladden gar att dolja sa ar val sladdmoss mer "robusta", och sen finns det nagra moss med scrollhjulet helt steglost som pa den jag har nu? ("jobbigt" att scrolla manuellt nar man vant sig vid smidigheten att bara rulla pa...)

Har en Logitech Performance MX nu(pa Steelseries ~2mm plastmatta), som verkar ge upp eller sa ar det win7 com fuckar upp den da den "fastnar" och klickandet funkar inte ibland och san skit, borja for nagra veckor sedan efter jag installera ett codec pack, vilket jag trodde forstorde drivisar eller nanting sa gjorde en total ominstallation av win7 (planerad anda) men nu har skiten kommit tillbaks sa antar det ar nanting med musen eller programvara.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Förlängning, du kanske ska kolla efter dina ÅÄÖ också

Permalänk
Medlem

jo visst förlängning funkar men hade helst sluppit ännu en, ang ÅÄÖ behöver inte de i 99% av fallen vid datorn så orkade tyvärr inte ställa om mitt tangentbord

edit: fast å andra sidan den där med två anslutningar som länkats skulle ju vara möjlig

Visa signatur