[UNDER AVVECKLING] Mumble.SweClockers.com

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Fluffey:

Skulle va tacksam om någon kunde resetta mig kommer inte in.

Fixat. Prova nu!

Permalänk
Medlem

Skulle någon kunna resetta mig? Jag kommer inte åt några kanaler.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Gnejs84:

Skulle någon kunna resetta mig? Jag kommer inte åt några kanaler.

Du kommer inte åt några kanaler? Är du då inne på servern?

(är tyvärr på jobbet just nu och kan inte åtgärda det härifrån)

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Gnejs84:

Skulle någon kunna resetta mig? Jag kommer inte åt några kanaler.

Nu ska det vara fixat!

Permalänk
Medlem

har det hänt något med mumble.

Permalänk
Geeks Gaming
Skrivet av shady93:

har det hänt något med mumble.

Är uppe igen

Visa signatur

|Fractal Design Arc Svart|Fractal Design Tesla R2 650W 80+ Gold|MSI X470 GAMING PLUS|AMD Ryzen 5 5600X|Corsair Vengeance LPX DDR4 3200MHz 16GB|RTX 2070 Super|

Permalänk
Medlem

Jag lyckas inte komma in på mumble servern. Jag får upp en text om felaktigt certifikat eller lösenord. Jag har haft mumble installerat tidigare, men har sen dess formaterat om datorn. Jag prövade med både Marinlik och Flyawaynille. Men kom inte in med något av de namnen.

Visa signatur

Speldator: i5 4670k stock | 8GB ram | Asus Z87-plus | Xonar Essence STX | SSD: Intel g2 , Samsung 830 256gb | R9 290 Tri-x | Define R4| Win 8 | Noctua nh-u12p | Qpad Mk-50
marinlik.wordpress.com/ Min blogg för nedbrytning av spel och diverse andra artiklar om NFL
500px.com/niclasbrundell

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av flyawaynille:

Jag lyckas inte komma in på mumble servern. Jag får upp en text om felaktigt certifikat eller lösenord. Jag har haft mumble installerat tidigare, men har sen dess formaterat om datorn. Jag prövade med både Marinlik och Flyawaynille. Men kom inte in med något av de namnen.

Fixat

Permalänk
Skrivet av flyawaynille:

Jag lyckas inte komma in på mumble servern. Jag får upp en text om felaktigt certifikat eller lösenord. Jag har haft mumble installerat tidigare, men har sen dess formaterat om datorn. Jag prövade med både Marinlik och Flyawaynille. Men kom inte in med något av de namnen.

Har samma problem kommer inte in med Loo_Marcus,
så kan någon vänlig själ fixa det?

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Loo_Marcus:

Har samma problem kommer inte in med Loo_Marcus,
så kan någon vänlig själ fixa det?

Det är fixat.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tja,

Kommer heller inte in så vänligen resetta, tack!

Visa signatur

/m
Core i7 920@3,9Ghz|12GB|Rampage III Formula|Corsair H80|>1TB|GTX 570Ti|Antec P182|Corsair TX850M
Core i7 4770K @4,2Ghz|16GB|Sabertooth Z87|Corsair H100i|>5TB|GTX 770|Corsair 800D|Corsair TX850M

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av hediz:

Tja,

Kommer heller inte in så vänligen resetta, tack!

Fixat

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

fråga, åldersgräns/minimum ålder? Och vilken ålder är dem som lirar där:P Är det vanliga SC2 / HoTS ?
Tacksam för svar (citera)
Aleelo

Visa signatur

Windows 8 l Intel Core i7-4770 l GeForce GTX760 2GB l Moderkort: MSI B85M-E45, Socket-1150 l Extra Trådlöst Nätverkskort l
Man är på SweC för att LÄRA och låta andra LÄRA så bli inte sur om jag ber dig förklara någonting!
TITANFALL,Tf2,CS:GO,Sc2,BF4,Ac4! FTW!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av aleelo:

fråga, åldersgräns/minimum ålder? Och vilken ålder är dem som lirar där:P Är det vanliga SC2 / HoTS ?
Tacksam för svar (citera)
Aleelo

Finns ingen åldersgräns, det finns personer som är mellan ca 10 kanske lite yngre upp till ca 50 år, tror inte det finns så många som spelar just SC2 men finns garanterat nån som har det, och som säker är med om man frågar.
Men finns mycket trevliga folk så kan rekommendera att komma in och bara sitta och prata lite.

Visa signatur

Kom in och häng med oss på Discord!

Permalänk
SpelClockers

Det är en driftstörning i skrivande stund som innebär att det inte går att logga in på servern just nu.

Edit: Med risk att säga för mycket.. Det ser ut som att det är igång igen.

Permalänk
Medlem

Skulle behöva reset på mitt konto, tack på förhand

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Iskaal:

Skulle behöva reset på mitt konto, tack på förhand

Fixat

Permalänk

Jag har en fråga om jag vill joina sweclockers mumble och måste regga det i kanalen är den reggad enbart för sweclockers lr är det hela mumble programmet?

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define Nano S Processor: Intel Core i5 7600K 3.8 GHz 6MB Cpu-kylare: be quiet! Dark Rock 3 Grafikkort: EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 SC Moderkort:MSI Z270I GAMING PRO CARBON AC Internminnen: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance Nätaggregat: be quiet! Pure Power 10 600W SSD: Adata Premier Pro SP900 128GB HDD Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av wildhawk82:

Jag har en fråga om jag vill joina sweclockers mumble och måste regga det i kanalen är den reggad enbart för sweclockers lr är det hela mumble programmet?

Jag förstår inte riktigt vad frågan är?

Om du registrerar dig på servern så är du registrerad enbart på den servern. Om du ansluter mot en ny server så behöver du registrera dig på den också, förutsatt att den servern tillåter registrering.

Permalänk

Ok...tack

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define Nano S Processor: Intel Core i5 7600K 3.8 GHz 6MB Cpu-kylare: be quiet! Dark Rock 3 Grafikkort: EVGA GeForce GTX 1070 8GB ACX 3.0 SC Moderkort:MSI Z270I GAMING PRO CARBON AC Internminnen: Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3000Mhz CL15 Vengeance Nätaggregat: be quiet! Pure Power 10 600W SSD: Adata Premier Pro SP900 128GB HDD Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB

Permalänk
Medlem

Om någon kunde återställa mitt konto är jag tacksam. Jag förlorade mitt certifikat för ett tag sen när jag omformaterade och glömde ta backup på det. Tyckte att det var dags att börja använda mumble igen nu när dessa spelkvällar kommer.

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av FERGUS:

Om någon kunde återställa mitt konto är jag tacksam. Jag förlorade mitt certifikat för ett tag sen när jag omformaterade och glömde ta backup på det. Tyckte att det var dags att börja använda mumble igen nu när dessa spelkvällar kommer.

Jag har tagit bort ditt gamla certifikat, bara att ansluta och registrera om.

Permalänk
Medlem

mumble ja ja, tycker nog att teamspeak är bättre

Visa signatur

/// Vattenkyld 750D \\\

Permalänk
Medlem
Skrivet av wrogad:

mumble ja ja, tycker nog att teamspeak är bättre

Och jag tycker att ventrilo är bättre.. Det är väl bara att acceptera att spelclockers har valt mumble och sluta klaga!

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av wrogad:

mumble ja ja, tycker nog att teamspeak är bättre

Skrivet av running_wild:

Och jag tycker att ventrilo är bättre...

Vi har kört Mumble i tre år nu (?!) och gillar de 3D effekterna med positionering ingame.

Så tyvärr, vi kommer inte att byta.

PS, Lan (face to face) är bäst.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lan:

Vi har kört Mumble i tre år nu (?!) och gillar de 3D effekterna med positionering ingame.

Så tyvärr, vi kommer inte att byta.

PS, Lan (face to face) är bäst.

Min mening var lite av ett skämt, då Ventrilo var det bästa "back in the days". Själv föredrar jag mumble om man är mer än 5 annars skype! Men ett lan är ju alltid att föredra.

Visa signatur

"De som fattar, fattar."

Permalänk
Medlem

Jag tror att även jag behöver resetta mitt acc då jag får "fel lösenord/certifikat" när jag försöker ansluta.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Golvmopp:

Jag tror att även jag behöver resetta mitt acc då jag får "fel lösenord/certifikat" när jag försöker ansluta.

Fixat

Visa signatur

Meow

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kinekin:

Jag får fortfarande samma fel. Jag försöker ansluta med följande:
Etikett: Sweclockers/Skyttegrav
Adress: mumble.sweclockers.com
Port: 64738
Användarnamn: Golvmopp

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Golvmopp:

Jag får fortfarande samma fel. Jag försöker ansluta med följande:
Etikett: Sweclockers/Skyttegrav
Adress: mumble.sweclockers.com
Port: 64738
Användarnamn: Golvmopp

Testa en gång till med samma inställningar

Visa signatur

Meow