Nintendo kapar försäljningsprognosen för Wii U med över två tredjedelar

Permalänk
Skrivet av Firkraag:

Jag tror inte Nintendo gör en ny icke-bärbar konsol efter denna. Ser fram emot att se Zelda, Mario osv på Playstation och Xbox.

Skickades från m.sweclockers.com

Ibland önskar man att folk lät bli att uttala sig om saker dom inte känner till.
Nintendo ska ingenstans, dom har tiotals miljarder på bankkontot så det är en spännande framtid vi går till mötes.
Men visst, lite önskar man att dom kunde ta och kamma sig.

Permalänk
Skrivet av Solaris:

Tåget har gått och jag ser inga andra utvägar för Nintendo än att vänja sig vid att bära förlorarmössan ytterligare en generation med "next-gen" konsoller.

Iofs pågår försäljningen fortfarande, men så här långt har Nintendo VUNNIT förra generationen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hyperträd:

Iofs pågår försäljningen fortfarande, men så här långt har Nintendo VUNNIT förra generationen.

Det där är något du vill tro. Verkligheten ser annorlunda ut.

Visa signatur

Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Hyperträd:

Ibland önskar man att folk lät bli att uttala sig om saker dom inte känner till.
Nintendo ska ingenstans, dom har tiotals miljarder på bankkontot så det är en spännande framtid vi går till mötes.
Men visst, lite önskar man att dom kunde ta och kamma sig.

Vad är det exakt som uttalar mig falskt om? Du tror väl inte på fullaste allvar att de tjänar mer på att göra konsoller än de hade gjort om de släppt sina franchises multiplatform? Det hade tjänat både Nintendo och konsumenten.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II