Permalänk
Medlem

180W pico PSU på gång

Frågade helt enkelt Streacoms kundtjänst om det skulle komma något kraftigare nätagg än deras nano150. Slängde även in en chansning om att de kunde göra den externa delen av nätagget lika smäcker och liten som till den till Razers Blade datorer.
Svaret blev:

Thanks for your question. We are working on a 180W NanoPSU that will be available Q2 2014. For the AC adapter design, its extremely difficult for us to produce a fully custom solution that is smaller than the current design. There are a lot of points to consider, including price point, so unfortunately its unlikely that we will be able to produce an AC adapter as thin and good looking as the Razer.

180W är väldigt bra tycker jag då det torde (vi får se) täcka av allt som AMDs kaveri toppar på. Speciellt när jag sett folk som fått problem med sina A10-6800K på 150W pico.

Ytterligare ett steg i rätt riktning.

Visa signatur

Regn är snö på sommarn.

Permalänk
Medlem

Jag frågade de samma sak i januarii och fick svaret "inom 3-4 månader". Så början av Q2 verkar vara att sikta in sig på.

Visa signatur

Detta är min e-penis. Håll tillgodo: 8=====o

Permalänk
Proffsmoddare

Att man får problem har oftast med ens powerbrick att göra, inte picupsun.

Visa signatur

Crystal 280X ~ i7 8700K ~ B360M MORTAR ~ GTX1080ti ~ 32GB DDR4 ~ RM650i ~ AOC 34" IPS ~ Virtuoso SE
The Red One ~ Cold Winter ~ CURV3D ~ BarPC ~ F4DE

För allt om PC-moddning ~ Minimalistic PC