Kritisk angående beställning från hemsida...

Permalänk
Medlem

Kritisk angående beställning från hemsida...

Hej SweClockers,

Letar efter ett par " Nike Free Run 3 " skor och kom att klicka in på denna sida. Dock lite kritisk angående deras väldiga låga priser som skiljer mer än 50% av vad original priserna brukar ligga på.

Någon som har erfarenhet utav denna sida och möjligtvis gjort beställningar ifrån den förut?

Länk nedan :

http://www.cafemildahn.se/shop

Vänliga hälsningar
VizToN

Permalänk
Avstängd

Räcker ju att titta på sidan i 5 sekunder innan man surfar vidare.

Permalänk
Medlem

jag skulle aldrig köpa därifrån

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem

Ingen vettig kontaktinfo...

Permalänk
Medlem

Nej och åter nej.

Visa signatur

Kom ihåg att ALLTID citera mig om du vill ha svar!

|CPU: Intel Core i7 4790K Kyld av: Corsair H80 GPU: ASUS GTX 970 4GB Chassi: Phanteks Enthoo Evolv MOBO: MSI Z97M Gaming Nätagg: XFX 750W Silver SSD: Kingston 120GB SSDNow V300 HDD: Samsung Spinpoint F3 1TB 7200RPM + 1TB|

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo
Skrivet av VizToN:

Hej SweClockers,

Letar efter ett par " Nike Free Run 3 " skor och kom att klicka in på denna sida. Dock lite kritisk angående deras väldiga låga priser som skiljer mer än 50% av vad original priserna brukar ligga på.

Någon som har erfarenhet utav denna sida och möjligtvis gjort beställningar ifrån den förut?

Länk nedan :

http://www.cafemildahn.se/shop

Vänliga hälsningar
VizToN

Saknar sidan organisationsnummer så har de inte rätt att bedriva handel över nätet. Verkar som en kinesisk skam byggd på ett tidigare men nedlagt svenskt företag.

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Får tacka så hemskt mycket för de snabba svaren.

/ V

Permalänk
Inaktiv

Kan rekomendera Start Fitness eller Wiggle om du vill ha billiga skor. 40-50% lägre pris än svenska butiker. Köpte mina Asics Kayano på Start Fitness för 949 kr inkl frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrillemeter:

Kan rekomendera Start Fitness eller Wiggle om du vill ha billiga skor. 40-50% lägre pris än svenska butiker. Köpte mina Asics Kayano på Start Fitness för 949 kr inkl frakt.

Pfftt... Värdelöst, ingen basket skor

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk
Avstängd

Pröva klicka på "gamla webbplatsen" så får du upp en dåligt skapad sida för ett Café som inte har något med skor att göra.
VeriSign-bilden går inte att klicka på; alltså har de inget riktigt VeriSign certifikat.
Jag brukar handla på Zalando själv och har även handlat hos adidas' egna webbsida och Nelly. De har alla skor bl.a. Kan speciellt rekommendera adidas, då de skickar snabbt med UPS och du har gratis retur via UPS. Nackdelen är ingen svensk support.
Fast om du absolut vill ha Nike så finns de ju inte hos adidas, men Nike kanske har en egen sida?

Visa signatur

Desktop:NZXT H440 Black/Blue - MSI X99S SLI Plus - i7 5820k @ 4.5Ghz - Noctua NH-D15 - Crucial 32GB @ 2400 CL14 - Asus GTX 780 Ti - Asus GTX 470 - Lycom Firewire 400 LP kort - 2x Samsung 850 Pro 1TB - Seasonic 1200w 80+ Platinum Laptop: Macbook Pro Retina (Late 2013) - 1TB SSD - 16GB RAM - 2.6Ghz Intel i7 - nVidia 750 GT

Permalänk
Avstängd

Kollat ebay ?

Permalänk
Medlem

Haha..nej usch. Håll dig borta från denna.

Visa signatur

In the real world, size matters. And the big guy always win.

Jag har en svart dator med skärm och tangentbord.

Permalänk
Medlem

Jag köper alla mina löparskor från Wiggle eller ActiveInstinct. Bägge har vettiga priser och snabb frakt till Sverige.

http://www.activinstinct.com/search/?q=nike+free+run

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro - 16" | Ryzen 7 | 16GB | 512GB + 2TB SSD | RTX 3060